FI DE CURS: BON ESTIU!

Benvolguts/des:

Com cada any hem arribat a fi de curs.

El comiat del curs de sisè és un dels actes centrals d’aquest dia: regals, abraçades, cançons…tots els altres cursos preparen aquest acte amb molta il·lusió.

Seguidament, els esperats jocs d’aigua on tothom es diverteix fent amb petits grups, una roda de diferents jocs.

El curs, s’acaba amb un petit piscolabis a cada aula.

I cap al curs que ve si tot va bé!

QUE TINGUEU TOTS UN MOLT BON ESTIU !

Resultat d'imatges de DIBUIX TURU BON ESTIU

A 1r fem bombolles

Els nens i nenes de 1r hem llegit el llibre “La bombolla de sabó” de Elena Bigas i Mayans.

Ens va agradar molt l’aventura dels protagonistes d’aquesta història i per això ens hem animat a intentar fer bombolles de sabó seguint la mateixa “recepta”.

SORTIDA A LA FAGEDA

El divendres 18 de maig els nens i nenes de 1r i 2n vam anar d’excursió.

Al matí vam anar a visitar la Cooperativa La Fageda. Ens van ensenyar les vaques i la fàbrica de iogurts. Ens van explicar com es fa el iogurt. Allà també fan melmelades i gelats. Tenen arbres fruiters i horts.

Després vam anar a dinar al Càmping Ecològic Lava. Allà vam poder jugar i veure alguns animals.

Teatre de 2n

Els nens i nenes de 2n la segona quinzena de març representar l’obra de teatre. Ens ho vam passar molt bé.

La voleu veure? Doncs cliqueu els vídeos.

EL DIA DE SANT JORDI

Hola,

El divendres dia 20 d’abril vam anar a veure els pianos de cua a la plaça Fra Bernardí. Tots vam tocar el piano. I la senyora Marta ens va tocar una peça de Beethoven que ens va agradar molt.

El dilluns 23 d’abril com ja és tradició vam celebrar la diada de Sant Jordi. Tota l’escola Puig-Agut va anar a la plaça Major a fer el concurs de dibuix. Un concurs que cada any organitza l’Ajuntament de Manlleu.

Quan vam arribar,  vam seure a les escales. Vam treure els llapiços i gomes i ens vam posar a dibuixar. Mentre dibuixàvem, miràvem el mercat de la roba que fan cada dilluns al nostre poble. Una nena de l’altre segon va guanyar un premi. (Però, alehores, encara no ho sabiem). Després, vam anar a veure les parades. Hi havia moltes roses i llibres, També records, llaminadures, puntets de llibres, etc.

Quan vam tornar a l’escola vam esmorzar. I després, vam anar al teatre a participar en els Jocs Florals. La Doae i en Wail van ser els dos guantyadors de segon. Els van regalar el llibre i la rosa.

A la tarda a classe vam fer una manualitat de flors amb roba i cosint un botó al mig. Amb un tronc verd i unes fulles. També, vam posar-hi terra dins un pot. Ens va quedar  una  flor molt bonica.

Va ser un dia fantàstic i genial. Ens ho vam passar molt bé!

Alumnes de 2n A

Cantem caramelles

El dilluns de Pasqua els nens i nenes de CI vam anar a cantar Caramelles a diferents punts de Manlleu.

Cada divendres els infants de 1r i 2n fan una activitat extraescolar de Cant Coral i han après moltes cançons. Ho han demostrat cantant unes cançons de primavera molt boniques.

Teatre de Primer

Els nens i nenes de 1r pel març vam fer la nostra obra de teatre. Aquest any vam canviar d’obra i vam fer “La Blancaneus i els 7 nans”. Ens ho vam passar molt bé.

Si voleu podeu veure les obres al youtube clicant la classe:

Gaudiu-ne molt.

LA GRANJA DE L’ESTER

El 12 de març els alumnes de segon vam anar d’excursió tot un dia.

Pel camí vam veure uns ponis, gossos, cases de pagès, camps… també, un gual que serveix per rentar les rodes dels camions que van a les granges.

Quan vam arribar, vam esmorzar. Un grup va fer el primer torn per anar a veure la granja.

L’ Ester -(que és la tutora de primer)- ens va dir el nom dels seus gossos: Lluna, Nino, Bru i un gos pastor que acompanya les ovelles. Durant la visita vam veure: xais, vaques, vedells, porcs, dos cavalls, ànecs, gallines… Els ànecs i les gallines tenen un petit corral on amagar-se perquè les guilles no se les mengin.

Després d’uns quants torns vam dinar.

Tant abans com després de dinar vam jugar. Vam trobar aglans, fulles, flors i cargols. Amb tot això, vam fer una botiga entre tots. Vam jugar a un, dos, tres i pica-paret; a l’amagada. També, una guerra llançant aglans.

Ens pensàvem que plouria però, ens va fer un dia de molt sol. Ens ho hem passat molt bé i hem fet exercici físic !

Alumnes de 2nB