Classes de psicomotricitat i educació física “fem golf”

Els alumnes de cicle superior guanyen el 2n premi de l’Institut d’ESTUDIS VALLENCS

LA GEOMETRIA REUTILITZADA

Els alumnes de cicle superior de l’escola Bernardí Tolrà de Vila-rodona hem realitzat el treball “La geometria reutilitzada” .

Tot començà quan vam iniciar la geometria que ens vam fer portar envasos de casa, capses de cartró sobretot.
Els vam observar i estudiar com cossos geomètrics que són. Primer vam dibuixar-los, després els vam desmuntar per passar del volum al pla.

A medi com que tenim un patrimoni socio-cultural important, cada alumne, juntament amb la família, vam realitzar
rutes pel poble fotografiant cada edifici o monument.

A plàstica, a partir de les fotografies de cada monument, vam elegir l’envàs i/o envasos per elaborar en miniatura l’edifici. Després es van folrar i damunt els van decorar dibuixant els elements més representatius.

Ja els teníem fets i necessitàvem una base per exposar-los i vam fer la maqueta del poble.

Si coneixem el nostre patrimoni l’estimarem!!!

Gràcies a aquest treball elaborat molt intensament, l’Institut d’Estudis Vallencs ens ha atorgat el seu segon premi.

Alumnes de 5è i 6è

Mestra Magda Amill