Bones vacances!!

Ja hem acabat un altre curs. Hem après molt i ens ho hem passat molt bé. Ara comencen unes merescudes vacances, però no us oblideu de seguir treballant durant l’estiu.

Què fareu aquestes vacances? Us quedeu per Molins? Marxeu de colònies? Feu casals? Marxeu fora?…

bones_vacances

Ball de ballestes de 3r

Els alumnes de 3r hem fet el ball de ballestes. La Maite ens ha ensenyat aquesta dansa durant les classes d’educació física. Durant setmanes hem estat practicant el ball i l’hem presentat a la trobada de danses de Molins de Rei. Allà tots els alumnes de les classes de 3r de la vila hem fet una dansa tradicional.

El ball de ballestes és una dansa tradicional de Catalunya que es balla fa més de cent anys i es va fer típica en les representacions dels Pastorets.

Colònies cicle mitjà 2014

Voleu veure com ens ho vam passar de colònies? Aquí teniu uns quants vídeos per refrescar la memòria de tot el que vam fer.

Quina activitat us va agradar més? Ens ho vam passar be amb els monitors? Us va agradar tirar-vos per la tirolina? Comenteu tot el que vulgueu.

Treballs efímers

Els mags i rockers de 3r hem descobert què significa la paraula efímer. A plàstica hem realitzat treballs efímers, treballs que un cop fets els tornàvem a desmuntar. Això sí, per guardar la nostra feina hem fet fotografies de les nostres obres. Hem estat treballant el rostre i ens hem engrescat tant que alguns hem acabat fent tot el cos i altres figures. Una manera diferent de fer plàstica, no creieu? En el següent vídeo podreu veure com hem treballat.

Marxem de colònies a Torreferrana

Els dies 21, 22 i 23 de maig les classes de 3r i 4t marxem de colònies a Torreferrana, una casa situada a la població Bellcaire d’Empordà a la comarca del Baix Empordà.Durant aquestes colònies farem activitats relacionades amb el món de l’univers, el sistema solar, els planetes i aprendrem a ser autèntics astronautes a la recerca d’aventures galàctiques. Us deixem un vídeo amb imatges de la casa de colònies perquè us feu una idea de com és. Teniu ganes de marxar? Segur que ens ho passarem molt bé.

Obres de teatre de 4t

Paraules bessones

Arran la visita de l’escriptor Pere Martí, hem descobert un dels seus llibres que ens agrada i ens fa riure molt, és el llibre Paraules bessones. És un llibre de textos breus per jugar amb els parònims i comprovar com un sol so o una sola lletra en poden fer canviar totalment el significat de les paraules. A classe també hem estat jugant amb les paraules i ens han sortit aquestes frases i petits textos.

Paraules_bessones