SORTIDA DE LA TARDOR

0

HEM GAUDIT DE LA TARDOR VOLTANT PER LA MUNTANYA. HEM VIST BOLETS, PINYES I MOLTS ARBRES. HA ESTAT UN DIA MOLT DIVERTIT.

TAC LES AIGÜES de Slidely by Slidely Slideshow

SORTIDA A VELA DEL SEGON TRIMESTRE

0

ELS NENS I NENES DE PRIMARIA AL SEGON TRIMESTRE HEM ANAT UNA ALTRE VEGADA A FER VELA!! ENS ENCANTA MOLT FER VEURE QUE SOM MARINERS!!!! HEM GAUDIT MOLTÍSSIM DE L’ACTIVITAT I HEM RIGUT MOLT…

SORTIDA A VELA AL SEGÓN TRIMESTRE by Slidely Slideshow

JORNADES ESPORTIVES AL PARC CENTRAL

0

EL DIA 6 D’ABRIL UNS QUANTS ALUMNES DE PRIMARIA VAREN ANAR A UNES JORNADES ESPORTIVES QUE ES VAREN FER AL PARC CENTRAL. VAREN ANAR MOLT BÉ I VAREN GAUDIR MOLT DE TOTES LES ACTIVITATS. PER ACABAR VAREN FER UNA SESSIÓ DE ZUMBA!!!
VAREN ACABAR ESGOTATS PERÒ CONTENTS!!! REPETIRAN!!!

JORNADES ESPORTIVES PARC CENTRAL by Slidely Slideshow

2n. DIA DE COLÒNIES

0

AQUÍ TENIU LES FOTOS DEL SEGON DIA DE COLÒNIES.

UN DIA VENTÓS PERÒ PLE D’ACTIVITATS EN LES QUE HEM GAUDIT  A TOPE !

ENS HO ESTEM PASSANT … GENIAL !!

FINS DEMÀ!

TAC LES AIGÜES’s Slidely by Slidely Slideshow

DE COLÒNIES AL DELTA DE L’EBRE!

0

AQUÍ TENIU ALGUNES FOTOS DEL PRIMER DIA DE COLÒNIES.

ENS HO ESTEM PASSANT D’ALLÒ MÉS BÉ!!!

COLÒNIES AL DELTA DE L’EBRE by Slidely Slideshow

BIBLIOTECA POMPEU FABRA

0

DURANT LA SETMANA DE SANT JORDI ELS NENS I NENES D’INFANTIL I PRIMARIA VAREM ANAR A LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA A ESCOLTAR UN CONTE…ENS VA AGRADAR MOLT I VAREM PODER TOCAR UN ACORDEÓ!! VA SER MOLT DIVERTIT!!!

SORTIDA A LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA by Slidely Slideshow

SORTIDA AL PARC FRANCESC MACIÀ DE MALGRAT

1

EL DIA 8 DE MARÇ ELS NENS I NENES D’INFANTIL I DE PRIMARIA VAREN ANAR D’EXCURSIÓ AL PARC FRANCESC MACIÀ DE MALGRAT DE MAR. VAREM PUJAR PER UN FUNICULAR DES DE ON VAM VEURE UNES VISTES MOLT MACAS. DESPRÈS VAM ANAR AL PARC ON HI HAVIA UN TOBOGAN MOLT GRAN…ENS HO VAM PASSAR MOLT I MOLT BÉ BAIXANT PER ELL.

SORTIDA AL PARC FRANCESC MACIÀ DE MALGRAT by Slidely Slideshow

SORTIDA AL PARC DE LES OLORS

0

ELS NENS I NENES DE PRIMARIA VAN ANAR D’EXCURSIÓ AL PARC DE LES OLORS. VAN PODER OLORAR DIFERENTS FLORS I GAUDIR DELS SEUS COLORS. ELS HI VA AGRADAR MOLT CONEIXER QUE CADA FLOR TE UNA OLOR DIFERENT.

TAC LES AIGÜES’s Slidely by Slidely Slideshow

FESTA DE CARNESTOLTES

0

EL DIA 9 DE FEBRER L’ESCOLA VA CELEBRAR LA FESTA DE CARNESTOLTES. DURANT TOTA LA SETMANA TENÍEM QUE VENIR A L’ESCOLA AMB LES CONSIGNES QUE ENS VA DIR EN CARNESTOLTES…QUI NO VINGUÉS AMB LA CONSIGNA, HI HAVIA UNS NENS ENCARREGATS DE REVISAR I PINTAR LA CARA!! EL DIVENDRES AL MATÍ ENS VAREM PREPARAR PER FER LES ACTUACIONS QUE CADA COMPARSA S’HAVIA PREPARAT. ENS HO VAREM PASSAR MOLT BÉ FENT ELS BALLS DE LES COMPARSES I VEIENT ALS NOSTRES COMPANYS ACTUAR DISFRESSATS!!

CARNESTOLTES by Slidely Slideshow

ACOMIADAMENT DE LA MONTSE

0

LA MONTSE DE L’AULA DE LA CRIS I LA LAURA HA CANVIAT D’ESCOLA I ENTRE TOTS LI VAM PREPARAR UNA FESTA MOLT ESPECIAL. VÀREM FER UN ALBUM AMB MOLTÍSSIMES FOTOS D’AQUESTS ANYS QUE HA ESTAT A “LES AIGÜES” I LI VAM REGALAR TAMBÉ UN GRAN COR PERQUÈ SEMPRE S’ENRECORDI DE NOSALTRES. DESPRÈS VÀREM BALLAR I GAUDIR AMB LES BOMBOLLES DE SABÓ DE TOTS TAMANYS!

T’ESTIMEM MONTSE!!

Festa Montse by Slidely Slideshow