SETMANA D’INTERCANVI

Els alumnes de quart, vam fer els següentes cartells i els vam penjar als suros de les galeries, així els altres cursos podien saber quins temes els hi podíem anar a explicar:

Ens vam posar molt contents quan els alumnes de tercer ens van dir que els hi agradaria  que els hi expliquessin com es fan les màscares, perquè en volien fer per l’obra de teatre. També els alumnes de sisè ens van comunicar que estaven interessats per saber coses de les plantes.

COM ENS HEM SENTIT DESPRÉS D’HAVER FER L’INTERCANVI:

Quan vaig anar a 6è a explicar l’experiment de la mongeta estava nerviosa, però de mica en mica m’anava sentint  més segura de mi mateixa. ( Júlia)

El dia que vaig anar a tercer a ensenyar com es fan les màscares, em sentia molt alegre, contenta i una mica nerviosa. No em va agradar gaire que alguns nens/es de tercer no escoltessin. (Sofia)

Primer de tot, quan vam començar em va costa força explicar el que havien de fer per fer les màscares, tenia una mica de vergonya. ( Biel Feliu)

Tot i que vaig tenir vergonya m’ho vaig passar molt bé! Va valdre la pena esforçar-nos molt per estudiar, perquè després els de sisè ens van aplaudir. (Olivia)

Quan explicava veia que els de les taules de davant escoltaven, però alguns  de darrera no estaven gaire atents. ( Laia)

Els nens de tercer ens miràvem d’una manera que semblava que escoltaven molt, crec que les màscares els hi sortiran molt bé. (Berta)

Al principi tenia un nervi a dins que m’anava punxant però  després, em vaig deixar anar i se’n va anar el nervi i la vergonya. (Martí)

Al principi veia que tots menys un ens escoltàvem, crec que ho vaig fer ni bé ni malament. (Narcís)

Quan vaig entrar a sisè, no tenia gens de vergonya, estava super motivat. Crec que alguns no ho van entendre perquè no escoltaven. ( Biel Frigola)

Quan em van dir que ho havia d’explicar a sisè no em vaig posar gaire content, encara que conegués a tothom. Al principi tenia molta vergonya però penso que ho vaig fer bé. El més divertit van ser le preguntes que els hi vam fer. (Miquel)

Quan estava explicant, el primer pas per fer les màscares, estava molt nerviosa i pensava que no me’n sortiria però al final em va sortir bé i em va agradar molt explicar-ho als companys de tercer.(Asmaà)