EXPERIMENTEM AMB TÀPIES

Ja sabem com ho feia l’Antoni Tàpies.  Ara ens toca a nosaltres experimentar i, la veritat és que ho estem passant genial: barrejant colors, esquinçant, pintant, rascant…; i, fins i tot, escombrant!!!

MANUALITATS TÀPIES

Publicat dins de General, p-5 | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

EXHIBICIÓ DE BALLET

A la classe dels Quetrequile hi ha art per donar i per vendre.  I avui ho han demostrat tres companyes amb molt d’estil i d’elegància; la Daniela, la Naia i l’Olivia!!  Totes tres, ballarines excepcionals!!  Gràcies per compartir-ho amb tots els nens i nenes de P4.
EXHIBICIÓ DE BALLET

Publicat dins de General, P-4 | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

FADA DE LA PRIMAVERA

Pra, pre, pri

La primavera ja és aquí!!!!

I ha vingut plena d’energia, colors, olors i sabors nous!!!!!  Els dies són més llargs, fa millor temps, els arbres s’omples de fulles i les flors atrauen un grapat d’insectes…  Flors com la que ens ha regalat la fada a cada classe.  Es diu Anturio i té unes flors vermelles precioses.  Moltes gràcies i benvinguda primavera!!!!

FADA DE LA PRIMAVERA

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

MIRÓ

Al Joan Miró li agradaven els colors vius, les formes, pintar i fer escultures.  També hem vist un tapís enooooorme i els Samburus hem experimentat amb alguns materials i per a crear les nostres pròpies obres.  Mireu, mireu,  la fundació Miró està plena d’art.

MIRÓ P3

Publicat dins de General, P-3, Sortides | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

2a FESTA DE COLORS

Blaus Samburus, Liles Quetrequiles i Imlils i Kurus blancs i negres.  Els colors s’han tornat a apoderar d’infantil deixat una estampat molt atractiva i digna de veure.  I quins esmorzars tan originals!!!!  Gràcies a totes les famílies per a fer d’aquests dies una gran festa cromàtica!! 2a FESTA DE COLORS

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

TÀPIES

L’Antoni Tàpies va ser un artista molt singular amb una imaginació que li feia volar als núvols i construir una cadira al punt més alt de la seva fundació.  Els nens i nens de P5 hem quedat bocabadats amb les seves obres i hem fet una petit tastet de les seves tècniques i materials.  A l’aula continuarem investigant i experimentat.

TÀPIES

Publicat dins de General, p-5, Sortides | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

ORDRES DEL CARNESTOLTES

Sa majestat Carnestoltes,

Aquesta setmana cultural hem estat molt bons minyons i hem acatat les vostres ordres reials de manera exemplar!!  Per a que no dubteu de la nostra paraula, us deixem la prova en forma d’imatges.

Us desitgem un bon final de festa i us hi esperem demà!!

Atentament,

Nois i noies d’educació infantil

ORDRES CARNESTOLTES

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

ESMORZAR DE DIJOUS GRAS

“Dijous gras, botifarra fins el nas”

Botifarra, truita, embotit, formatge…, i COCA DE LLARDONS!!  Els nois i noies d’Educació Infantil ens hem posat les botes amb aquest suculent esmorzar col·laboratiu a càrrec dels Kurus i Imlils i de l’escola!!  Per llepar-se els dits!!

DIJOUS GRAS

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

DANSA I PERCUSSIÓ

Uff!!  Estem esgotats de tan ballar, saltar, cantar i tocar!!!!!  En ho hem passat tan i tan bé que ens fan mal els peus i la panxa (hem rigut com a bojos).  Però una imatge val més que mil paraules, així que mireu quines cares d’alegria que tenim!!!

DANSA I PERCUSIÓ

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

SHHHHHH!! So-soroll

Shhhhh!! Silenci, que la Berta ha vingut a explicar-nos una història sobre la contaminació acústica del nostre planeta.  Escoltem sons agradables i sorolls que ens molesten.  Fins i tot mesurem el nivell de soroll que fan algunes activitats quotidianes.  Molt interessant!!

SHHHHH!! SO-SOROLL

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari