Setmana de Carnaval

Aquesta setmana a Molins estem de Carnaval! Haurem de seguir les consignes del rei Carnestoltes.

Dimecres tots amb els cabells de color o amb un barret!

Dijous tots a l’escola amb el pijama!

Hem anat a la fàbrica Cacaolat

El passat divendres 3r i 4t vam anar a visitar una indústria per dins, concretament la fàbrica Cacaolat a Santa Coloma de Gramenet. Ens va agradar molt la visita perquè ens van explicar la història de l’empresa i vam poder veure la fàbrica per dins, els dipòsits amb la llet i el cacaolat, el procés de fabricació de les ampolles, l’etiquetatge… Ens va sorprendre molt que hi havia molt poca gent treballant, gairebé tot ho feien les màquines soles!

Aquí teniu les fotos de 4t!

VISITA A LA FUNDACIÓ TÀPIES

Els alumnes de cicle mitjà hem anat a la Fundació Tàpies!

Hem pogut veure algunes obres de l’autor, n’hem anatlitzat algunes i després hem fet un taller com si fóssim el mateix Tàpies!

Mireu aquestes obres i feu un comentari d’una d’elles, analitzant-la tal i com vam fer al museu: quins elements típics del Tàpies hi trobeu, tècniques, suport (tela o fusta), colors, materials…

Creu i terra

Pintors Malbats

Seguretat a la xarxa

Hola famílies,

Us fem arribar aquest enllaç de seguretat a la xarxa que creiem que serà interessant. És una web de la Generalitat que ens informa per edats de l’ús i abús de les noves tecnologies, de la prevenció i detecció del ciberassetjament, i de les xarxes socials més famoses i que en fem més ús.

Esperem que us sigui d’utilitat!

Seguretat a la xarxa

Resultat d'imatges de seguretat a la xarxa

EL REI INJUST

Avui ens ha visitat el Yorgos i ens ha explicat un cont molt interessant: El Rei Injust.

Ha estat molt divertit perquè hem pogut participar tots i totes i a més, ens ha ensenyat moltes coses. Ara ja sabem que les coses més importants del món són… Ai, ara no me’n recordo! M’ajudes?

Escriu un comentari explicant quines són aquestes coses tan importants i si t’ha agradat el conte!

Per cert…Que bé que dibuixa el Yorgos, eh?

rei injust