Sortida al CA del Vendrell (alumnes de 4t, 5è i 6è)

Escola Bernardí Tolrà 2014-15

Descripció del projecte

Els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola Bernadí Tolrà de Vila-rodona han enregistrat FEM UN SALT una cançó del Club Super 3.  Podeu escoltar també la versió amb la seva mestra de música, l’Ada Jiménez, que durant molt de temps va ésser companya nostra al Camp d’Aprenentatge. La caràtula ha estat creada pels mateixos alumnes. La base instrumental ha estat feta per David Melgar.

Pistes

Per descarregar l’arxiu feu click amb el botó de la dreta a descarregar/ anomena i desa el contingut de l’enllaç

1. 1Fem un salt  FEM UN SALT
  2. 2Fem un salt (Mestra i alumnes)  FEM UN SALT (Mestra i alumnes)
  3. 3Fem un salt (Base Instrumental)  FEM UN SALT (Base Instrumental)

La Vella Quaresma ja ha arribat

El Rei Carnestoltes ens ha deixat i la Vella Quaresma ha arribat, per això cada divendres li cantem i ballem la cançó:
Vella Quaresma, Vella Quaresma, ai que no pots caminar, tens tantes cames i t’entrebanques, entre tots t’hem d’ajudar, i és que t’hem de treure una, una, una, una, una, i és que t’hem de treure una, fins que puguis caminar, xa-xa-xà

Ordres del rei carnestoltes 2015

Sa Magestat el rei Carnestoltes d’aquest 2015 ens ha ordenat que durant aquesta setmana portem:

- Dilluns 9: Cal portar ulleres divertides.
– Dimarts 10: Cal portar un mitjó i un guant de cada color.
– Dimecres 11: Cal portar un barret o gorra.
– Dijous 12: Cal portar llavis pintats (NENS) i bigoti pintat (NENES).

The Fonix 2015

Per segon any, participarem al concurs d’anglès The Fonix. Dijous 22 vam escollir els representants de la nostra escola mitjançant una prova que incloïa una sèrie d’exercicis dins els àmbits del vocabulari, comprensió lectora i expressió escrita.
Els alumnes que ens representaran són la Madalina Carp de 5è i el Jordi Cendrós de 6è.
Good luck! ;)

jordi