Èxit en les proves “Cangur” de matemàtiques

Diversos alumnes de cicle superior de l’escola Bernardí Tolrà de Vila-rodona han participat en la prova de matemàtiques “Cangur” que s’ha fet enguany per primera vegada per a alumnes de primària. La prova consistia en la resolució de divuit problemes matemàtics de diferent dificultat durant un temps limitat. El concurs era a nivell de tot Catalunya i hi van participar gairebé nou mil alumnes de cada nivell, 5è i 6è.
Tres alumnes de l’escola de Vila-rodona, Madeleine Fairey, Arnau Santó i Júlia Pié han aconseguit ser entre el 5% de les millors puntuacions de Catalunya.

cangur

Tennis Taula a Cicle Superior

El Patronat Municipal d’Esports de Valls i el Consell Esportiu de l’Alt Camp han organitzat l’activitat “Tennis Taula a les Escoles” per promocionar aquest esport, ja que Valls és una de les seus dels Jocs del Mediterrani 2017.
L’activitat s’inclou dins l’horari lectiu i consta de 8 sessions de 45 minuts per als alumnes de 5è i 6è. La posen en pràctica tècnics de la Fedaració Catalana.

pme1pme2pme3

Sortida al CA del Vendrell (alumnes de 4t, 5è i 6è)

Escola Bernardí Tolrà 2014-15

Descripció del projecte

Els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola Bernadí Tolrà de Vila-rodona han enregistrat FEM UN SALT una cançó del Club Super 3.  Podeu escoltar també la versió amb la seva mestra de música, l’Ada Jiménez, que durant molt de temps va ésser companya nostra al Camp d’Aprenentatge. La caràtula ha estat creada pels mateixos alumnes. La base instrumental ha estat feta per David Melgar.

Pistes

Per descarregar l’arxiu feu click amb el botó de la dreta a descarregar/ anomena i desa el contingut de l’enllaç

1. 1Fem un salt  FEM UN SALT
  2. 2Fem un salt (Mestra i alumnes)  FEM UN SALT (Mestra i alumnes)