Recitem poesies d’arbres.
P3 A- El Taronger. Joan Amades 01_el-taronger-p3-a
P3 B- Cirerer Florit. Joan Manuel Serrat 02_cirerer-florit-p3-b
P4 A- Nesprer. Salvatore Vinyatti 03_nesprer-p4-a
P4 B- Ametller. Jacint Verdaguer 04_ametller-p4-b
P5 A- Pinassa. Celdoni Fonoll 05_pinassa-p5-a
P5 B- Cinc pometes.Popular 06_-cinc-pometes-p5-b
1r A- Til·ler. lola Casas 07_tiller-1r-a
1r B- Palmera. Lola Casas 08-_palmera-1r-b
2n A- Figuera. Clementina Arderiu 09_figuera-2n-a
2n B- Oliveres i vent. Renée Mathieu 10_oliveres-i-vent-2n-b
3r A- Arbre de l’amor. Celdoni Fonoll 11_arbre-de-lamor-3r-a
3r B- Plàtan. Celdoni Fonoll 12_platan-3r-b
4t A- L’arbre vell. Marc Granell 13_larbre-vell-4t-a
4t B- Pels boscos i els camps. Ramon Folch i Camarasa 14-_pels-boscos-i-els-camps-4t-b
5è A- La llimonera. Ma. Antònia Salvà 15_-la-llimonera-5a-a
5è B- Desmai. Josep Carner 16_desmai-5a-b
6è A- Om. Celdoni Fonoll 17_om-6a-a
6è B- Lo pi de Formentor. Miquel Costa i Llobera 18_lo-pi-de-formentor-6a-b
Quines veus tan dolces amb uns poemes tan naturals! M’agrada que hi hagin mestres i alumnes tan participatius i col.laboradors a la nostra escola! BON TREBALL!
Benvolguts/des,
M’ha semblat molt interessant aquesta proposta de la comissió de la biblioteca, de com hem treballat la poesia aquest curs per Sant Jordi. A partir del poema escollit hem pogut descobrir com el poeta ha creat la poesia a partir de la bellesa i l’estimació de la natura. Els alumnes de sisè han gaudit d’aquesta riquesa de llenguatge i l’han plasmat de forma creativa en un mural. També, s’ha observat l’esforç que han fet per apropar-se a l’autor en la vocalització, pronunciació i entonació. I que bé que ho han fet! No us sembla? Felicitats a tots i a totes! I també, a la comissió! Virgínia
M’ha agradat molt!!! Quina bona feina!!
Molt bona feina!!!
M’ha agradat molt. Molt bona feina nens i nenes de l’escola Germanes Bertomeu. Esteu fets uns artistes. Seguiu així
Hem pogut escoltar a la classe tots els poemes i ens ha agradat molt!