Rodatge dels minuts

Hem començat a gravar els nostres minutssmall_imgp0883

Vaig gravar el meu minut a la Plaça Catalunya, en una parada d’autobús.  Ens va costar trobar la parada adequada, vam passar per 5 parades i vam donar tota la volta a la plaça !

Irene

small_imgp0937

El meu minut és en el forn. Es veu com les forneres treballaven traient el pa i posant-lo al forn.

Ikram

small_imgp0908

El meu minut Lumière el vaig gravar al Carrer Freixures, a la botiga d’una ceramista. Volia que es veies com la ceramista feia anar el torn i  donava la forma al vol.

Tomàs Malavia

small_img_6423small_img_64231 small_img_6425

El meu minut va ser grabar a cal ferrer. Amb una màquina treballava el metall i sortien guspires. I va quedar bé perquè es veuen les guspires en forma d’estrella. Tayyab Iqbal

small_img_6428 small_img_6432

El meu minut va ser al telefèric de Montjuic. Va ser molt curiós que el micro captava el soroll de la gent del carrer, des de tant amunt! Em va agradar molt i va fer un dia perfecte, era un dia clar. Ruben Burgen

small_img_6437

Vaig fer el meu minut a la Rambla. He filmat una botiga que venen ocells, tortugues, animals de casa. M´agradat fer-lo perquè està a punt de

desaparèixer. Pau Picas

small_img_6452 small_img_6456

Vaig fer el meu minut a l’escola Cervantes, al pati dels petits. Primer volia grabar el supermecar Eroski però no em van donar permís per filmar. Per això vaig decidir gravar al pati de l’escola quan era l’estona d’esbarjo, els nens i nenes jugàven amb rodes de camió. El minut em va sortir més bé del que em pensava. Estic molt content. Waleed Anjum Khan

small_img_6470 small_img_6475

El meu minut el vaig fer al museu de la xocolata a l’escola del gremi de pastissers. Vaig filmar com feien un pastís que es diu “sarita”, va ser molt xulo i vam quedar-nos amb gana de menjar una mica de sarita. Lola Guamis

small_img_6480 El nostre minut l’hem gravat al zoo, a  la piscina dels dofins i volíem gravar el moment que el dofí saltava i tocava la pilota, però vam començar 10 segons massa tard i no es pot veure, però a nosaltres ens va agradar igualment. Júlia i Sonia

small_imgp0926 small_imgp0932

Jo al principi volia fer l’entrada del “Zara”, per veure la gent que entrava i sortia.  Després vaig haver de canviar i filmar en el Mercat de Santa Caterina. Em va agradar però em podia haver esperat un mica, perquè just quan vaig acabar, va començar a passar més gent i era millor.  Babin Olano

small_imgp0905 small_imgp0894

Vaig gravar el meu minut a la Via Laietana, en un semàfor que hi passa molta gent. Em va sortir bé perquè van passar coxtes, persones, un gos… i més coses de les que jo m’imaginava. Ana Matos

small_imgp0947 small_imgp0942

El meu minut el vaig gravar a prop del port de Barcelona, em va sortir una mica malament perquè en aquell moment, per la dreta no hi passaven gaires cotxes, i jo volia que estigués ple de cotxes corrents.    Aarón García

small_img_6492

small_imgp1128 small_imgp1124

El meu minut el vaig fer al moll de Barcelona,on treballen els pescadors arreglant les xarxes amb les que després pesquen per la tarda. Per poder grabar al port vam haver de demanar el permís i vam trigar molt temps a poder anar a grabar. Decidir l’enquadrament tampoc va ser fàcil, perquè els pescadors s’anaven movent de lloc, però al final ho vam poder fer i va quedar molt bé.  Mourad B.B.

small_imgp2813 small_imgp2820 small_imgp2823

El nostre minut l´hem gravat al Forat de la Vergonya, que també és diu Pou de la Figuera. Hem gravat l’arribada dels nens i nenes del parvulari de la nostra escola al parc infantil, és veuen nens i nenes jugant amb la sorra i en el gronxador.  Lenin Jose i Youssef