Arxiu mensual: març de 2011

CONCURS SAMBORI DE NARRACIÓ

Estem de celebració!!! Els alumnes Biel Plata de CI i Joan Romero de CS ha estat premiats dins del concurs Sambori d’Òmnium Cultural d’enguany. El Biel va obtenir el primer premi de la seva categoria per l’obra “El Sol i … Continua llegint

Publicat dins de Cicle Superior | Deixa un comentari