CURS 2017-18

0

BENVOLGUDES FAMÍLIES, ENCETEM EL BLOG D’AQUEST CURS! ENGUANY A INFANTIL SOM NOMÉS DUES AULES I PER AIXÒ ENS HEM AJUNTAT AMB PRIMÀRIA PER FER UNA MICA MÉS DE CALIU. US PRESENTEM LES TUTORIES DE L’ETAPA INFANTIL-PRIMÀRIA:

IMG-20171010-WA0001                        IMG-20170927-WA0001

fotos grup 1er dia (16)               fotos grup 1er dia (13)

fotos grup 1er dia (9)             fotos grup 1er dia (1)

1er dies (1)            GRUP TUTORIA 1

REBEU UNA CORDIAL SALUTACIÓ DE TOT L’EQUIP!

????????????????????????????????????

FILA SUPERIOR: SÒNIA, ESTHER, LAURA, MERITXELL, SARA, SARA, CRISTINA, RAQUEL I LARA

FILA INFERIOR: LOURDES, CRISTINA, MONTSE, SÒNIA, SAMANTHA, SÍLVIA, MÍRIAM I NÚRIA

Roba de l’hivern

0

Seguim treballant l’hivern, i que millor que mirar quina és la roba que fem servir en aquesta estació tant freda. Mireu mireu com treballem la roba i que abrigats que anem.

Roba de l’hivern on PhotoPeach

Hivern

0

Com ja estem a l’hivern estem treballant i decorant el módul segons aquesta estació. Per això vam aprofitar la sessió d’experimentació que fem els divendres, per decorar el nostre menjador amb uns dibuixos molt bonics de l’hivern.

Hivern on PhotoPeach

ESPECTACLE DE NADAL

0

El pasat dijous 22 de desembre varem fer la representació de nadal pels pares. Seguint el tema d’escola dels contes, els alumnes de les classes de la Yaëlle i la Laia van fer el ball de la caputxeta vermella, i les classes de l’Inés i la Mònica van fer La volta al món d’en Willy Fog. I després tota l’escola vam anar a les grades del pati per fer la nadala signada.
Esperem que us agradessin tots els balls ja que nosaltres ens ho vam pasar d’allò més bé.

Nadal on PhotoPeach

CAGA TIÓ

0

El passat dimecres 21,a la tarda, vam fer la festa del tió tots els alumnes d’infantil. Va ser molt divertit i ens va cagar molts regalets per les classes, i com ens vam portar molt bé ens van donar d’extra turrons i neules bonissimes.

TIÓ on PhotoPeach

Santa Cecilia

1

El passat 22 de novembre vam celebrar el dia de la música, i conjuntament amb l’escola del Camí del cors, vam preparar uns balls per la celebració.
Els alumnes d’infantil vam preparar dues representacions, basades amb el tema d’escola, els contes. La classe de la Yaëlle i l’Imma van fer el de la caputxeta vermella; i les classes de l’Inés i la Mónica van fer la de Willy Fog i la volta el món en 80 dies.
Santa Cecilia on PhotoPeach

DECORACIÓ PASSADIS

0

Famílies mireu mireu que bonic que ens ha quedat el nostre passadís. Cada classe va fer un element de tardor per decorar el passadís. La classe de la Yaëlle va fer unes fulles, la classe de la Mònica un cargol, la classe de l’Inés uns bolets i la classe de l’Imma unes castanyes.
Ens ha quedat un passadís de lo més bonic.

DECORACIÓ DEL PASSADIS on PhotoPeach

SORTIDA AL BORC

1

El 27 d’octubre vam anar al parc del corredor a fer la nostra primera sortida del curs. Vam aprofitar per veure com esta el bosc a la tardor i per agafar fulles, pinyes, bolets, etc.
Vam collir moltes coses i sobretot vam gaudir moltíssim.

SORTIDA AL BOSC on PhotoPeach

TREBALLEM LA TARDOR

1

Ja tenim aquí la tardor i per això els nostres alumnes han començat a treballar-hi. Han experimentat, jugat i fet activitats diverses…mireu mireu que bé ens ho passem
Treballem la tardor on PhotoPeach

LA VAREMA

0

La tardor ja és aquí, i ho hem aprofitat  avui divendres a l’hora d’experimentació, on hem fet la verema, hem tastat raïm, l’hem trepitjat i després hem tastat el seu suc.

Ens ho passem d’allò més bé en aquestes activitats!!

Varema on PhotoPeach