Qui som?

Som l’escola Joan Casas de Sant Antoni de Vilamajor a la comarca del Vallès oriental. Som l’única escola del poble. Tenim dues línies, encara que, treballem moltes hores amb grups-classe desdoblats.

A l’escola comptem amb trenta mestres. Tots nosaltres intentem potenciar les capacitats i talents de tots els nostres alumnes fent activitats on el benestar d’ells i d’elles sigui una condició necessària per garantir un bon aprenentatge. Sense oblidar l’exigència d’un treball ben fet.

També som una escola oberta al poble, participant amb organitzacions de Sant Antoni, amb l’objectiu d’enriquir una mica més l’aprenentatge dels nostres alumnes.

Tenim en compte que l’escola ha de ser sensible i oberta a l’evolució de la societat, a les noves tecnologies i a les noves metodologies d’ensenyar i aprendre.

És per aquest motiu que volem formar part de la Xarxa de competències bàsiques. Ens agradaria aprendre a innovar dins de la nostra tasca docent, a fer més partícips als nostres alumnes dels seus aprenentatges, de la seva evolució personal i acadèmica. Volem oferir un nou ventall de possibilitats que facin dels nostres alumnes uns ciutadans més competents el dia de demà.

Per aquest motiu, tots els mestres de l’escola formem part del grup impulsor. Volem conèixer altres metodologies, altres maneres d’ensenyar i d’aprendre, compartir amb altres escoles diferents maneres de treballar, crear debats entre nosaltres, anar establint quina escola som, què som i el que volem ser… Pensem que la Xarxa ens ajudarà a enriquir-nos més i aconseguir que dia a dia la nostra feina vagi millorant.