Comencem a fer cinema
El primer dia vam començar presentant-nos a la Raquel, la nostra intervenant.
Ella ens havia enviat un vídeo de la seva presentació i ens va demanar que féssim el mateix.
La Raquel després de cada presentació ens anava comentant i preguntant el perquè havíem triat aquest taller i aquestes són algunes de les nostres respostes:
He triat aquet taller perquè de petit volia ser actor i ara vull comprovar la meva paciència.
Benjamín
Aquest taller té molt bona pinta, com un plat d’espaguetis, espero que sigui guai.
Théo
He triat aquest taller perquè des de que anàvem a tercer quant veia que grabaven vaig pensar que m’agradaria fer el taller.
Lua
Sempre que veig una pel·lícula, sempre espero el final per veure el rodatge i sempre he volgut estar en un rodatge.
Nahia
Jo m’he apuntat a cinema perquè porto des de 3r esperant per fer cinema en curs i no podia perdre la oportunitat.
Eva
Jo em vaig voler apuntar a cinema en curs perquè tenia moltes ganes de tenir aquesta experiència, també m’agradaria conèixer quins trucs es poden fer amb la càmera.
Lucía
He fet el taller de cinema en curs perquè tenia moltes ganes de fer-lo des de que sé que el fan a l’escola.
Miquel
Jo no estic massa segur perquè he escollit el taller de cinema en curs, suposo perquè els altres me n’han parlat molt bé.
Enzo
He fet cinema perquè m’agradaria conèixer una mica més el cinema perquè el trobo un món molt interessant.
Musta
He escollit aquest taller perquè m’agrada molt el cinema i m’agradaria molt poder formar part d’una pel·lícula, ja que m’encanta fer teatre.
Laura
He triat aquest taller perquè em sembla divertit i interessant. A més m’ agraden molt les pel·lícules i vull descobrir més sobre el cinema.
Yvette
desembre 1st, 2010 a les 18:25
Hola a tothom soc el Dani que ara va a 1r d’eso de l’ies Terrassa i me passat pel bloc a veure per on anaveu del taller.
Ja veig que encara aneu pel principi, doncs teniu que saber que aquest es el millor taller que es pot escullir i que a la vegada no sabeu el que us espera hi ha moments en aquest taller que son inoblidables però hi ha alguns altres que si els companys no colaboren no son gaire agradables.
Quan feu els minuts lumiere us agradara molt ( a qui li surti bé ) per això teniu que escullir bé el lloc on el feu.
Ah i en el film final no us desmotiveu quan no us vinguin idees al cap teniu que seguir andavant per fer un bon film.
Espero que ho passeu bé en aquest taller, records a tothom.
Dantas Capdet Alexamder-Daniel
desembre 1st, 2010 a les 18:26
ups perdo Alexamder = Alexander
febrer 3rd, 2011 a les 20:16
Gràcies pels consells i el teu interès Dani!
febrer 16th, 2011 a les 13:38
hola ens agradat mol la vostra practica experimental a esta molt bé les fotoss an estat bé.
Adeeuu
moltaa sort per el flim final ! 😀