Benvinguts a un nou curs!

Arrenquem un nou curs amb moltes ganes de compartir il·lusions, reptes, riures, jocs, ganes d’aprendre i de viure noves experiències. Què espereu d’aquest curs que tot just comença? Compartiu amb els vostres companys els vostres comentaris.

PROJECTE DE LA PREHISTÒRIA 3rB

Aquest curs els alumnes de 3rB de la classe dels Coralls hem fet el projecte dels Avantpassats de la Terra. Hem estat fent moltes activitats, però us en volem compartir que ens fa molta il·lusió: un programa de ràdio!

Vam estar preparant el guió entre tots i el pare de la Daniela, el Carlos, ens va ajudar a gravar-lo. El resultat el podeu escoltar clicant l’enllaç.

Estem segurs que us agradarà molt!

Ens Visita la Tana!

Els nens i nenes de 3r hem tingut la sort de rebre una visita molt especial. Ha vingut la Tana a explicar-nos la seva feina, és higienista bucal. Ajuda a tenir neta la boca a les persones i ensenya com ens hem de respallar bé les dents.

Ha estat genial! Hem après moltes coses.

Moltes gràcies!

Si algun pare o mare creu que ens pot explicar alguna cosa interessant ja ho sabeu, estarem encantats de rebre-us!