Arxiu mensual: desembre de 2011

ARRIBADA DEL TIÓ!

El passat dilluns 12, les mosques i els gegants vam rebre una carta. Era el tió! Sabeu què ens va dir? que l’haviem de trobar en algun lloc de l’escola, tapar amb una manta i alimentar! Buscant, buscant… el van … Continua llegint

Publicat dins de Escola | Deixa un comentari

VISITA DELS GEGANTS A L’ESCOLA!

El dimecres dia 30 de novembre a la tarda vam rebre una visita molt esperada, els gegants de Sant Feliu Sasserra a l’escola. Durant aquest trimestre la classe dels gegants hem estat aprenent moltes coses dels gegants; com van vestits, … Continua llegint

Publicat dins de Educació Infantil | 1 comentari

ANIVERSARI ANDREII I CRISTIAN

Avui hem celebrat l’aniversari de l’Andreii i en Cristian, han fet 3 anys!!! Els gegants es fan grans!!! Hem cantat una cançó d’aniversari i hem tirat els tres petards. Tots junts hem esmorzat una coca de crema boníssima!! PER MOLTS … Continua llegint

Publicat dins de Educació Infantil | 1 comentari

Anem pels nombres decimals!!

Hola a tots i totes !! Aquesta setmana farem activitats sobre els nombres decimals. Podeu practicar amb els tres primers paquets de l’apartat corresponent als decimals. Segur que us agradaran. Recordo que heu d’anar a clicar en l’apartat de Matemàtiques … Continua llegint

Publicat dins de Cicle Superior | 4 comentaris

FELICITATS TXELL!!!

Avui dia 5 de desembre hem celebrat l’aniversari de la Txell, el diumenge va fer 3 anys!!! Hem cantat una cançó i hem tirat els tres petards tan esperats!! La Txell ha agafat aire per bufar mooolt i mooolt fort … Continua llegint

Publicat dins de Educació Infantil | Deixa un comentari

A la recerca de LLAVORS !!

Dins del projecte Les Plantes, els nens i nenes de CS juntament amb les de CI, vam sortir de l’escola en direcció a l’hort per tal de recollir llavors. Abans d’arribar-hi ja ens vam adonar que moltes plantes de vora … Continua llegint

Publicat dins de Cicle Superior | Deixa un comentari