EDUCACIÓ EMOCIONAL

Els alumnes més petits de  la nostra escola desenvolupem un projecte d’educació emocional, un àmbit d’ensenyament-aprenentatge que té com a objectiu desenvolupar les competències emocionals dels infants al llarg del seu procés educatiu.

A partir d’un seguit d’activitats que s’aniran desenvolupant durant tot el curs, els nens i nenes aprendran a reconèixer les pròpies emocions i també la dels altres.

“Si cada dia ens arreglem els cabells, perquè no fem el mateix amb el cor?” Gandhi

NENS SALVANT VIDES A LES ESCOLES

Avui a l’escola hem fet l’activitat“els nens salvant vides a les escoles”.

El Jordi ens ha explicat moltes coses sobre primers auxilis que són molt importants i hem de saber.

Si premeu a la imatge podreu veure el vídeo.

PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

Aquest curs a la Zer l’Horta de Lleida actualitzem el Projecte de convivència. Es perllongarà al llarg de tres cursos i tindrà com a finalitat concretar quines són les accions que desenvoluparem per tal de capacitar tot l’alumnat i la resta de la comunitat escolar per a la convivència i la gestió positiva dels conflictes.

Ens plantegem tres nivells d’actuació:

• La prevenció: treballarem amb l’alumnat i la resta de la comunitat escolar totes aquelles actituds i valors que afavoreixen la convivència.
  • La intervenció: ens plantejarem com ha de ser la resolució dels conflictes en cas que es produeixin.
  • L’organització: decidirem com organitzarem el Centre per tal d’afavorir el bon clima escolar i la convivència.

Per tal de donar coherència a la tasca educativa en relació a la convivència, ens plantegem també tres àmbits d’actuació:

• Treballar la convivència a cada aula
  • Treballar-la a nivell de tot el Centre
  • Donar a conèixer la nostra tasca a l’entorn: famílies, localitat…

Per començar, al llarg del curs 2018-19 hem triat dos dels  temes que creiem que són bàsics per aprendre a conviure i sobre els quals hem acordat l’aplicació d’una línia pedagògica de ZER:

L’educació socioemocional

Educar en la gestió positiva dels conflictes

Celebrem l’aniversari de la IRIS!

Avui hem celebrat l’aniversari de la Iris, PER MOLTS ANYS!

PADRINS LECTORS

JA TENIM LES NOVES PARELLES LECTORES D’AQUEST CURS 2018-2019!

El passat 5 d’octubre el XAVIER va fer l’aniversari!

MOLTES FELICITATS!

REUNIÓ INICI DE CURS

El dimarts 2 d’octubre vam fer la reunió de mares i pares. Si premeu la imatge veureu un petit vídeo que vam fer a les famílies.

BENVINGUTS AL NOU CURS 2018-2019

BON ESTIU!!

Remullats ens acomiadem d’aquest curs.

BON ESTIU A TOTS I TOTES!

MATÍ D’EXPERIMENTS

Avui aprofitant el solet que feia al pati hem fet diferents experiments. Mireu que divertit!