Protegit: Sant Jordi 2017

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Publicat dins de General | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

PARES, MARES I ALUMNES DE 6È

Benvolguts, ja podeu donar una ullada a la pestanya fotos i vídeos del bloc. Veureu que hi tenim una novetat! Consulteu l’article: Dijous llarder. Esperem que us agradi.

PARES, MARES I ALUMNES DE SISÈ

Benvolguts, ja podeu donar una ullada a la pestanya fotos i vídeos del bloc. Veureu que hi tenim una novetat! Consulteu l’article: El massís de les Gavarres. Esperem que us agradi.

ELS ALUMNES DE 5È US DESITGEN BON NADAL

ELS ALUMNES DE 6È US DESITGEN BON NADAL

PARES, MARES I ALUMNES DE CICLE SUPERIOR

Benvolguts, doneu un cop d’ull a la pestanya fotos i vídeos del bloc. Veureu que hi tenim una novetat! Visiteu l’article: Classe de funky. Esperem que us agradi.

PARES, MARES I ALUMNES DE 6è

Benvolguts, ja podeu donar una ullada a la pestanya fotos i vídeos del bloc. Veureu que hi tenim alguna novetat! Consulteu els articles: fent construccions i el relleu d’Espanya. Esperem que us agradin.

Novetat 2016

A partir d’aquest curs, totes les fotos i vídeos de les activitats escolars les trobareu a la pestanya fotos i vídeos del bloc, d’accés restringit.

Salutacions,

Equip docent de cicle superior.

EXPERIMENTA.

XII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Avui s’han celebrat els Quarts de Final del Certamen a l’Institut Vicens Vives. En Jan passa la Final i participarà a les Semifinals. Enhorabona!!

20160411_122710