Mostra de dansa. 28 de maig 2015

Com cada any, arribada la primavera, celebrem la Mostra de Dansa, per tal de mostrar-vos el treball que la mainada ha fet durant el curs. La nostra escola actuarà a La Sala, el dia  28 de maig. Els alumnes de Primària al matí a partir de les 10h. i a la tarda els alumnes de Parvulari a les 15’15h.

Respecte a l’organització de l’acte, per no dificultar-ne el desenvolupament, us demanem  que deixeu  els cotxets al vestíbul, ja que per seguretat no es poden introduir dins de la Sala, seieu només en els seients indicats per les famílies, no es poden reservar seients, silencieu els telèfons mòbils i no sortiu durant l’actuació dels alumnes.

En cap cas les famílies podran ocupar el lloc destinat pels alumnes, ni fer fotos a l’espai entre la primera fila i l’escenari

Cada dansa té un grau de dificultat adequat a l’edat dels alumnes que la representen; per tant, l’esforç és proporcional a l’edat dels infants, i tots necessiten el vostre suport, al mateix temps que reforceu una estratègia global d’escola. En definitiva, tots els infants passaran, un any o un altre, per totes les etapes.

Finalment, i per fer una actuació més lluïda, us demanem que aquest dia vestiu la canalla amb cos blanc (samarreta o camisa) i faldilla o pantalons blau marí (un texà ja va bé). Recordeu que si han de ballar els convindrà un calçat còmode i que no els caigui.

Properament us farem arribar el full de l’Ajuntament i el Programa de la mostra.

Les actuacions es faran a La Sala, Teatre Municipal; c/ Cervantes, 126.

Esperem poder comptar amb la vostra assistència i col·laboració.

Salutacions cordials,

L’escola

Escola Ramon Llull: Qualitat Educativa

Benvolgues famílies,

Moltes gràcies per venir a conèixer el nostre projecte, la nostra escola. Les Portes Obertes van ser un èxit i desitjem veure-us ben aviat.

Escola Solidària

escola solidàriaBATEGA AMB NOSALTRES

EL NÚMERO PREMIAT AMB LA PANERA DE LA MARATÓ TV3’14 HA ESTAT EL 146

GRÀCIES A TOTHOM PER LA PARTICIPACIÓ A L’HORA DE PORTAR ALIMENTS PER MUNTAR LA PANERA I EN LA COMPRA DE TIQUETS, MOLTES GRÀCIES!!

Els diners recollits en la venda de tiquets és donaran a la Marató d’enguany.

BONES VACANCES

Ha estat un curs amb moltes emocions, amb molts moments inoblidables i ara toca tancar el curs 13-14 i començar amb energies renovades el 14-15.

Aquests dies són de tancament, de reflexió i de preparació i planificació del curs què comença al setembre.

Gràcies a tots els mestres i a totes les mestres que han passat per l’escola aquest any: entre tots i totes hem aprés una mica més.

L’escola, ara, al mes de juliol, està plena de nens i de nenes gaudint del Casal d’Estiu: alumnes de l’escola i d’altres centres s’ho passen d’allò més bé amb els monitors i monitores, amb les activitats què han preparat i als espais únics que ofereix l’escola.

Tant als què llegiu aquestes línies al mes de juliol, com qui ho fa el mes d’agost, us desitgem què pugueu gaudir d’uns dies de descans els qui han treballat i noves oportunitats de feina pel qui ha de treballar aquestes setmanes.

Tota la comunitat educativa de l’Escola Ramon Llull us desitja una molt bona entrada al curs escolar 2014-2015.

Fem entre i totes un bon any 2014

Benvinguts i benvingudes un any més a l’escola Ramon Llull.

Ha passat el primer trimestre del curs 13-14 i estem de ple en aquest segon: és el trimestre amb més dies del curs i volem que entre tots i totes siguin uns mesos d’aprenentatge i de convivència.

És un curs de grans reptes educatius, amb una situació actual que requereix de buscar entre tots i totes solucions allà on puguem posar imaginació i creativitat.

També són moments de prendre consciència que l’escola ensenya i és tothom qui educa.

Cada membre de la comunitat educatiu té un paper, un rol, respecte als nois i noies de l’escola: fer de pare, fer de mare, fer de mestre…i entre tots i totes els farem crèixer.

El Departament d’Ensenyament i, en general, les administracions públiques,  tenen un paper bàsic i fonamental en aquest creixement i on la imaginació i la creativitat no arriba, també cal que responguin.

Som una escola pública que té per cor, ensenyar.

La directora

Hola Desembre

S’acosta l’estació de l’Hivern i l’escola ja està plena de flocs de neu.

Ja fa dies que els nois i les noies de l’escola canten perquè la Cantada de Nadales sigui un moment màgic per les families.

Assajos, àlbums, notes…tot està en marxa i el dia 20 direm:

BONES FESTES A TOTHOM

BON ANY NOU 2014