Apliquem la lògica de les decisions (Decisiologia) en la vida quotidiana i en la crítica educativa que al final concluim amb recomanacions tècniques en la presa de decisions, per a comprendre-les, explicar-les i prevenir-les. La C.R.D. és la intel.ligència competent en la presa de decisions i la Decisió-Anàlisi ens ajuda a mesurar i valorar les decisions de tipus psicosocial des de la teoria del risc, del dol i de les hipòtesis. (ment fràgil).
La Decisió-Anàlisi té els següents passos CERADAI: Contextualitzar, Escoltar i observar activament, recollir les dades, analitzar-les, descriure el procés decisori amb l’ajut de l’algoritmització de la decidiència i finalment la interpretació. La Interpretació Decisio-Analista (IDA) té els següents nivells:
1.- La interpretació psicoanalìtica
2.- La interpretació cognitivo conductual social (Model Relacional Sistèmic Familiar, Gestalt, Conductista, Constel.lacions…)
3.- La interpretació transaccional analista ( Model de l’Anàlisi Transaccional)
4.- La interpretació CRD de la PNL: Programació Neuro-Lingüística… La Co- Re-De programació de la ment fràgil.
Utilitzem els mapes decisoris amb ajuda dels mapes conceptuals de NOVAK i els mapes mentals de BUZAN.
En marxa quatre estratègies EDUcert ®:
1.- EDITAcre@ La edició i la comunicació digital. La reivindicació de la comunicació digital efectiva i natuarl. Abaratament del cost ecològic per mitjà de les tecnologies i internet en els aprenentatges i en les comunitats entorn. (estratègia de contacte permanent) BLOCS, CORRESPONDÈNCIA ELECTRÒNICA, etc.
2.- ENTRENAcre@. En escena temporal. És la formacció o Forma acció sistèmica competèncial . (estratègia en escena temporalitzada) Consultes personalitzades COAS, CONFERÈNCIES, TALLERS, CURSETS, CURSOS
3.- (((rÈc)))cre@ La teletrobada periòdica per mitjà de la ràdio i la telefonia. PROGRAMES DE RÀDIO RECERCA CREATIVA LOCAL.
4.- EDUcre@, una trobada, mostractiva amb subhasta cooperant. Busquem el suport de la publicitat còmplice en educació (PUBLI.com.edu).
2.- ENTRENAcre@