Colònies 2016

A les colònies ens ho vam passar molt bé, mentre esperem les fotografies per recordar-les, us deixem un vídeo amb uns quants moments viscuts.

Dansa dels Cavallets

Dimarts passat els alumnes de 3r vam fer la Trobada de danses de les escoles de Molins de Rei. Cada escola va fer una dansa popular i nosaltres vam ballar la Dansa dels Cavallets.

El mag Albert visita la classe de les Llaminadures

A la classe de les Llaminadures de 3r A estem fent el projecte de la màgia i el passat dimecres el mag Albert ens va fer una visita. Vam poder gaudir d’un espectacle amb molts trucs sorpenents que ens van deixar amb la boca oberta. Va fer desapareixer coses que més tard van aparèixer, va fer canviar el color d’un mocador… i encara no sabem com ho va fer. A la classe també hem après molts trucs i potser més endavant us els ensenyem, però no us desvetllarem el truc, ja que un mag no desvetlla la seva màgia.

Setmana de Carnaval

Aquesta setmana a Molins estem de Carnaval! Haurem de seguir les consignes del rei Carnestoltes.

Dimecres tots amb els cabells de color o amb un barret!

Dijous tots a l’escola amb el pijama!

El divendres, vestits tots d’un mateix color! I a la tarda…Èpoques de la història al Carnaval del menajdor!

20160212_145854

Hem anat a la fàbrica Cacaolat

El passat divendres 3r i 4t vam anar a visitar una indústria per dins, concretament la fàbrica Cacaolat a Santa Coloma de Gramenet. Ens va agradar molt la visita perquè ens van explicar la història de l’empresa i vam poder veure la fàbrica per dins, els dipòsits amb la llet i el cacaolat, el procés de fabricació de les ampolles, l’etiquetatge… Ens va sorprendre molt que hi havia molt poca gent treballant, gairebé tot ho feien les màquines soles!

Aquí teniu les fotos de 4t!