Sortida a Sant Quintí de Mediona.

El dimarts 3 de juny tots els alumnes de l’escola Sant Gil de Torà vam fer la sortida de final de curs al parc “Les Deus Aventura”. Un entorn on l’aigua presideix el paisatge i moltes fonts i podem trobar.
Una vegada vam arribar al parc i després d’esmorzar, ens vam repartir per cicles i acompanyats pels monitors vam començar les activitats:
Educació infantil, van poder gaudir d’un “Mini Aventurer” amb una galeria plena de laberints, després de la tirolina es van llençar i a l’hora de dinar van arribar. Després de dinar van fer una excursió a la cova del Tuixò.
Cicle inicial, van fer un bon trajecte pel petit aventurer i de la tirolina també es van llençar; després van anar a veure les coves dels Degotalls on es van tirar per tobogans molt divertits. Després de dinar van fer un joc d’orientació.
Els alumnes de cicle mitjà del parc sensacions i de la tirolina van poder gaudir, un joc d’orientació van realitzar abans de dinar. A la tarda van anar als Degotalls i van fer l’activitat “jumping”, on van al·lucinar.
Els més grans de l’escola pels Degotalls i “jumping” van començar; després van passar per la via ferrada del Pèlag del Fregaire i a dinar van arribar amb la tirolina més gran del parc. Després de dinar una cursa d’orientació van realitzar.

Aquí teniu algunes imatges de la sortida:

Educació Infantil:

Cicle Inicial:

Cicle Mitjà:

Cicle Superior:

Experimentem- Surar i enfonsar

Avui hem aprés els conceptes “surar” i “enfonsar” i hem comprovat quins objectes suraven a sobre de l’aigua i quins s’enfonsaven. Abans de posar-los dins la capsa fèiem hipòtesis sobre què passaria i després ho comprovàvem..Hem aprés que no tots els objectes grans s’enfonsen i no tots els objectes petits suren! sinó que depèn del material en que estiguin fets!!!!