Setmana de contacontes

0

Ha acabat la setmana dels contacontes i ens deixa un bon record i moltes ganes de repetir-la. Esperem que hagueu gaudit d’alguns dels clàssics, de petites històries del folclore popular, de petits bocinets de tendresa i també d’humor, per què no!!!
El misteri i el suspens també ens han acompanyat, fins i tot el singular so de l’acordió…
Moltes gràcies per la vostra participació.
L’escola us agraeix de tot cor el treball conjunt pel gust per la lectura.

Moltes gràcies.

Us adjuntem algunes imatges

I alguns vídeos:

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Golf a 3r!

0

Aquesta setmana estem treballant el “golf” amb un material cedit per la Federació Catalana.
Treballem diferentes capacitats però sobretot l’atenció i la concentració.

Poseu volum al video i a veure què escolteu….

Últimes novetats a la biblioteca

0

A la biblioteca tenim moltes novetats.

La primera, són els últims llibres adquirits.

Aquí en teniu una imatge!IMG_0242

Felicitació

postal nadal 2015

1st A and 1st B wish you a Merry Christmas! hohoho

Titella

0

Els alumnes de 1r aquests dies han fet unes titelles molt boniques.

Carta a l’Ajuntament

Carta dels alumnes de l’escola Bernardí Tolrà a l’Ajuntament de Vila-rodona

Durant el mes d’octubre els alumnes de l’escola Bernardí Tolrà van participar en la setmana de la mobilitat sostenible. Durant l’activitat van observar diferents elements de la població. Els alumnes d’educació infantil i cicle inicial van fer una ruta visitant els principals monuments del nostre poble.
Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior, en grups, van realitzar l’estudi de la mobilitat a Vila-rodona.
En aquest estudi miraven les característiques dels carrers, els sentits de circulació, les senyalitzacions, les barreres arquitectòniques i el mobiliari urbà.
Finalment, els alumnes més grans van redactar una carta dirigida al Sr. Alcalde fent-li notar les mancances respecte a la mobilitat vila-rodonina. Aquesta carta fou entrada al registre de l’Ajuntament i llegida pels alumnes al Sr. Alcalde i la Sra. Regidora de Medi Ambient, els quals van agrair el treball realitzat.

La meva història

0

Els nens i nenes de 2n hem estat treballant aquests dies com canviem els éssers vius al llarg de la vida. Com que hem volgut veure com hem canviat nosaltres, al final del tema vam realitzar el taller “La meva història”. Quan vam tenir-ho acabat vam fer una petita exposició a la classe i els hi va agradar molt poder observar el seus treballs i els dels seus companys.

Arriba el Sr Flat.

0

Els alumnes de Cm, aquest primer trimestre hem llegit el llibre Arriba el Sr Flat de l’editorial Combel. Ens ha agradat molt.
Així que hem dibuixat els seus personatges per decorar la classe.

Ens enviem cartes

0

Els nens i nenes de 2n ens escrivim cartes amb els nens i nenes de 2n de l’escola Torre Roja de Sant Pere de Vila-major. Tot va començar amb l’arribada a l’escola de l’Àlex i fruit de parlar amb la seva antiga mestra per telèfon que ens vam animar a cartejar-nos. Hem començat nosaltres, i després d’uns dies d’elaborar la carta vem anar a la plaça per poder-la enviar, però abans vem anar a comprar el segell. Ara esperem amb molta il•lusió la seva resposta.