AQUEST BLOC ÉS UNA EINA MÉS DE L’AULA.
VOL SER LA CRÒNICA DEL TREBALL REALITZAT DIÀRIAMENT.
ESPEREM LA PARTICIPACIÓ DE TOTS I TOTES.

AQUEST BLOC ÉS UNA EINA MÉS DE L’AULA.
VOL SER LA CRÒNICA DEL TREBALL REALITZAT DIÀRIAMENT.
ESPEREM LA PARTICIPACIÓ DE TOTS I TOTES.

EP, NOIS I NOIES, SUPOSO QUE AQUESTES HORES JA ESTAREU GAUDINT MOLT DE LES COLÒNIES !!!!!!! ( DILLUNS DIA 16 A LES 16:28 )
SEGUR QUE FAREU UNES MAGDALENES BONÍSSIMES I US FAREU FORÇA AMICS DELS ANIMALETS.
ESPEREM QUE DISFRUTEU MOLT I AJUDEU A LA MONTSE I A LA RESTA DE PROFESSORES I PROFESSORS.
FINS DIMARTS !!!!!!!!!