Arxiu mensual: desembre de 2011

L’HOME INVISIBLE

Us vull explicar: L’home invisible és una història de misteri de l’editorial La Magrana i l’ha escrit H. G. Wells, escriptor anglès nascut el segle XIX, exactament el 1866, i mort el 1946. Aquest és el principi: un foraster arriba … Continua llegint

Publicat dins de Va de llibres | 1 comentari

EL REPORTATGE DEL CIRERER JAPONÈS

Se’ns oblidava d’ensenyar-vos el que hem esbrinat sobre el arbre que és el nom de la classe! A veure si us agrada.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BONES FESTES

Esperem també que us portin moltes coses els Reis!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

QUE TINGUIS MOLTA SORT!!!

 Aquesta setmana ha estat bastant moguda, per una cosa que ha passat a la classe de sisé i que ens ha sobtat a tots i a totes.   Hem  après que quan hi ha problemes o hi ha una mica de violència, no … Continua llegint

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

JA TENIM EL LIPDUB DE L’AUDIÈNCIA

Finalment l’han penjat. Tot i així, han assegurat que el tindrem amb una millor ressolució ja que no es veu gaire bé. LipDub “XVII Audiència Pública” from Thefanpack Creative Studio on Vimeo. A veure qui fa primer el comentari dient … Continua llegint

Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants | 2 comentaris

JA S’ACOSTA EL NADAL.

Ja s’acosta el Nadal.  Tothom està molt emocionat i molt content, com sempre. També s’acosta el dia del tres Reis Mags. A veure si agafeu molts caramels el dia de la cavalcada!! Tota l’escola estem fent un pessebre i nosaltres fem l’ escena del naixement. A veure … Continua llegint

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari