Èxit en les proves “Cangur” de matemàtiques

Diversos alumnes de cicle superior de l’escola Bernardí Tolrà de Vila-rodona han participat en la prova de matemàtiques “Cangur” que s’ha fet enguany per primera vegada per a alumnes de primària. La prova consistia en la resolució de divuit problemes matemàtics de diferent dificultat durant un temps limitat. El concurs era a nivell de tot Catalunya i hi van participar gairebé nou mil alumnes de cada nivell, 5è i 6è.
Tres alumnes de l’escola de Vila-rodona, Madeleine Fairey, Arnau Santó i Júlia Pié han aconseguit ser entre el 5% de les millors puntuacions de Catalunya.

cangur

Tennis Taula a Cicle Superior

El Patronat Municipal d’Esports de Valls i el Consell Esportiu de l’Alt Camp han organitzat l’activitat “Tennis Taula a les Escoles” per promocionar aquest esport, ja que Valls és una de les seus dels Jocs del Mediterrani 2017.
L’activitat s’inclou dins l’horari lectiu i consta de 8 sessions de 45 minuts per als alumnes de 5è i 6è. La posen en pràctica tècnics de la Fedaració Catalana.

pme1pme2pme3