Ens Visita la Tana!

Els nens i nenes de 3r hem tingut la sort de rebre una visita molt especial. Ha vingut la Tana a explicar-nos la seva feina, és higienista bucal. Ajuda a tenir neta la boca a les persones i ensenya com ens hem de respallar bé les dents.

Ha estat genial! Hem après moltes coses.

Moltes gràcies!

Si algun pare o mare creu que ens pot explicar alguna cosa interessant ja ho sabeu, estarem encantats de rebre-us!

Les comarques de Catalunya

Aquí us deixem diverses activitats que us ajudaran a treballar les comarques de Catalunya.

Trencaclosques de les comarques:

Com es diu la comarca?

On és la comarca?

Com es diu la capital?

On és la capital?

Per relacionar la capital amb la seva comarca

Per treballar el relleu de Catalunya

Colònies 2016

A les colònies ens ho vam passar molt bé, mentre esperem les fotografies per recordar-les, us deixem un vídeo amb uns quants moments viscuts.

Dansa dels Cavallets

Dimarts passat els alumnes de 3r vam fer la Trobada de danses de les escoles de Molins de Rei. Cada escola va fer una dansa popular i nosaltres vam ballar la Dansa dels Cavallets.