És l’hora dels adéus.

Tot el que comença ha d’acabar. Ja fa uns quants mesos que vam deixar enrere les vacances d’estiu per tornar a l’escola amb els mestres i amics. Ens semblava que el curs es faria molt llarg i que encara hauríem d’esperar molt per tornar a gaudir del descans i el temps lliure, però gairebé sense adonar-nos ja hem acabat les classes i ens acomiadem dels llibres, les pissarres i tooooots els exàmens que ens han fet sofrir tant (o no!).

Això sí, abans de marxar ens ajuntem tots els alumnes i mestres per unir les nostres mans i desitjar molta sort als companys que marxen a l’institut i també acomiadar-nos fins l’any que ve dels amics que esperem tornar a veure desprès de les vacances.

Bones vacances. Recupereu energies que el curs vinent hem d’estar frescos com una rosa!

P3 anem a la Ludoteca!

Els alumnes de P-3 vam visitar la Ludoteca del c/ Olzinelles de Barcelona i ens ho vam passar molt bé jugant als seus espais de psicomotricitat i de joc simbòlic. Aquí en teniu una mostra:

PSICOMOTRICITAT

Els nens i les nenes d’educació infantil ens ho passem molt bé a les classes de psicomotricitat.

Experimentem totes les possibilitats de moviment del nostre cos amb diferents materials i en interacció amb els nostres companys i companyes.

Les propostes de joc, en general, són obertes i permeten descobrir noves possibilitats de joc motriu, perceptiu i simbòlic.

Retoquem fotografies.

A la classe d’informàtica estem aprenent a utilitzar diferents programes d’edició de text i imatge.

Aquestes són algunes de les fotografies que hem retocat.

EL GUANT, EL LLAPIS I L’AIGUA.

POSEM AIGUA AL GUANT I EL FORADEM AMB UN LLAPIS, QUÈ PASSA ? NO SURT AIGUA.

El guant està fet d’un material anomenat polietilè de baixa densitat, PE-LD, un plàstic molt corrent, que té una estructura formada per cadenes alineades. A l’experiment, en clavar el llapis, se separen aquestes cadenes però, tot seguit, s’ajunten amb força al seu voltant. Així, gràcies a la força de les cadenes, el llapis actua com un tap i, malgrat haver foradat el plàstic, no s’escapa ni una gota d’aigua.