BENVINGUTS AL BLOC MUSICAL

En aquest bloc podreu compartir amb nosaltres expeririències musicals.

Podreu fer servir el bloc per escoltar, aprendre, gaudir, compartir i descobrir música.

Visiteu els diferents apartats que teniu a les pestanyes de la part de dalt de la pantalla. En cada apartat teniu un espai reservat a comentaris on podeu opinar sobre què us agradaria trobar en aquest bloc, podeu fer enllaços a músiques que us agradin, aportar idees… participar!

A continuació us oferim un breu resum del què podreu en les diferents seccions del bloc.

Bona navegació!!!

Actuem: accediu als enregistraments de les actuacions dels alumnes de l’escola.

Audicions curioses: novetats musicals que criden l’atenció, emocionen, fan riure, fan aprendre… en definitiva, sorprenen!

Bandes sonores (BSO): música de pel·lícules!

Cançons: diferents webs on podreu trobar cançons amb o sense partitura.

Cançons 12-13: cançons enregistrades en aquest curs escolar.

Cançons per grans 13-14: cançons treballades a cinquè i sisè durant aquest curs.

Concerts: informació de propers concerts interessant per les famílies.

Taller Destrossa aquesta cançó: tot el recull del taller realitzat al curs 16-17 pels infants més grans de l’escola (4t, 5è i 6è)

Història de la música culta: Un passeig per la història de la música. Trobareu músiques de totes les èpoques.

Història de la música moderna: passeig musical des dels espirituals negres dels esclaus africans fins a la música d’avui en dia.

Per aprendre: pàgines web amb activitats per aprendre música.

Per jugar: pàgines web amb jocs musicals.