RACONS DE JOC A ED. INFANTIL

En aquesta primera ronda dels racons de joc simbòlic els nens d’ed. infantil hem jugat al racó de la cuineta, al racó de metges , al racó de la perruqueria i com no podia faltar en aquesta època de l’any: el racó de la castanyera on hem jugat a fer de castanyers i castanyeres! Mireu que bé que ens ho hem passat!

MESUREM AL TALLER DE MATES

La  classe  dels polítics de 6è volem saber quan costa els DM que hi ha a les parets de l’ escola perquè és un material que ens agrada molt.

Per calcular primer començarem a mesurar  quanta superfície n’ hi ha .

També hem mesurat, pesant amb la balança, productes de l’ hort i després hem acabat a la cuina fent una tarta de carabassó, pastanaga i cebes.

CONSTRUCCIONS AMB MATERIAL DE REBUIG

La classe dels egipcis de 5è, i la dels polítics de 6è estem fent un projecte de reciclatge, a partir de materials de rebuig cadascún de nosaltres ha de pensar en fer alguna cosa.
En aquesta activitat de plàstica es treballa sobretot la creativitat i la feina ben feta.

Ara totjust comencem, d’aquí uns dies us ensenyarem les nostres creacions i farem una EXPOSICIÓ.

DIA D’ANAR A PEU A L’ESCOLA

Dimecres 8 de setembre, se celebra el dia d’ anar a peu a       l’ escola per tal de poder reduir la contaminació.

A la nostra escola, aquest any, aquesta diada va tenir el lema : CAMINANT TOT ES VEU MILLOR.

En primer lloc tots els alumnes de primària vam haver de buscar pel poble 36 detalls dels quals en teníem la fotografia.

Aquesta va ser una manera de descobrir petits racons del nostre poble. A nosaltres el que ens va costar més, va ser trobar la bústia de Cal Cadiraire.

Els nens i nenes d’educació infantil van comptar els carrers per on havien passat. L’Ariadna es la que va passar per mes carrers.

En conclusió ens ho vam passar molt bé!

Equip de redacció: Lluís, Genís, Jesús i Josep

La classe dels polítics, 6è. Torà 10 d’octubre de 2014

ELS DIABLES FEM CODONYAT

Aquest matí hem anat a plegar uns quants codonys que havien caigut de l’arbre. Els hem portat a la cuina i més tard hem anat a fer codonyat.
Primer ens hem rentat les mans, hem rentat els codonys, els hem tallat i pelat. N’hi havia més de 2 kg ! Un cop tallats, els hem posat dins d’una cassola i hi hem afegit més d’un quilo de sucre. Ara, ens toca esperar a que el foc faci la seva feina. Després, el triturarem i el posarem en safates en algun lloc fred. Quan estigui a punt, el compartirem amb tota l’escola. BON PROFIT!

We take part in a contest!

Students from CS are happy to tell that they have participated in a contest organised by Cambridge University Press called THE POWER OF IDEAS.

We have sent three pieces of work.

1. An advert about very special chewing gum: Speak Foreign Languages with special chewing gum. Watch it!

2. A radio programme about a fantastic WEATHER MACHINE. No more problems with rain, storms, droughts, etc. Listen to it!

WEATHER

3. No more homeless people. Have a look at this comic, HOMELESS APP!