SORTIDA A LA BIBLIOTECA

0

ELS NENS D’INFANTIL EL MES DE GENER VAREN ANAR A MIRAR CONTES A LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA I N’HI HAVIEN MOLTS. ELS HI VA AGRADAR MOLT PODER ESTAR ESTIRATS A LES CATIFES MIRANT ELS CONTES I QUE ELS HI EXPLIQUESSIN.

TAC LES AIGÜES de Slidely by Slidely Slideshow

FIRA DE STA. LLÚCIA A MATARÓ

0

ELS NENS I NENES D’INFANTIL EL DIA 20 DE DESEMBRE VAM ANAR A LA FIRA DE SANTA LLÚCIA DE MATARÓ. VAM MIRAR LES PARADETES I ENS VAM FER UNA FOTO AMB EL TIÓ TAN GRAN QUE HI HAVIA ALLÀ. ENS VA AGRADAR MOLT.

TAC LES AIGÜES’s Slidely by Slidely Slideshow

LA FESTA DEL TIÓ

0

ELS NENS I NENES DE PRIMARIA I INFANTIL VAN CELEBRAR LA FESTA DEL TIÓ EL PASSAT 19 DE DESEMBRE. AL MATÍ ELS NENS I NENES DE PRIMARIA EL VAREN ANAR A BUSCAR I A LA TARDA TOTS JUNTS EL VAREM FER “CAGAR”. VAM DISFRUTAR MOLT PERQUE VA CAGAR MOLTÍSSIMS REGALS I MOLTA XOCOLATA QUE VAREM BERENAR.

SORTIDA DE TARDOR.

0

EL DIA 23 DE NOVEMBRE VAM FER UNA SORTIDA AL PARC DE COLLSEROLA. VAM OBSERVAR ELS DIFERENTS TIPUS D’ARBRES I FULLES QUE HI HAVIEN. ALGUNES TUTORIES VAN FER UNA ACTIVITAT DE BUSCAR PETJADES DE DIFERENTS ANIMALS. ELS NENS I NENES ESTAVEN MOLT ENGRESCATS!!!!!

PARC DE COLLSEROLA. by Slidely Slideshow

SANTA CECILIA

0

EL PASSAT DIA 22 DE NOVEMBRE VAM CELEBRAR EL DIA DE LA MÚSICA. AL MATÍ VÀREM FER UN INSTRUMENT MUSICAL, UNES MARAQUES MOLT XULES! A LA TARDA HAVÍEM PREPARAT UNES ACTUACIONS RELACIONADES AMB EL TEMA DE L’ESCOLA, ELS PAÏSOS DEL MÓN. LES TUTORIES DE LA SAM I LA MERITXELL REPRESENTÀVEM LA XINA I EL MARROC.

Santa Cecília by Slidely Slideshow

CASTANYADA

0

SI CLIQUEU A SOBRE DE LA IMATGE PODREU VEURE ALS ALUMNES D’INFANTIL CELEBRANT LA CASTANYADA.

EXPERIMENTEM LA TARDOR !

0

DUES AULES D’INFANTIL I DUES AULES DE PRIMÀRIA HEM EXPERIMENTAT LA TARDOR AMB DIFERENTS ELEMENTS.

AQUÍ US DEIXEM UN RECULL DE LES SESSIONS ON VEUREU QUE HAN GAUDIT MOLT DE LES ACTIVITATS.

EXPERIMENTEM LA TARDOR by Slidely Slideshow

CURS 2017-18

0

BENVOLGUDES FAMÍLIES, ENCETEM EL BLOG D’AQUEST CURS! ENGUANY A INFANTIL SOM NOMÉS DUES AULES I PER AIXÒ ENS HEM AJUNTAT AMB PRIMÀRIA PER FER UNA MICA MÉS DE CALIU. US PRESENTEM LES TUTORIES DE L’ETAPA INFANTIL-PRIMÀRIA:

IMG-20171010-WA0001                        IMG-20170927-WA0001

fotos grup 1er dia (16)               fotos grup 1er dia (13)

fotos grup 1er dia (9)             fotos grup 1er dia (1)

1er dies (1)            GRUP TUTORIA 1

REBEU UNA CORDIAL SALUTACIÓ DE TOT L’EQUIP!

????????????????????????????????????

FILA SUPERIOR: SÒNIA, ESTHER, LAURA, MERITXELL, SARA, SARA, CRISTINA, RAQUEL I LARA

FILA INFERIOR: LOURDES, CRISTINA, MONTSE, SÒNIA, SAMANTHA, SÍLVIA, MÍRIAM I NÚRIA

Roba de l’hivern

0

Seguim treballant l’hivern, i que millor que mirar quina és la roba que fem servir en aquesta estació tant freda. Mireu mireu com treballem la roba i que abrigats que anem.

Roba de l’hivern on PhotoPeach

Hivern

0

Com ja estem a l’hivern estem treballant i decorant el módul segons aquesta estació. Per això vam aprofitar la sessió d’experimentació que fem els divendres, per decorar el nostre menjador amb uns dibuixos molt bonics de l’hivern.

Hivern on PhotoPeach