Certamen de lectura en veu alta

0

L’escola Bernardí Tolrà de Vila-rodona participa en el Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat pel Departament d’Ensenyament i la Fundació Enciclopèdia Catalana.

Es competeix en dues categories: grumets vermells (alumnes de cicle mitjà) i grumets verds (alumnes de cicle superior).

Els nens i nenes llegeixen a classe dos llibres de lectura proposats per l’organització del certamen. Un cop fet això es tria un representant i un substitut de cada cicle. En el cas de cicle mitjà la representant escollida fou Alba Domènech Artigal i la seva substituta, Júlia Santó Buenaventura. I a cicle superior, el representant fou Mariona Sànchez Clarasó i el substitut, Biel Sànchez Calderé.

El passat 27 d’abril hi va haver un dels quarts de final al  Centre de Lectura de Reus, on la Mariona Sànchez Clarasó aconseguí passar a les semifinals que tindran lloc el proper 18 de maig al Palau Bofarull de la capital reusenca.

certamen lectura en veu alta (1) certamen lectura en veu alta (2)

Més fotos dels petits de l’escola!

IMG_6299 IMG_6300

Primeres fotos de les colònies

Bon dia famílies!

Us adjuntem les primeres fotos de les colònies dels vostres fills i filles.

Jo i la fruita

0

Afrucat, posa en marxa, dins del Pla de Consum de Fruita a les escoles, el Concurs de Vídeo-Selfies “Jo i la fruita” amb l’objectiu de promoure el consum de fruita i els hàbits saludables entre la població infantil.

Els alumnes de 2n de l’escola Bernardí Tolrà han participat en aquest concurs i aquí podeu veure els vídeos:

Nous llibres a la biblioteca!!!

0
Feu un cop d’ull a les novetats!
Més contes il·lustrats i àlbums en llengua anglesa!!!
Reserva’ls, no te’ls perdis!!!

Setmana mediambiental

0

La setmana vinent celebrem la desena setmana mediambiental.

Tot seguit us detallem les activitats que durem a terme.

Des d’aquí volem agrair a totes les famílies la vostra participació!.

Cros

0

Famílies! ja tenim aquí el cros de Vila-rodona.
Us adjuntem el cartell

Xerrada sobre Internet segura per a nens i nenes

0

Ahir, una agent dels Mossos d’Esquadra de Valls va venir a fer una xerrada sobre Internet segura. Aquesta xerrada anava dirigida als alumnes i pares de 4t, 5è i 6è.

Disc de Newton

0

Una de les activitats que han fet els alumnes de 4t a les sessions de plàstica ha estat el Disc de Newton.

Avui, us volem adjuntar el vídeo.

Hàbits saludables

0

Avui, els alumnes de 3r i 4t han fet una activitat sobre els hàbits saludables.
Ens han explicat la importància d’una dieta saludable i de fer activitat física.