Gimnàstica rítmica

0

Aquest matí, el grup de nenes de l’activitat extraescolar de gimnàstica rítmica, han fet la representació del que han après durant aquest curs.
Ho han fet totes molt bé!

Exposició Olga Xirinacs

0

Us deixem algunes imatges de l’exposició que vàrem realitzar el passat 24 d’abril.

Pla Català CS

0

El passat dilluns, els alumnes de CS van anar a Valls al Pla Català de l’esport. Allí van gaudir d’una jornada esportiva acompanyats d’altres escoles de la comarca.

Titelles romanes

0

El passat divendres, tota l’escola vam anar fins al Columbari a gaudir d’una sessió de titelles.

Cantata El peix Irisat

0

Avui, els alumnes de l’escola, han presentat la cantata El peix Irisat de Rosabel Bofarull.

Aquí us deixem algunes imatges.

Esperem que us agradin.

També agrair a la directora Ada Jiménez i l’autora i pianista Rosabel Bofarull.

Cantata Els colors de l’Àfrica 2015

0

Avui, us volem mostrar la cantata del curs passat. D’aquesta manera us aneu animant a venir a veure la d’aquest divendres.

Us esperem el divendres dia 13 a les 10:30 al cine!.

Recorregut per la Tarragona Medieval

0

El passat divendres 6 de maig, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’escola Bernardí Tolrà van anar a Tarragona a conèixer i estudiar la part medieval de la ciutat realitzant una activitat preparada pel camp d’aprenentatge de la Ciutat de Tarragona. L’activitat consisteix a seguir quatre recorreguts partint de la plaça de les Cols, als peus de la Catedral. Els alumnes, distribuïts en quatre grups, van anar seguint els itineraris i d’aquesta manera coneixent diversos edificis i peculiaritats dels carrers de la Tarragona medieval, sovint eclipsada per la Tarraco romana. .

Trobada de tennis taula

0

El passat dissabte, alguns alumnes de la nostra escola van participar a una trobada de tennis taula a Valls.
Aquesta activitat està emmarcada dins els jocs del Mediterrani, dels quals Valls n’és una de les seus.

XXVII Certamen Lieterari Caliu

0

Avui s’ha fet l’entrega dels guanyadors del XXVII Certamen literari del Caliu.
Els alumnes premiats de la nostra escola són:
Dúnia Gonzàlez Vicens,categoria cicle inicial,
Seth Roigé Escoda, categoria cicle superior.

Moltes felicitats a tots dos!

Setmana mediambiental

0

La passada setmana vam celebrar la setmana mediambiental.

Com ja us vam mostrar anteriorment, vam fer un seguit d’activitats durant tota la setmana relacionades amb el mediambient.

Avui us deixem unes imatges perquè feu un cop d’ull del que vam fer. Des d’aquí també agraïr a tots els pares, mare i avis col·laboradors, els padrins de les fonts, bombers, forestals…