ANY LLULL 2016

ÉS TEMPS DE LLEGIR I D’ESCRIURE

Dins del Projecte Impuls a la Lectura (ILEC), l’escola va presentar una experiència de treball de lectura a Sant Cugat del Vallés. Un gran treball dels alumnes i dels mestres de l’escola.

ilec

I aquest curs en hem posat en…

araescric

Diapositiva1

El curs 2015-2016 el Departament d’Ensenyament impulsa el programa araESCRIC, amb el qual s’estableix com a objectiu millorar la competència escrita dels alumnes per augmentar-ne la capacitat de comunicació i el rendiment acadèmic, i així afavorir-ne l’èxit educatiu.

En aquesta línia, el curs 2011-2012 es va iniciar el programa l’Impuls de la lectura en l’àmbit educatiu amb l’objectiu de reduir el fracàs escolar potenciant la lectura sistemàtica al llarg de tota l’escolaritat.

Per saber més sobre el Programa en el què estem participant, clika l’enllaç     araESCRIC