Teatre de Primer

Els nens i nenes de 1r pel març vam fer la nostra obra de teatre. Aquest any vam canviar d’obra i vam fer “La Blancaneus i els 7 nans”. Ens ho vam passar molt bé.

Si voleu podeu veure les obres al youtube clicant la classe:

La Blancaneus i els 7 nans de 1rA.

La Blancaneus i els 7 nans de 1rB.

Gaudiu-ne molt.

LA GRANJA DE L’ESTER

El 12 de març els alumnes de segon vam anar d’excursió tot un dia.

Pel camí vam veure uns ponis, gossos, cases de pagès, camps… també, un gual que serveix per rentar les rodes dels camions que van a les granges.

Quan vam arribar, vam esmorzar. Un grup va fer el primer torn per anar a veure la granja.

L’ Ester -(que és la tutora de primer)- ens va dir el nom dels seus gossos: Lluna, Nino, Bru i un gos pastor que acompanya les ovelles. Durant la visita vam veure: xais, vaques, vedells, porcs, dos cavalls, ànecs, gallines… Els ànecs i les gallines tenen un petit corral on amagar-se perquè les guilles no se les mengin.

Després d’uns quants torns vam dinar.

Tant abans com després de dinar vam jugar. Vam trobar aglans, fulles, flors i cargols. Amb tot això, vam fer una botiga entre tots. Vam jugar a un, dos, tres i pica-paret; a l’amagada. També, una guerra llançant aglans.

Ens pensàvem que plouria però, ens va fer un dia de molt sol. Ens ho hem passat molt bé i hem fet exercici físic !

Alumnes de 2nB

PROJECTE: INUITS

Benvolguts:

Durant tota la setmana del 5 al 9 de febrer el cicle inicial hem estat treballant la cutura dels inuits en el marc del projecte : “cultures del món” que realitza la nostra escola.

Els nens i nenes han pogut treballar d’una manera dinàmica i més vivencial els diferents aspectes d’aquesta cultura. Per exemple: on viuen els inuits, com viuen, els animals, l’hàbitat, el clima, el dia i la nit,..

Una de les activitats va ser muntar una maqueta d’un entorn “simulat” de com és el pol nord i a través de boles del món col·locar quins animals pertanyen a aquest entorn i quins no. També s’han el·laborat cartolines amb les diferències entre aquí i allà, de les temperatures i del dia i la nit.

S’han treballat moltes més activitats i tot plegat, s’ha acabat amb el dia de carnaval que com no podia ser d’una altra manera tots vam acabar disfressats d’inuits. Ens ho vam passar d’allò més bé i ja esperem que arribi el carnaval de l’any que ve.

Podeu veure les fotos: Carnaval

APRENEM A TOCAR L’UKELELE A PRIMER

Els nens i nenes de primer  han començat un curs per aprendre a tocar l’ukelele.

L’ukulele és un instrument cordòfon, semblant a una guitarra petita, de quatre cordes pinçades, tradicional de les Illes Hawai.

Així doncs, a més a més, del cant coral la seva formació musical es veurà enriquida per l’ús d’un instrument musical.

En aquestes imatges podem veure lo contents i contentes que estan els alumnes amb aquesta novetat.

BON NADAL

Dilluns al matí tots els alumnes de l’escola vam anar a cantar nadales a la Plaça Fra Bernadí. Dimecres els patges ens van venir a veure a l’escola Puig-Agut.

Avui, els de cicle inicial anem a cantar nadales al Mercat Municipal. Hem cagat el tió i ens ho hem passat molt bé!

Aprofitem per desitjar-vos a tots : MOLT BONES FESTES!

CASTANYADA 2017

Aquest dimarts 31 d’octubre vam celebrar a l’escola Puig-Agut la festa de la castanyada.

El cicle inicial va rebre la visita dels castanyers i van baixar al pati per veure com torraven les castanyes.

Cada cicle ha treballat diferents activitats relacionades amb la festa i per això, el curs de segon va anar el dia anterior a l’arborètum a collir fulles.

A dos quarts de quatre de la tarda del dia de la castanyada, tots els nens i nenes van fer les danses tradicionals al pati de l’escola: de p3 fins a 6è.

Seguidament, com ja és tradicional, vam menjar les castanyes.

BON INICI DE CURS

Els nens i nenes del Puig-Agut hem tornat a l’escola. El dimarts 12 de setembre hem començat un nou curs. Tenim molts mestres. Les tutores:

la Dolors de 1rA,

Imagen1

l’Ester de 1rB

Imagen2

la Raquel de 2nA

la Dolors Viver de 2nB

i les no tutores:

la Montse, la Mercè, l’Ivanka, la Carme, la Rosa,  en José…

Aquest curs aprendrem molt i farem moltes excursions: al teatre, la granja, la fageda d’en Jordà…

Bon estiu!

Aquest curs ja se’ns ha acabat. Les mestres de Cicle Inicial desitgem que gaudiu molt de l’estiu. Aprofiteu per estar amb la família, jugar molt, passar-ho bé i no us oblideu de llegir una estoneta cada dia.

Us esperem el 12 de setembre amb moltes ganes de començar un nou curs!

BON ESTIU!

S’ha acabat el curs de natació

Els alumnes de 1r aquest curs hem pogut anar fins al juny a la piscina. Ens ha agradat molt i hem pogut aprendre a nedar millor.

El dia 15 de juny hem dit adéu a la piscina jugant i gaudint molt. Quan hem sortit de l’aigua ens han donat els “cavallets” i els diplomes. Que contents hem estat!!