COLÒNIES A VALLTER
droca1 | 22 febrer 2013Els nens i les nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam anar a esquiar a les pistes d’esquí de Vallter 2000.
Una vegada vam arribar a les pistes, vam anar a llogar el material d’esquí: botes, esquís i casc.
Després ens van fer una prova per saber quin nivell d’esquí teníem per tal de fer els grups.
Tot seguit, vam pujar pel telearrastre i, quan en vam saber més, vam tenir l’oportunitat de pujar pel telecadira.
Al cap del dia, vam tornar a la casa i després de fer més activitats d’aventura, vam sopar. Al cap de poca estona, vam començar l’última activitat del dia: la ballaruca! Va ser molt divertit ja que els nens i nenes de l’escola vam fer diferents balls: un era de la cançó Scream and Shout i l’altre era el Gam Gam style. Ens va sortir força bé.
L’endemà al matí, ens vam aixecar, esmorzar i tornar a les pistes d’esquí. Va fer un dia genial i vam poder esquiar 5 hores més! Després de dinar al restaruant de les pistes d’esquí, vam esquiar un xic més i finalment, ja vam tornar cap a casa. Ah, durant el camí de tornada molts nens i nenes es van adormir a l’autocar.
Van ser unes colònies super guais!