15 thoughts on “Benvinguda als blocs de l’escola

1. alba

aquest nou blog mole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(pero li falten coses,ja ja ja!!!!!)

Estem oberts a les teves suggerències

Joan Ramon

2. Ferran i Víctor

Hola aquestes fotos son molt
    interessants ens han agradat molt
    i el blog nou es molt “xulo”.

Esperem les vostres aportacions

3. Núria Plana

Hola!
    Ha veure si aquest blog també l’emplenem tan com l’altre!!!

Espero que i fiquem jocs, perquè els de l’altra pàgina eren molt divertits.

Tinc una pregunta:
    Qui fa aquest blog?

Núria P.

Resposta: Entre tots el farem, de moment l’hem engegat els mestres i les mestres

4. cristina

Hola sòc la Cristina de 4rt espero que aquest blog sigi igual de guai que l’altre ia que es diu SANT JORDI

ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CRISTINA.ROIG.CARRERA

5. laia de sisè

hola a mi m’agrada el nou bloc !!!!!!!!!!!!!!!!!

crec que hi ficareu moltes més coses

bueno fins aviat adeu

6. Marçal

Hola soc el marçal.Felicitats per aquest blog i espero que hi fiqueu coses interesants.
    Com per exemple:sortides que fem a l’escola, obres de teatre, novetats de l’escola…
    Bueno ja ens beurem adeu!!!

MARÇAL

7. Joel Sanjuan Marin

Aquest bloc es més bonic que l’antic però queda molt per aque l’ampleneu.

Adeù Joel Sanjuan Marin

En principi la idea és que serveixi d’enllaç als altres blocs de cicle
    Salutacions Joan Ramon

8. Lorena González Jiménez

Hola sóc una antiga alumna del Sant Jordi, vaig estudiar allí des dels anys 89/90 al 93/94.

Ara estic estudiant oposicions per a mestra a Màlaga, que és on viu, i m’he acordat de moltes de les activitats que vaig fer amb la seño Olga, Montse, Esperanza i Carmen (alguna ja no estarà, com he pogut observar) com les colònies, l’excursió a la fàbrica paper , les activitats de cuina, el miniarco, les extraescolars, la castanyada, el dia de Sant Jordi, entre moltes altres; el que volia és donar-vos l’enhorabona per continuar amb una educació basada en l’experimentació de la realitat.

També m’agradaria contactar amb la seño Montse perquè m’acordo que fèiem una espècie de copiadora amb una safata amb una substància semblant a la gelatina, el que passa és que m’agradaria introduir aquesta idea en una de les meves Unitats Didàctiques però no tinc fotos ni com es fa Em podries ajudar?

Molts petons i fins aviat!!

9. Lorena G.

Hola Montse!
    Moltes gràcies per la teva ajuda, m’he emocionat al recordar la tècnica igual que quan la fèiem en classe. El meu grup de treball i jo hem decidit introduir la tècnica en la nostra Unitat Didàctica “El reportero más dicharachero de la classe de 3º”. De nou, moltíssimes gràcies i espero poder algun dia poder visitar-vos.
    Fins aviat.

10. IÑAKI

Hola soc l’Iñaki de 2r la meva tutora es la Montse i la Nuria Godia i la Nuria Charles son molt bones igual que la Montse. La Montse em va dir que paso ha 3r. No sabem si se quede un any mes el ultim dia jo vaig beure ha tots els nens de 4r plorant al porxo. ADEU¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

11. jmorrere Post author

Si us plau adrecis a la secretaria de 9 a 13 i de 15 a 17, trucant o per mail a c5006276@xtec.cat
    Espero que el seu marit pugui millorar.
    Joan Ramon

12. Judith

Hola a tots, sóc Judith la monitora de l’autocar 2 dels dos cursos passats. Com m’ha sigut impossible a l’acabar el curs passat, ni jo ho sabia, que no podria continuar, aprofito el blog per explicar-vos el motiu. He fet el possible per continuar amb vosaltres però no ha pogut ser. Aquest curs no he pogut compaginar altres deures que tinc amb l’horari de l’autocar. Em sap molt greu i m’ha costat molt pendre la decisió perquè ja el darrer dia de curs que us vaig deixar amb els vostres pares i mares que ja us trobava i trobo a faltar. Us aniré visitant el vostre blog per anar veient que feu i los guapos que esteu. Petonets a tots, especialment per als meus nens i nenes de l’autocar 2. Us trobo molt a faltar i vull que sabeu que m’ho he passat molt bé amb vosaltres i he gaudit molt de la vostra companyia.