Let’s talk about four groups of food. Year 1

Els alumnes de 1r han treballat el menjar, han fet un treball cooperatiu i ens volen explicar el vocabulari que han après. Enjoy it!

Let’s talk about our favourite recipes. Year 6

Els alumnes de 6è han estat treballant les receptes en anglès. Alguns ens van ensenyar com preparaven els seus plats exquisits a casa. Altres ens va explicar la seva recepta a la classe.

JORNADA TREBALL FAMÍLIA-ESCOLA

El passat 6 de maig vam gaudir d’una jornada de treball cooperatiu entre les famílies de l’escola i les mestres. També van venir a col·laborar la gent de l’Onada. Va ser un dia molt profitós i agradable on vam poder treballar tots junts i deixar l’escola ben bonica. A més, vam gaudir d’un esmorzar comunitari on cadascú va fer la seva aportació. Aquí teniu una mostra de les activitats que vam realitzar.

VOTEU LES FOTOS DE L’ESCOLA

Amb motiu del Dia de l’Educació Física al carrer (DEFC), al qual va participar la nostra escola, s’ha organitzat un concurs de fotografia sobre les activitats que vam realitzar els centres d’arreu de Catalunya.

L’Escola Ramón y Cajal hem presentat tres imatges. Podeu votar les tres i cada dia. Els guanyadors del concurs rebran una dotació econòmica per a material del centre.

Animeu-vos a votar al següent enllaç:

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER I VISITA A LA BIBLIOTECA

L’alumnat de Cicle Superior va realitzar jocs tradicionals davant de l’escola per celebrar el Dia de l’Educació Física al carrer el dimarts 25 d’abril.

Era el mateix dia que els alumnes d’Infantil anaven a la Biblioteca.

Ho van recollir a l’informatiu de TVU i aquesta és la notícia que van elaborar:

I aquest és el reportatge:

Publicat dins de Cicle Superior, Educació Infantil, General | Etiquetat com a , , , , , , , , | Deixa un comentari

SANT JORDI 2017

Del 18 al 21 d’abril a l’escola “Ramon y Cajal” d’Ulldecona portem a terme la setmana cultural. Realitzem un conjunt d’activitats diverses: Conta-contes de l’alumnat del centre als xiquets i xiquetes d’infantil, jocs al pati de fruita, conta-contes a càrrecs dels iaios, lectura de poemes en veu alta, gimcana literària, audicions de la banda, ball de sardanes, exposicions dels contes viatgers, etc.

També hem elaborat una revista digital, on cada nivell explica alguna activitat que ha portat a terme durant aquest curs escolar.

Esperem que us agradi!! I feliç diada de Sant Jordi!

Resultat d'imatges de sant jordi joan turu

L’ESCOLA PARTICIPA AL PROGRAMA ‘DIVENDRES’ DE TV3

UN grup d’alumnes de Cicle Mitjà i Superior, en representació de tota l’escola han participat al programa ‘Divendres’ dedicat a Ulldecona.

Aquí en teniu la seua intervenció:

La Prehistòria

Enguany els alumnes de 4t fem el projecte de la Prehistòria. Aquí tenim els guions de treball, on cada grup pot anar cercant i seleccionant informació relacionada.

guio-1-periodes-i-homes-en-la-prehistoria

GUIÓ 2 ART I INVENTS 2015 (arreglat)

guio-3-els-animals

guio-4-llocs-i-maneres-de-viure

Publicat dins de Cicle Mitjà, General | Deixa un comentari

TAULES DE LLUM

El curs passat l’AMPA va comprar taules de llum per a l’escola.
En tenim 4 situades a l’edifici d’educació infantil i una a la USEE.

Els xiquets i xiquetes de parvulari xalen molt fent-les servir. Descobreixen, manipulen, inventen i creen.

Moltes gràcies!!!

Fem lletres amb el cos!

Els xiquets i les xiquetes de 1r. ja hem passat a l’edifici dels grans i estem aprenent un munt de coses noves. Una de les coses més importants que estem treballant és aprendre a llegir i a escriure. Juguem amb les lletres, confegim, i descobrim que amb les lletres podem fer coses molt divertides.

A la franja de break hem après a fer lletres amb el nostre propi cos. En parelles o en grups de tres hem fet tot l’abecedari. I hem descobert que per fer missatges no cal llapis i paper!

Aquí teniu una mostra del que hem fet.