Aquí podeu escoltar el programa del 2n trimestre del curs 2017-2018. Esperem us agradi!
PROGRAMA DESEMBRE 2017 CAJAL RÀDIO
Aquí podem escoltar el programa de desembre de 2017 del Cajal Ràdio. Esperem us agradi!
També podeu obrir el reproductor aquí.
PROGRAMA JUNY DEL 2017
Programa d’abril de 2017
Aquí us deixem el programa del 2n trimestre del curs 2016/2017
Esperem us agradi!
(Podeu clicar aquí per accedir al reproductor)
Programa desembre de 2016
Aquí podeu escoltar el programa de ràdio de desembre de 2016.
Esperem us agradi!
(Si no veieu el reproductor, cliqueu AQUÍ per accedir)
PROGRAMA JUNY 2016
Podreu escoltar el darrer programa d’aquest curs… ORELLES OBERTES!!!
PROGRAMAPRIMER TRIMESTRE CURS 15-16
NOU PROGRAMA DE LA CAJAL RÀDIO DESEMBRE 2015
COMPETÈNCIES
COMPETÈNCIA LINGÜISTICA
– Dialogar, escoltar, parlar i conversar. Llegir i escriure.
– Buscar, recopilar i processar informació.
– Utilitzar diferents codis de comunicació.
– Formular i expressar els propis arguments d’una manera convincent i adequada al context.
– Generar idees, hipotesis, suposats, interrogants.
– Formar-se un judici crític i ètic.
– Gaudir escoltant, llegint o expressant-se de forma oral-escrita
COMPETÈNCIA EN EL CONEIXEMENT I INTERACCIÓ AMB EL MÓN FÍSIC
– Localitzar, obtenir,analitzar, re-elaborar i comunicar informació qualitativa i quantitativa.
– Buscar, recopilar i processar informació.
OBJECTIUS
1.- Millorar la competència comunicativa tant a nivell de llenguatge oral com escrit.
2.- Observar el funcionament de la llengua tant per organitzar la seva expressió, com per adonar-se de totes les possibilitats expressives i lúdiques del llenguatge.
3.- Expressar-se per escrit i oralment utilitzant tècniques diverses (diàleg, narració, descripció…) amb finalitats també diverses (fabulació, simulació de situacions comunicatives, expressió de vivències…)
4.- Aprendre a investigar per aprendre.
5.- Identificar la ràdio com a mitjà de comunicació.
6- Gaudir fent els programes de ràdio.
PERQUÈ RÀDIO A L’ESCOLA
La ràdio és un mitjà viu que promou la comunicació, facilita la lectura i la comprensió dels textos i agilitza les tasques de redacció dels alumnes. La ràdio resulta un estímul que potencia la cohesió social, el treball en equip i l’actitud cooperativa, tractant així la diversitat. També fomenta el debat, estimula l’ús de la comunicació oral, ensenya a utilitzar la veu, amplia el vocabulari i, en definitiva, ensenya a expressar-se.
A més, aconsegueix millorar la connexió o relació entre l’expressió oral i l’expressió escrita, potencia el desenvolupament d’activitats que desperten l’interés cultural i formatiu, la responsabilitat i el coneixement i la participació en un mitjà de comunicació força motivador.
Pel que fa a les vivències dels nens i nenes, s’observa que es motiven, que aprenen a ser més creatius, més autònoms i responsables i alhora ajuda a superar dificultats expressives i de timidesa.
Cajal Ràdio