Etiquetes
Categories
- Diari de la classe (35)
- General (29)
- Jocs (4)
- Noticies importants (24)
- Recomanacions de classe (19)
- Anglès (1)
- Castellà (1)
- Català (1)
- Matemàtiques (5)
- Medi Natural (5)
- Medi Social (5)
- Música (4)
- Visual i plàstica (1)
- TV i pel.lícules (4)
- Va de llibres (5)
Blogroll
-
Articles recents
Comentaris recents
- LES POMERES en ADÉU, ADÉU….
- magda en TROBADA AMB ELS AVIS
- Anna i totes les àvies i els avis del Centre de Dia PRISBA en TROBADA AMB ELS AVIS
- Magda M en TROBADA AMB ELS AVIS
- zahrahussain en AL PROGRAMA MESTRES SURTEN DIBUIXOS DEL COLE
Arxius
Arxiu mensual: desembre de 2011
L’HOME INVISIBLE
Us vull explicar: L’home invisible és una història de misteri de l’editorial La Magrana i l’ha escrit H. G. Wells, escriptor anglès nascut el segle XIX, exactament el 1866, i mort el 1946. Aquest és el principi: un foraster arriba … Continua llegint
Publicat dins de Va de llibres
1 comentari
EL REPORTATGE DEL CIRERER JAPONÈS
Se’ns oblidava d’ensenyar-vos el que hem esbrinat sobre el arbre que és el nom de la classe! A veure si us agrada.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
BONES FESTES
Esperem també que us portin moltes coses els Reis!!
Publicat dins de General
Deixa un comentari
QUE TINGUIS MOLTA SORT!!!
Aquesta setmana ha estat bastant moguda, per una cosa que ha passat a la classe de sisé i que ens ha sobtat a tots i a totes. Hem après que quan hi ha problemes o hi ha una mica de violència, no … Continua llegint
Publicat dins de Diari de la classe
Deixa un comentari
JA TENIM EL LIPDUB DE L’AUDIÈNCIA
Finalment l’han penjat. Tot i així, han assegurat que el tindrem amb una millor ressolució ja que no es veu gaire bé. LipDub “XVII Audiència Pública” from Thefanpack Creative Studio on Vimeo. A veure qui fa primer el comentari dient … Continua llegint
Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants
2 comentaris
JA S’ACOSTA EL NADAL.
Ja s’acosta el Nadal. Tothom està molt emocionat i molt content, com sempre. També s’acosta el dia del tres Reis Mags. A veure si agafeu molts caramels el dia de la cavalcada!! Tota l’escola estem fent un pessebre i nosaltres fem l’ escena del naixement. A veure … Continua llegint
Publicat dins de Diari de la classe
Deixa un comentari