A P5 PINTEM COM ARTISTES!!

Mireu com hem pintat avui!!! quines invents ens ensenyen l’Irma i la M Pau!!! Hem embolicat les potes de les taules amb film de plàstic, i a pintar!!!

Publicat dins de General, p-5 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

THE FARM

Avui hem gaudit del teatre de titelles THE FARM. Havíem preparat les cançons i els contes que hi surtien, i quan les hem sentit hem pogut cantar i gaudir d’allò més!!!

THE FARM

Mireu com cantem…

Publicat dins de General, P-3, P-4, p-5 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

ANEM A LA FUNDACIÓ TÀPIES

Avui anem a la Fundació Tàpies. Gaudirem de l’obra de l’artista Antoni Tàpies, i veurem de molt a prop el seu mitjó gegant!!!

FUNDACIÓ TÀPIES P5

Publicat dins de General, p-5 | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

CURSES “SAVE THE CHILDREN”

I per acabar el trimestre, farem una tarda de curses dins la campanya “Save the Children”. Gràcies famíles per patrocinar-nos cada volta a la pista.
Tan de bo, tots els infants poguessin gaudir d’una escola on aprendre i jugar!

P3… Comença la cursa!!

P4 … Preparats, llestos,.. ja!!!

p5… A córrer!!!!

Publicat dins de General, P-3, P-4, p-5 | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

LA MONA

A la Vella Quaresma ja no li queden cames!!! quan li ha caigut la última ens ha dit que ens deixava un regal. Hem trobat un paquet gegant amb galetes, xocolata, llet, fideiets, plomes, pollets i una gallina de xocolata.
Amb tot això hem fet una mona boníssima i ens l’hem menjat al pati!!!
Aviat anirem de vacances!!!!

LA MONA

Publicat dins de General, P-3, P-4, p-5 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

JA VE LA PRIMAVERA!!!

Avui hem sentit un cop a la porta, fora hem trobat les peces d’un trenca-closques amb un joc de pistes que ens ha dut a trobar un regal. La Fada de la Primavera ens esperava al pati, i ens ha portat maduixes i farigola, romaní i espígol!!!
Hem cantat i ballat de tant contents!!!

FADA  PRIMAVERA

Pati- ART!!!

Per fi ens toca a nosaltres!! amb l’ajut d’unes noies de 6è., hem preparat tres espectacles per oferir a tota l’escola.
Quins nervis!!
Gràcies Noies i FELICITATS!!!

PatiArt

FEM TALLERS!!

Heu vist quins tallers més xulos que fem… Decorem, mengem i juguem com a la Pre-història, els Romans i l’Edat Mitjana. també cuidem les nostres flors i aprenem anglès!!

FEM TALLERS

A P3 FEM DE TIMBALERS!!

Hem anat a la classe de música i… SORPRESA!!

P3 Fem de Timbalers

Publicat dins de General, P-3 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

PLANETA CLARINET A L’AUDITORI

Avui P4 i P5 sortim d’espectacle!!! Planeta Clarinet ens espera a l’Auditori de Barcelona! Quines ganes sentir sonar els clarinets!!

PLANETA CLARINET AUDITORI

Publicat dins de General, P-4, p-5, Sortides | Etiquetat com a , | Deixa un comentari