NOTÍCIES VÀRIES

FERRY INCENDIAT

El passat 28 d’ abril, un ferry que anava de Palma a València, es va incendiar. El vaixell que es deia Sorrento, es va incendiar a 17 milles de Mallorca.
A inicis de maig va començar les tasques de remolcació cap a València. Van necessitar tot un dia.
Creiem que ls tasques de rescat van ser massa lentes i l’ evacuació també.

XÈNIA I GENÍS

E 24 d’ abril a l’ institut Joan Fuster de Barcelona, un alumne  de secundària , per causes desconegudes, va agredir els seus companys i a uns mestres. Des graciadament  va matar un professor.

Nposaltres pensem que aquest és un fet excepcional i que per sort no passa habitualment a les nostres escoles.

JOAN  i ADRIÂ

DENUNCIA A LA POLICIA NACIONAL

El passat dijous 14 de maig els mossos d’esquadra van denunciar la policia estatal en motiu de que ha alertat a un grup jihadista que els mossos d’esquadra estaven seguint.

J.LL. Trapello, el comisari dels mossos d’esquadra, ha dit que el jihadisme no és el mateix que l’islamisme i que és com comparar l’ETA i el cristianisme.

Crec que la policia estatal només ens posa pedres al camí.

Xènia Casals

El dime

Racó de Sant Jordi-E.I

Quan arriba la festa de Sant Jordi els nens i nenes d’Ed. Infantil juguem a disfressar-nos dels personatges de la llegenda!Posem la música de la cançó “El drac ferotge” i ens ho passem d’allò més. Mireu que guapos i guapes estem de princeses, de cavallers, de reis… i fins i tot hem de fer de drac!

Sortida a Agramunt

El 17 d’abril els alumnes de cicle mitjà i superior de l’escola anem a Agramunt i visitem l’espai Guinovart, la casa de poesia Visual “lo Pardal”, el refugi antiaeri que hi ha a l’església Santa Maria i per últim visitem la fàbrica dels Torrons Roig.
Aquí teniu unes fotos d’aquesta sortida:

Cicle Superior:

Cicle Mitjà:

El dia de la mona!!!

El dia de la mona els alumnes de l’escola Sant Gil vam anar d’excursió, els companys d’infantil van fer la ruta caminant i els de primària ho vam fer amb bicicleta.

Nosaltres els nens i nenes de primer vam fer la ruta curta amb bici, els més grans també van anar amb bici però van anar més lluny.

Més tard ens vam trobar amb tota l’escola al parc on vam dinar i ens vam menjar la mona que havíem fet a matí amb els companys de segon.

Aquí teniu algunes imatges del dia:

Compartim contes i Intercanvi de llibres

Un any més a l’escola hem celebrat la jornada de ” Compartim contes ” a ed. infantil. Cada nen-a ha portat contes, n’hem explicat algun als companys i després els hem compartit.

Els alumnes de Primària han celebrat la IV Jornada de l’intercanvi de llibres. Els nens que han volgut han portat llibres de casa i els han intercanviat amb els companys. Cada cicle intercanvia els seus llibres entre els alumnes que n’han portat.