LA IMATGE UN LLENGUATGE QUE ENS UNEIX

La setmana passada vam anar a una mostra de produccions de video del districte. Totes les escoles que van anar a la filmoteca van pressentar un curt menys nosatres que vam mostrar la nostra pel·lícula de l’any passat de cinema en curs perquè els de 5é encara no havien acabat de fer la seva pel·lícula.

De la nostra escola van sortir a l’escenari dos nens de 5é i dos de 6e.

 

Publicat dins de Diari de la classe, Noticies importants | Deixa un comentari

FEM UN BERENAR DOLÇ I SALAT

Avui  dia 4 de març, hem preparat entre algunes famílies un berenar dolç i salat.

 

Hi havia de tot : merengues, pastissos de meduixa, browni, truita de moltes classes, etc.

I en total hem guanyat 173,75 €.

Valentina i Júlia Segarra

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

GRAN NORD!!!

El 7 de maig s’estrena la nova serie “Gran nord” on surt el Nacho Fresneda (tiet de la Lola)

 

 

Publicat dins de Noticies importants | Deixa un comentari

AVUI HEM TINGUT L’AUDIÈNCIA AMB L’ALCALDE

Aquest matí hem anat a l’audiència pública al Saló de Cent. El resum del projecte i del què hem fet tot el curs, el podeu veure en aquest vídeo.

 

Watch live streaming video from barcelona_cat at livestream.com

Hem treballat molt tant a la classe de Ciutadania, sobretot, com a les trobades hem anat fent amb altres nens i nenes de la ciutat. Trobades tant amb nois i noies de l’ESO com de sisè.
Si no heu vist l’acte en directe, en podeu veure un petit resum.

 

I en aquest, a partir del minut 2 surten, el Lenin i el Waleed fent-li unes preguntes a l’ alcalde. Ho han fet molt bé allà davant de tantes persones! Han estat molt valents!

 

Watch live streaming video from barcelona_cat at livestream.com

I finalment ens van fer una foto de família:

Recordeu també que aquí hi podeu trobar fotos de totes les sessions. Per cert, la foto inicial és la nostra classe!

http://ca-es.facebook.com/audienciapublica

Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants | Deixa un comentari

REPASSEM QUÈ ÉS LA MENSTRUACIÓ?

Aquí teniu una aplicació que podeu fer per repassar què hem fet a la classe sobre aquest tema.

http://www.edu365.cat/primaria/muds/natural/menstruacio/index.htm

Treballeu força!!

Publicat dins de Medi Natural | Deixa un comentari

EL FINAL DE L’AUDIÈNCIA PER LA BTV

El dia 3 tenim l’audiència pública amb l’alcalde que vam sol.licitar, per presentar-li el manifest que hem estat treballant tot el curs sobre com els nens i nenes de Barcelona podem participar de la vida de la ciutat.
Com que no hi cabem totes les escoles només hi podem anar 8 nens i nenes de la classe. Els altres ho haurem de mirar per TV des de l’escola. Concretament l’acte s’emetrà a la BTV a les 10:30 h del matí.

Us convidem que ho mireu des de casa. Enguany ho podeu fer també per Internet des de

http://www.bcn.cat/ o bé

http://www.livestream.com/barcelona_cat i també a través del hashtag #audienciabcn

Recordeu, el 3 de maig.

Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants | 1 comentari

VAM ANAR AL REGISTRE DE L’AJUNTAMENT PER A L’AUDIÈNCIA

Hola,                                                                                                                                                    El dia 20 d’Abril vam anar a l’Ajuntament per entregar un full per demanar audièndia a l’alcalde de Barcelona. Aquesta s’ha de fer el dia 3 de Maig.

Quan vam arribar ens van explicar la història de l’Ajuntament de la ciutat. Després vam anar a esmorzar i a continuació vam anar al Saló de Cent, una sala molt representativa. Cap a les 12 del matí vam lliurar els fulls de l’audiència a la Plaça Sant Miquel, al registre Finalment vam tornar a l’escola. Ens ho vam passar molt bé.


Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

Berenar i llibres per sant jordi

El divendres 19 d’abril hem tornat a fer berenar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5kipgqz2fI8&feature=youtu.be[/youtube]

Hem venut crispetes dolces i salades, te de menta i llibres que les famílies del cole han portat , hem recaudat 231,07 euros!!!!!!!!!!!!!!

Ja tenim 783,18 euros en total!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Ramon

Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants | 1 comentari

VOLEU SABER QUINS LLIBRES ENS AGRADEN?

Ara que ve St. Jordi, hem fet aquest treball sobre els llibres que ens agraden.

Cliqueu damunt la imatge i anireu a la carpeta de treballs. N’hi ha que estan fets en parella o individualment.

Esperem que us serveixi per trobar llibres per llegir que us puguin semblar interessants.

Estaria molt bé que en féssiu comentaris com per exemple: si a vosaltres també us agraden, si coneixeu algun altre apassionat o apassionada en aquest o aquests llibres, si us ha agradat com ens ho explica l’autor o autora del projecte.
Els grans també ens podríeu explicar quins llibres us agradaven més quan teníeu aquesta edat…i els mes petits quins llibres són els que més us agrada llegir.

Esperem llegir els vostres comentaris. A veure si us cau algun llibre per Sant Jordi! També ens ho podeu explicar!

Publicat dins de Català, General, Noticies importants | 18 comentaris

AL PROGRAMA MESTRES SURTEN DIBUIXOS DEL COLE

Al programa mestres d’aquest dimarts surten dibuixos que van fer a l’escola els de P5 i 1r. Ha quedat molt bonic!! Felicitats als dibuixants!

Publicat dins de Diari de la classe, Noticies importants, TV i pel.lícules | 1 comentari