Ara que ve St. Jordi, hem fet aquest treball sobre els llibres que ens agraden.
Cliqueu damunt la imatge i anireu a la carpeta de treballs. N’hi ha que estan fets en parella o individualment.
Esperem que us serveixi per trobar llibres per llegir que us puguin semblar interessants.
Estaria molt bé que en féssiu comentaris com per exemple: si a vosaltres també us agraden, si coneixeu algun altre apassionat o apassionada en aquest o aquests llibres, si us ha agradat com ens ho explica l’autor o autora del projecte.
Els grans també ens podríeu explicar quins llibres us agradaven més quan teníeu aquesta edat…i els mes petits quins llibres són els que més us agrada llegir.
Esperem llegir els vostres comentaris. A veure si us cau algun llibre per Sant Jordi! També ens ho podeu explicar!
