Cantata 2014 Fem Coral a Reus

Aquest any els alumnes de 5è i 6è han participat als actes “Fem Coral 2014″, aquest acte consisteix en un concert que es fa com sempre al Pavelló Olímpic Municipal de Reus.
Tots els alumnes porten una samarreta blanca, llisa, i un pantaló fosc.
Tots els alumnes del Fem Coral 2014 han dissenyat un cartell sobre la temàtica de la cantata d’enguany, i cada centre n’escull un, que el representarà. Tots els cartells (un per centre)s’exposen i difonen segons determini l’organització. En principi, es farà alwww.reus.cat i al vestíbul del Centre de Lectura (també es pot visitar en horari escolar prèvia cita).
Aquest a estat el nostre cartell selecionat:
Cartell_Vila-rodona
(dibuix d’Adrià Boleda)
El dia 28 de maig vam realitzar la cantata, aquí els podeu veure:

Certamen Lectura en veu alta

Aquest curs altre cop hem pogut participar en el concurs “Certamen de Lectura en Veu Alta”, una experiència molt enriquidora.

Què s’hi llegeix?

S’hi llegeix un fragment d’un dels dos llibres proposats. Deu dies abans de la data de la  convocatòria de quart de final es fa arribar la selecció de fragments que han de llegir els finalistes de cadascuna de les categories.

Cal que l’alumne finalista es prepari tots els fragments, ja que el dia del quart de final, per sorteig, n’hi tocarà llegir un.

És recomanable que el centre seleccioni un altre alumne de reserva per a cada categoria, per si el titular escollit no es pogués presentar al Certamen.Tots els alumnes participants rebran un diploma.

Per aquest motiu aquí podeu veure l’experiència viscuda pels representants de la nostra escola el dia de la lectura:

La llegenda de Sant Jordi (P5)

Els alumnes de P5 aquest any han gaudit moltíssim dramatitzant la llegenda de Sant Jordi al centre cultural de Valls, al pavelló de l’escola i al Casal del poble perquè així, tothom ha pogut veure’ls i passar una bona estona.
Aquí us deixem una bona mostra de fotos:

The Fonix 2014

(THE FONIX 2014) és el 7è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya” . El concurs està organitzat per International House Barcelona i per la Fundació Catalana de l’Esplai.

El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

El concurs compta amb el suport de la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.

Tots els concursants representants dels centres educatius a la Fase Territorial del concurs i els seus mestres i professors, rebran un diploma acreditatiu de participant.

A la nostra escola aquí teniu els representants escollits per la lectura en la fase territorial: