ANY LLULL 2016

SEMPRE ÉS TEMPS DE LLEGIR I D’ESCRIURE

El curs passat, dins del Projecte Impuls a la Lectura l’escola va presentar una experiència de treball de lectura a Sant Cugat del Vallés. Aquest any ho hem tornat a fer! Un gran treball dels alumnes i dels mestres de l’escola.

Aquí teniu un tastet de la presentació del curs passat i quan tinguem preparat el muntatge del què va ser enguany, el penjarem !

938b28c8f21fad31f51110c5661fd02e

RUBÍ ÉS PLE DE LITERATURA!
L’escola ha fet que els aparadors de moltes botigues de Rubí estiguin plens de llibres i de recomanacions!
Els/les nostres alumnes han fet un treball esplèndid llegint llibres, gaudint de la lectura i explicant el què més els hi ha agradat del llibre que han tingut entre les mans.
Voleu veure la seva feina? Doncs visiteu els aparadors, cerqueu Escola Ramon Llull i us trobareu alguna sorpresa…en algunes fitxes haureu de capturar amb codi QR per saber què n’opinen!

LLEGIM I RECOMANEM APARADORS RUBI

8582aa00-39a7-406e-84c4-8667adf8881adictat solidari 2 págines

Sabeu qui és? La reconeixeu? Sí! ës Laia, una mestra de parvulari de l’escola!

Tota una artista: en un any literari com aquest, no podia faltar la presentació del seu llibre.

Per Sant Jordi ella i l’il·lustrador han signat llibres i ben aviat ens el presentaran a l’escola.

Felicitats