Dia de les matemàtiques 2015

El dia 12 de maig els nens i nenes de tots els cicles van celebrar el dia de les matemàtiques a l’Escola L’Estació per commemorar el naixement d’un gran matemàtic català, Pere Puig i Adam. Aquest any, el Dia Escolar de les Matemàtiques va girar al voltant dels jocs.

El pati de l’escola es va convertir en un gran espai de jocs, alguns dels quals, de mida gegant, ens va deixar l’empresa Totoci. Cada cicle va estar una hora al pati gaudint dels més de 20 jocs que els alumnes van poder escollir lliurement.

Els jocs que la comissió de Ciències de l’escola va preparar són: el Crossover, el 3 en línia, connecta 4, el mikado, el parxís, l’oca, serps i escales, el nim, Rush-HourQui és qui de fraccions, les dames, curses de camells, cavalls i crancs, memory, dòminos, bingo, els vaixells i els tangrams.

La jornada va ser realment divertida i interessant. I, com cada any, vàrem fer matemàtiques, tots junts, d’una manera diferent.

Aquí teniu unes fotografies del dia i el vídeo que va fer TV Costa Brava! Hem sortit a la tele! També el vídeo que va gravar la nostra directora!