CODI: BCNSCOM34E
3r i 4t d’ESO / Cicles de grau Mitjà i Superior de comerç i màrqueting |
Analitzarem com el pas del temps no influeix en l’èxit de determinats comerços i que una bona idea sempre té futur.
Desenvolupament
|
Itinerari que inclou una visita a comerços tant tradicionals (arrelats a la ciutat des del sXIX) com moderns (amb èxit present i projecció de futur). |
|
Matèries
|
- Ciències socials, geografia i història
- Aparadorisme
- Tècniques de venda
- Promoció punt de venda
- Tècniques de marxandatge
- Màrqueting
|
Competències / capacitats clau
|
- Competència comunicativa lingüística i audiovisual
- Artística i cultural
- Autonomia i iniciativa personal
- Treball en equip
- Relació interpersonal
- Iniciativa
|
Objectius
|
- Valorar el paper de la petita empresa com a organització proveïdora de bens i serveis, i com a generadora de llocs de treball, que actua de forma socialment responsable.
- Analitzar la informació sobre l’entorn econòmic i les condicions per a la creació d’un establiment comercial, identificant els factors que condicionen la implantació, determinant els objectius, la ubicació, la demanda potencial.
- Integrar els processos de l’activitat comercial, analitzant-ne la repercussió i la interrelació sobre la venda, determinant les accions de gestió, promoció i venda, i aplicant les tècniques específiques per tal de donar una resposta global a la comercialització del producte o servei.
- Analitzar tècniques de marxandatge, aparadorisme i publicitat en el punt de venda.
|
Lloc
|
|
Durada
|
|
Despesa
|
- Desplaçaments entre el centre i el punt de trobada (posar punt de trobada).
- Preu públic d’activitats ensenyament-aprenentatge (Dep. d’Ensenyament): 2€/al.
|
Nombre màxim d’alumnes
|
|
Observacions
|
- Punt de trobada: plaça del Pi
- Es pot arribar amb <M> L1/L3 Catalunya o L3 Liceu
|
recursos didàctics
|
Quaderns de treball
|
Activitats TAC / enllaços web
- Botigues centenàries:
- Comerços moderns:
|
Àudio / vídeo
|
Plànols
|
< Torna a totes les activitats