Classes de Cargols i Peixos: “Ugly Ducking”

Last Wednesday May 20th P4 and P5 kids welcomed Laurie, a tale-teller who acted Ugly Duckling including games and songs. They had a great time!

El passat dimecres 20 de maig l’alumnat de les classes dels Cargols i Peixos va rebre amb molt d’entusiasme la Laurie, conta-contes. Ens va fer una magnífica representació d’ Ugly Duckling (l’aneguet lleig) amb jocs i cançons. Ho van passar molt bé!

Contacontes a l’escola

“Contacontes” a l’escola!
Al Bloc de la Biblioteca (clicant a damunt de la imatge del cantó esquerre) podeu veure les fotos de l’activitat portada a terme pel grup MARC (Mestres Àvies Recuperadores de Contes)i adreçada als nens i nenes d’Infantil, 1r, 2n i 3r de Primària.
Tots hem gaudit molt amb els contes de la Maria, la Teresa i l’Anna.
Us donem les gràcies grup MARC!

Els Cargols. La màgia del bosc

La classe dels Cargols ha gaudit del conte:”La màgia del bosc”, que està escrit expressament perquè a través dels 5 personatges principals es treballin els valors de l’autoestima i la diversitat.
Totes les il·lustracions tenen per la banda del darrera la mateixa acció dibuixada al davant, però que mostra als nens i nenes representant l’escena.
Les 5 disfreses reversibles (barrets, mànigues, guants i colls) emprats com a elements de caracterització, els han inspirat per a representar els 5 protagonistes del conte.
També han fet titelles de cadascun dels personatges que surten al conte.

Fira de Sant Ponç, al Farró

El proper dilluns 11 de maig es celebra la Fira de Sant Ponç, patró dels herbolaris, al barri del Farró.
L’AMPA i l’Escola tindrem una paradeta on es vendran productes artesanals: galetes, herbes aromàtiques, polseres, cullerots de fusta, beguda d’herbes…
La paradeta estarà a la plaça Mañé i Flaquer, des de les 9:00 a les 21:00h.
Us animem a venir!!