SORTIDA AL PARC FRANCESC MACIÀ DE MALGRAT

0

EL DIA 8 DE MARÇ ELS NENS I NENES D’INFANTIL I DE PRIMARIA VAREN ANAR D’EXCURSIÓ AL PARC FRANCESC MACIÀ DE MALGRAT DE MAR. VAREM PUJAR PER UN FUNICULAR DES DE ON VAM VEURE UNES VISTES MOLT MACAS. DESPRÈS VAM ANAR AL PARC ON HI HAVIA UN TOBOGAN MOLT GRAN…ENS HO VAM PASSAR MOLT I MOLT BÉ BAIXANT PER ELL.

SORTIDA AL PARC FRANCESC MACIÀ DE MALGRAT by Slidely Slideshow

SORTIDA AL PARC DE LES OLORS

0

ELS NENS I NENES DE PRIMARIA VAN ANAR D’EXCURSIÓ AL PARC DE LES OLORS. VAN PODER OLORAR DIFERENTS FLORS I GAUDIR DELS SEUS COLORS. ELS HI VA AGRADAR MOLT CONEIXER QUE CADA FLOR TE UNA OLOR DIFERENT.

TAC LES AIGÜES’s Slidely by Slidely Slideshow

FESTA DE CARNESTOLTES

0

EL DIA 9 DE FEBRER L’ESCOLA VA CELEBRAR LA FESTA DE CARNESTOLTES. DURANT TOTA LA SETMANA TENÍEM QUE VENIR A L’ESCOLA AMB LES CONSIGNES QUE ENS VA DIR EN CARNESTOLTES…QUI NO VINGUÉS AMB LA CONSIGNA, HI HAVIA UNS NENS ENCARREGATS DE REVISAR I PINTAR LA CARA!! EL DIVENDRES AL MATÍ ENS VAREM PREPARAR PER FER LES ACTUACIONS QUE CADA COMPARSA S’HAVIA PREPARAT. ENS HO VAREM PASSAR MOLT BÉ FENT ELS BALLS DE LES COMPARSES I VEIENT ALS NOSTRES COMPANYS ACTUAR DISFRESSATS!!

CARNESTOLTES by Slidely Slideshow

ACOMIADAMENT DE LA MONTSE

0

LA MONTSE DE L’AULA DE LA CRIS I LA LAURA HA CANVIAT D’ESCOLA I ENTRE TOTS LI VAM PREPARAR UNA FESTA MOLT ESPECIAL. VÀREM FER UN ALBUM AMB MOLTÍSSIMES FOTOS D’AQUESTS ANYS QUE HA ESTAT A “LES AIGÜES” I LI VAM REGALAR TAMBÉ UN GRAN COR PERQUÈ SEMPRE S’ENRECORDI DE NOSALTRES. DESPRÈS VÀREM BALLAR I GAUDIR AMB LES BOMBOLLES DE SABÓ DE TOTS TAMANYS!

T’ESTIMEM MONTSE!!

Festa Montse by Slidely Slideshow

CONTE DE CULTURES DEL MON

0

LES AULES DE L’ESTHER I DE LA RAQUEL EL MES DE NOVEMBRE VAREN ANAR A ESCOLTAR UN CONTE QUE ELS HI VA EXPLICAR LA MAR SOBRE CULTURES DEL MON. ELS HI VA AGRADAR MOLTÍSSIM.

Conte de cultures del mon by Slidely Slideshow

TEATRE I FIRA DE STA. LLÚCIA A BARCELONA

0

ELS NENS I NENES DE PRIMARIA PEL DESEMBRE VAREN ANAR AL TEATRE I A LA FIRA DE SANTA LLÚCIA A BARCELONA. VAREN GAUDIR MOLT . LES AULES DE L’ESTHER I DE LA RAQUEL VAREN ANAR A LA FIRA DE SANTA LLÚCIA DE MATARÓ I TAMBÉ S’HO VAREN PASSAR MOLT BÉ.

TEATRE I FIRA DE SANTA LLÚCIA A BARCELONA by Slidely Slideshow

LA FESTA DEL TIÓ

0

ELS NENS I NENES DE PRIMARIA I INFANTIL VAN CELEBRAR LA FESTA DEL TIÓ EL PASSAT 19 DE DESEMBRE. AL MATÍ ELS NENS I NENES DE PRIMARIA EL VAREN ANAR A BUSCAR I A LA TARDA TOTS JUNTS EL VAREM FER “CAGAR”. VAM DISFRUTAR MOLT PERQUE VA CAGAR MOLTÍSSIMS REGALS I MOLTA XOCOLATA QUE VAREM BERENAR.

LA FESTA DEL TIO by Slidely Slideshow

PUNT DE LLIBRE

0

LA TUTORIA DE L’ESTHER VA FER UN PUNT DE LLIBRE MOLT MACO AMB FULLES QUE VAN RECOLLIR A LA TARDOR.

punt de llibre by Slidely Slideshow

SORTIDA DE TARDOR

0

EL PASSAT DIA 23 DE NOVEMBRE VAM FER UNA SORTIDA AL PARC DE COLLSEROLA. VAM OBSERVAR ELS DIFERENTS TIPUS D’ARBRES I FULLES QUE HI HAVIEN. ALGUNES TUTORIES VAN FER UNA ACTIVITAT DE BUSCAR PETJADES DE DIFERENTS ANIMALS. ELS NENS I NENES ESTAVEN MOLT ENGRESCATS!!!!!

SANTA CECILIA

0

EL PASSAT DIA 22 DE NOVEMBRE VAM CELEBRAR EL DIA DE LA MÚSICA. AL MATÍ VÀREM FER UN INSTRUMENT MUSICAL, UNES PANDERETES MOLT XULES! A LA TARDA HAVÍEM PREPARAT UNES ACTUACIONS RELACIONADES AMB EL TEMA DE L’ESCOLA, ELS PAÏSOS DEL MÓN. LES TUTORIES DE PRIMÀRIA REPRESENTÀVEM L’ÍNDIA, L’ÀFRICA I MÈXIC.

Sta. Cecília by Slidely Slideshow