Monthly Archives: June 2008

FESTA DE FINAL DE CURS 2008

El passat dijous 19 de juny va tenir lloc la festa de final de curs de la nostra escola.

PARVULARI I CICLE INICIAL

Els alumnes de Parvulari i de Cicle Inicial van començar el dia fent una gimcana als espais exteriors de l’escola, passant proves com la corda, les gomes, encistellar, el joc de les cadires i el joc de sota el pont.

Després tots i totes van poder gaudir d’un bon esmorzar al pati de l’escola (Parvulari) o a les seves classes (Cicle Incial).

Finalment, va arribar l’hora d’acomiadar als pingüins i a les orenetes amb l’entrega d’orles.

Els nostres alumnes de P5 ja s’han fet grans i el curs vinent aniran a 1r.

 Aquest àlbum té 40 fotografies

CICLES MITJÀ I SUPERIOR

Pel que fa als alumnes més grans del centre, els nois i les noies dels cicles Mitjà i Superior, van començar el matí assistint a una exhibició d’Acrosport que van preparar els seus companys i companyes de 4t i 6è.

 Aquest àlbum té 36 fotografies

Després del pati també van poder gaudir d’una divertidíssima gimcana i finalment van poder acomiadar-se amb un pica-pica a les seves respectives classes.

També va arribar l’hora d’acomiadar als nois i noies de 6è, que el curs vinent comencen la ESO.

Tots i totes els que formem part de l’escola us desitgem que tingueu molta sort!!!

 

Aquest àlbum té 29 fotografies

PROYECTO DE 5ºA: LA ENTREVISTA

Este proyecto surge a partir de una actividad de tipo ordinario del libro de texto de lengua castellana de los alumnos. Éstos aún motivados por una muy reciente representación teatral propusieron hacer una entrevista a un personaje, grabarla y, posteriormente, colgarla en el blog de la escuela.

Aprovechando la coyuntura les animé a hacerlo siempre y cuando elaborasen una entrevista periodística en toda regla… y es aquí cuando se planteó la gran cuestión: ¿Cómo se realiza una entrevista periodística? … El proyecto estaba servido.

 
 

Vídeo en construcció, dispenseu les molèsties

SORTIDA AL CANAL OLÍMPIC DE CASTELLDEFELS (5è)

Tot i que el dia va començar amenaçant pluja, els nens i les nenes de 5è se’n van anar al Canal Olímpic de Castelldefels per fer una sortida lúdico-esportiva, per tal practicar esports que no es poden fer a l’escola: la canoa i el kayak. 

Per començar cada grup va fer una de les dues activitats proposades, o canoa o kayak i després van canviar. 

També van poder gaudir de les instal·lacions del canal, i tot i que al començament el temps no va acompanyar gaire, el dia va acabar amb una temperatura ben agradable.