Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
Us informem de les reunions generals de cada curs que pròximament haureu de venir a fer a l’escola amb cada tutor/a segons el grup-classe del vostre fill/a:
-P5: dimarts 30 de setembre a 2/4 de 5h
-1r: dilluns 29 de setembre a 2/4 de 5h
-2n: dimecres 24 de setembre a 2/4 de 5h
-3r: dijous 25 de setembre a 2/4 de 5h
-4t: dijous 25 de setembre a 2/4 de 5h
Esperem la vostra assistència, moltes gràcies.
Atentament,
Equip de mestres de l’Escola Bernardí Tolrà

Reunió General d’inici de curs

Aquest any, va ser molt gratificant haver gaudit d’una gran multitud d’assistència de famílies a la reunió general d’inici de curs, on es van explicar les normes d’organització i funcionament del curs 2014-15 i les activitats programades, us agraïm molt la vostra participació en aquest acte.

Benvinguts i benvingudes al curs escolar 2014-2015.

Calendari de reunions inicials 2014-15

US INFORMEM:

- REUNIÓ INFORMATIVA DE P3 EL DIA 3 DE SETEMBRE A LES 19.00 A L’ESCOLA.

- REUNIÓ GENERAL D’INICI DE CURS EL DIA 4 DE SETEMBRE A LES 22.00 AL CASAL.

- INICI DE LES CLASSES AMB ELS ALUMNES EL PROPER DIA 15 DE SETEMBRE (MATÍ I TARDA)

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS ESCOLAR 2014-15

Cantata 2014 Fem Coral a Reus

Aquest any els alumnes de 5è i 6è han participat als actes “Fem Coral 2014″, aquest acte consisteix en un concert que es fa com sempre al Pavelló Olímpic Municipal de Reus.
Tots els alumnes porten una samarreta blanca, llisa, i un pantaló fosc.
Tots els alumnes del Fem Coral 2014 han dissenyat un cartell sobre la temàtica de la cantata d’enguany, i cada centre n’escull un, que el representarà. Tots els cartells (un per centre)s’exposen i difonen segons determini l’organització. En principi, es farà alwww.reus.cat i al vestíbul del Centre de Lectura (també es pot visitar en horari escolar prèvia cita).
Aquest a estat el nostre cartell selecionat:
Cartell_Vila-rodona
(dibuix d’Adrià Boleda)
El dia 28 de maig vam realitzar la cantata, aquí els podeu veure:

Certamen Lectura en veu alta

Aquest curs altre cop hem pogut participar en el concurs “Certamen de Lectura en Veu Alta”, una experiència molt enriquidora.

Què s’hi llegeix?

S’hi llegeix un fragment d’un dels dos llibres proposats. Deu dies abans de la data de la  convocatòria de quart de final es fa arribar la selecció de fragments que han de llegir els finalistes de cadascuna de les categories.

Cal que l’alumne finalista es prepari tots els fragments, ja que el dia del quart de final, per sorteig, n’hi tocarà llegir un.

És recomanable que el centre seleccioni un altre alumne de reserva per a cada categoria, per si el titular escollit no es pogués presentar al Certamen.Tots els alumnes participants rebran un diploma.

Per aquest motiu aquí podeu veure l’experiència viscuda pels representants de la nostra escola el dia de la lectura: