Protegit: Sant Jordi 2017

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Publicat dins de General | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

PARES, MARES I ALUMNES DE 6È

Benvolguts, ja podeu donar una ullada a la pestanya fotos i vídeos del bloc. Veureu que hi tenim una novetat! Consulteu l’article: Dijous llarder. Esperem que us agradi.

PARES, MARES I ALUMNES DE SISÈ

Benvolguts, ja podeu donar una ullada a la pestanya fotos i vídeos del bloc. Veureu que hi tenim una novetat! Consulteu l’article: El massís de les Gavarres. Esperem que us agradi.

ELS ALUMNES DE 5È US DESITGEN BON NADAL

ELS ALUMNES DE 6È US DESITGEN BON NADAL

PARES, MARES I ALUMNES DE CICLE SUPERIOR

Benvolguts, doneu un cop d’ull a la pestanya fotos i vídeos del bloc. Veureu que hi tenim una novetat! Visiteu l’article: Classe de funky. Esperem que us agradi.

PARES, MARES I ALUMNES DE 6è

Benvolguts, ja podeu donar una ullada a la pestanya fotos i vídeos del bloc. Veureu que hi tenim alguna novetat! Consulteu els articles: fent construccions i el relleu d’Espanya. Esperem que us agradin.

Novetat 2016

A partir d’aquest curs, totes les fotos i vídeos de les activitats escolars les trobareu a la pestanya fotos i vídeos del bloc, d’accés restringit.

Salutacions,

Equip docent de cicle superior.

COLÒNIES AL DELTA DE L’EBRE.reduïda web

Els dies 8, 9 i 10 de juny, els alumnes de sisè vam anar de viatge de final de curs al Delta de l’Ebre i a Portaventura.

Els dos primers dies ens vam allotjar a un hotel a Sant Carles de la Ràpita, que està al Delta de l’Ebre, a la comarca del Montsià. L’hotel era de quatre estrelles i el menjar era buffet lliure, era massa bo perquè sigués realitat.

Teníem una monitora que es deia Míriam. Amb ella ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes paraules del Delta que són diferents a les que es diuen aquí, com ara : Disme, lo, tavallola… en els nois els hi deia xics i a les noies xiques…

El primer dia a la tarda vam fer piragua, piscina, jocs de nit…

El segon dia al matí, vam anar a fer una bicicletada per les terres de l’Ebre. Vam passar per la Llacuna de l’Encanyissada i per la Llacuna de la Tancada. Al migdia, vam anar a un restaurant anomenat la Gaya. Després de dinar vam fer un creuer pel riu Ebre i després d’això, ens van deixar una estona per a comprar records. Llavors vam anar a veure les dunes a la platja i ens en vam tornar a l’hotel per banyar-nos a la piscina. Hi havia un tobogan d’aigua que ens deixava caure a la piscina.

Després de sopar ens vam endinsar cap a la plaça del costat de l’hotel perquè l’endemà era l’aniversari d’en Quim i el volíem celebrar. Li vam portar pastissets de cabell d’àngel, li vam posar una espelma i quan va arribar li vam fer bufar tot cantant-li la cançó d’aniversari.

Seguidament, vam entrar cap a la discoteca a moure una mica l’esquelet.  Va ser molt divertit ! i a més ens va servir per a distreure’ns. Una vegada acabada la música, cap a les dotze, vam anar a dormir, però abans havíem de preparar la motxilla pel dia següent, que tocava anar a Portaventura i ja era l’últim dia de colònies.

Al dia següent, ens vam haver de despertar aviat, perquè havíem de baixar a esmorzar a les vuit per poder agafar l’autobús a les nou i poder anar a Portaventura, que més o menys estava a una hora de camí…  Ens ho vam passar molt bé pujant a les atraccions!

A nosaltres ens va agradar molt el viatge i repetiríem una altra vegada.

Mai oblidarem la nostra estada al Delta!

Marina, Ariadna, Gemma i Irene.

ACOMIADAMENT ALUMNES DE SISÈIMG_0762

Quan pensem que portem molts anys a l’escola ens  fa recordar que hem crescut envoltades de mestres i companys. És una sensació molt estranya pensar que ells ens han ensenyat a escriure, llegir, sumar, restar… I moltes altres coses importants de la vida quotidiana.

Tirar enrere i mirar que sembla ahir el primer dia de l’escola quan entràvem plorant perquè trobàvem a faltar als nostres pares, no hi ha punt de comparació.

Hem vist marxar a molts mestres i alumnes, i ara ens toca a nosaltres. Com els altres acomiadaments al final enyorarem tots aquells moments a l’escola que guardarem sempre a la nostra memòria.

Hem gaudit molt durant aquests anys.

Només volem dir-vos  que el que us queda per marxar cap a l’institut ho aprofiteu al màxim, perquè quan arribes a sisè et pares a pensar tots els moments que has viscut aquí, a l’escola, i te n’adones que ha passat molt ràpid. També volem donar les gràcies a tots els mestres que  ens han ensenyat durant aquests anys, especialment a la Nuri que és la tutora que hem tingut en aquest tram final i ens ha acabat de preparar per aquesta nova etapa que començarem.

Al marxar d’un lloc a l’altre ens fa sentir grans perquè farem secundaria però a la vegada quan hi arribem serem els últims i els petits.

Esperem que us vagi molt bé i ens veiem aviat!

GEMMA, IRENE, MARINA, I ARIADNA.