CODI: BCNSEURCS
Cicle superior de Primària |
Un recorregut per l’Eixample ens servirà per explorar la ciutat, és a dir, observar amb atenció alló que configura el medi urbà (carrers, places, transports, edificis, animals i plantes…). Es treballarà l’ús del plànol i l’orientació. |
Àrees de coneixement
|
- Coneixement del medi natural, social i cultural
- Matemàtiques
|
Competències
|
- Matemàtica
- Aprendre a aprendre
- Autonomia i iniciativa personal
- Coneixement i interacció amb el món físic
- Social i ciutadana
|
Objectius
|
- Obtenir una visió global de la configuració de la ciutat a través de l’observació i recerca dels edificis, carrers, equipaments i transports.
- Iniciar-se a l’ús del plànol identificant els carrers, localitzant els llocs visitats i traçant el recorregut fet.
- Copsar algunes dels elements específics de l’Eixample de Barcelona: els xamfrans, els interiors d’illa, els passatges.
|
Lloc
|
- Eixample dret: entre el pg. de Gràcia, c/ del Bruc, av. Diagonal i c/ Diputació (veure plànol).
|
Durada
|
|
Despesa
|
- Desplaçaments entre l’escola i el punt de trobada.
- Preu públic d’activitats ensenyament-aprenentatge (Dep. d’Ensenyament): 2€/al.
|
Nombre màxim d’alumnes
|
|
RECURSOS DIDÀCTICS |
Quadern de treball
|
Activitats TAC / enllaços web
|
Àudio / vídeo
|
Plànols
|
< Torna a totes les activitats