JORNADA DE PORTES OBERTES

Escola Solidària

escola solidàriaBATEGA AMB NOSALTRES

EL NÚMERO PREMIAT AMB LA PANERA DE LA MARATÓ TV3’14 HA ESTAT EL 146

GRÀCIES A TOTHOM PER LA PARTICIPACIÓ A L’HORA DE PORTAR ALIMENTS PER MUNTAR LA PANERA I EN LA COMPRA DE TIQUETS, MOLTES GRÀCIES!!

Els diners recollits en la venda de tiquets és donaran a la Marató d’enguany.

BONES VACANCES

Ha estat un curs amb moltes emocions, amb molts moments inoblidables i ara toca tancar el curs 13-14 i començar amb energies renovades el 14-15.

Aquests dies són de tancament, de reflexió i de preparació i planificació del curs què comença al setembre.

Gràcies a tots els mestres i a totes les mestres que han passat per l’escola aquest any: entre tots i totes hem aprés una mica més.

L’escola, ara, al mes de juliol, està plena de nens i de nenes gaudint del Casal d’Estiu: alumnes de l’escola i d’altres centres s’ho passen d’allò més bé amb els monitors i monitores, amb les activitats què han preparat i als espais únics que ofereix l’escola.

Tant als què llegiu aquestes línies al mes de juliol, com qui ho fa el mes d’agost, us desitgem què pugueu gaudir d’uns dies de descans els qui han treballat i noves oportunitats de feina pel qui ha de treballar aquestes setmanes.

Tota la comunitat educativa de l’Escola Ramon Llull us desitja una molt bona entrada al curs escolar 2014-2015.

Fem entre i totes un bon any 2014

Benvinguts i benvingudes un any més a l’escola Ramon Llull.

Ha passat el primer trimestre del curs 13-14 i estem de ple en aquest segon: és el trimestre amb més dies del curs i volem que entre tots i totes siguin uns mesos d’aprenentatge i de convivència.

És un curs de grans reptes educatius, amb una situació actual que requereix de buscar entre tots i totes solucions allà on puguem posar imaginació i creativitat.

També són moments de prendre consciència que l’escola ensenya i és tothom qui educa.

Cada membre de la comunitat educatiu té un paper, un rol, respecte als nois i noies de l’escola: fer de pare, fer de mare, fer de mestre…i entre tots i totes els farem crèixer.

El Departament d’Ensenyament i, en general, les administracions públiques,  tenen un paper bàsic i fonamental en aquest creixement i on la imaginació i la creativitat no arriba, també cal que responguin.

Som una escola pública que té per cor, ensenyar.

La directora

Hola Desembre

S’acosta l’estació de l’Hivern i l’escola ja està plena de flocs de neu.

Ja fa dies que els nois i les noies de l’escola canten perquè la Cantada de Nadales sigui un moment màgic per les families.

Assajos, àlbums, notes…tot està en marxa i el dia 20 direm:

BONES FESTES A TOTHOM

BON ANY NOU 2014

Novembre? Si sembla que fa només dos dies que hem començat!

Caram, ja és novembre!!

Setembre, octubre, novembre…entre Començar el curs, la Tardor i la Castanyada, ja ha passat mig trimestre!

Ja es nota el fred, les pluges s’acosten, bufandes i guants surten de la capsa on estan guardades les samarretes de màniga llarga i els mitjons de llana.

L’escola va canviant com les estacions i l’olor a Hivern i Nadal comença a entrar per sota la porta de l’escola.

Aneu preparant-vos per gaudir de la FESTA del NADAL: hi haurà per tothom, petits i grans!

Ja hem començat!

El dijous ja van començar els/les nostres alumnes a l’escola.

Després de la vacances hi ha ganes d’estar un altre cop amb els amics i les amigues, amb els companys i les companyes…, de gaudir de l’escola!

Encara algú ens ha ploriquejat una mica: petits i grans! I estigueu segurs que de seguida es tornaran a fer amb l’escola, amb els horaris, amb les feines.

Pels més peques és espai nou, cares noves, ufff… tot és nou! També tenim alumnes nous/es a l’escola i algun mestre i alguna mestra nous/es també!

A tots i a totes, tant els què ja són de la casa com els què comencen a caminar per l’escola, els hi donem la nostra benvinguda!

MOLT BON CURS ESCOLAR PER TOTHOM!

La direcció

Curs 2013-2014

Benvolgudes famílies,

per indicació del Departament d’Ensenyament, us informem que