Estudiem els polígons

Els alumnes de 4t aquests dies estem treballant els polígons a la classe de matemàtiques. Si aneu a la pàgina de matemàtiques del bloc dins de l’apartat de geometria trobareu unes activitats per repassar tot el que fem a classe i un enllaç per jugar al tangram.

poligonos1-300x242

Ja tenim nom de les classes.

Les classes de cicle mitjà ja hem triat els noms de les nostres aules. Totes estan relacionades amb el tema general del curs de l’escola: LA LLUM. Durant aquests dies treballarem per conèixer més sobre el nom que hem triat per a la nostra classe. Us agraden els noms? Què en sabeu d’aquests temes?

Bones vacances!!

Ja hem acabat un altre curs. Hem après molt i ens ho hem passat molt bé. Ara comencen unes merescudes vacances, però no us oblideu de seguir treballant durant l’estiu.

Què fareu aquestes vacances? Us quedeu per Molins? Marxeu de colònies? Feu casals? Marxeu fora?…

bones_vacances

Ball de ballestes de 3r

Els alumnes de 3r hem fet el ball de ballestes. La Maite ens ha ensenyat aquesta dansa durant les classes d’educació física. Durant setmanes hem estat practicant el ball i l’hem presentat a la trobada de danses de Molins de Rei. Allà tots els alumnes de les classes de 3r de la vila hem fet una dansa tradicional.

El ball de ballestes és una dansa tradicional de Catalunya que es balla fa més de cent anys i es va fer típica en les representacions dels Pastorets.

Colònies cicle mitjà 2014

Voleu veure com ens ho vam passar de colònies? Aquí teniu uns quants vídeos per refrescar la memòria de tot el que vam fer.

Quina activitat us va agradar més? Ens ho vam passar be amb els monitors? Us va agradar tirar-vos per la tirolina? Comenteu tot el que vulgueu.

Treballs efímers

Els mags i rockers de 3r hem descobert què significa la paraula efímer. A plàstica hem realitzat treballs efímers, treballs que un cop fets els tornàvem a desmuntar. Això sí, per guardar la nostra feina hem fet fotografies de les nostres obres. Hem estat treballant el rostre i ens hem engrescat tant que alguns hem acabat fent tot el cos i altres figures. Una manera diferent de fer plàstica, no creieu? En el següent vídeo podreu veure com hem treballat.

Els mags i els rockers transformem figures geomètriques

Els mags i els rockers de 3rA i 3r B hem fet una feina a plàstica transformant figures geomètriques en objectes i dibuixos ben diferents. Voleu veure el resultat?

Treballem com en Tàpies

Al cicle mitjà ens estem fent uns experts en art contemporani. Hem descobert qui era l’Antoni Tàpies i quina era la seva manera de crear el seu art. Hem provat de treballar com ho feia ell i aquí teniu el resultat. Hem estat fent escultures i pintures expressant diferents sentiments.