ANEM A VEREMAR!!

El passat 21 de setembre les nenes i els nens de p4 vam anar a fer la verema a Sant Martí Sarroca.

Mireu com xafem el raïm!

VEREMA P4

PRIMERS DIES DE P3

Els de P3 hem començat l’escola i ens ho estem passant molt bé!! La classe és molt xula i està plena de joguines. I al pati hi ha un tobogan i moltes rodes per jugar.

ESMORZAR DE FI DE CURS

Avui ha estat un dia molt especial per a tots; per a P3 perquè ja no seran els més petits de l’edifici (petits d’edat però grans en energia, il·lusió i empenta), per a P4 perquè seran els més experimentats i grans d’infantil, i per a P5 perquè es graduen i comencem una nova etapa a primària.

I ho hem volgut compartir amb les famílies a través d’un espectacle molt divertit, i amb els companys i mestres amb un esmorzar i una festa plens d’emocions i de bons sentiments.  Moltíssimes gràcies a tots per fer possible que, un curs més, continuem creixent i aprenent plegats.  Bones vacances i fins aviat!!

Esmorzar de fi de curs

EXPO MÀGIA

Esteu preparats perquedar bocabadats?  Així ens hem quedar els Imlils amb els trucs de màgia que ens han preparat els nois i noies de 4t.  Abra kadabra!!!!  Sou uns artistes!!  Moooooltes gràcies!!

EXPO MÀGIA

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

TEATRE POLILLO

Avui, els nens i nenes d’Educació Infantil hem gaudit d’una sorpresa molt especial.  Els nois i noies de 4t ens han visitat per interpretar una obra de teatre anomenada; “Déjame en paz”.  Ens ha encantat!!  Moltes gràcies companys!!

TEATRE POLILLO

JORNADA ESPORTIVA

Què bé que ens ho hem passat al poliesportiu de Corbera amb els jocs que han preparat des del departament d’educació física; circuits, futbol, bàsquet, bitlles amb aigua…  Tot un repertori de diversió per gaudir d’un dia molt esportiu i lúdic.

JORNADA ESPORTIVA

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

3a FESTA DE COLORS

Grocs, verds i arcs de Sant Marti, avui estem de festa i de celebració!!  Els colors són els protagonistes i ens alegren el dia als nois i noies d’Infantil!!

3a FESTA DE COLORS

Expo Muntanyes de P5 a 5è

Muntanyes, roques i minerals; un gran món per descobrir i per compartir amb els nois i noies de 5è.  Els Kurus hem aprés com es formen les muntanyes i els volcans, com es produeix l’erosió i què són les plaques tectòniques.  Quin nivell!!

EXPO MUNTANYES

Publicat dins de General, p-5 | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Expo projecte de P5 a 6è

A l’abordatge pirates!!!  Els nois i noies de P5A som uns experts en aquests personatges tan trapelles i aventurers, per això volem explicar tot el que hem aprés aquestes darreres setmanes als més grans de l’escola.  Esperem que us hagi agradat l’exposició!!

EXPO PIRATES

Publicat dins de General, p-5 | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Ens acomiadem de les colònies

Han estat tres dies (o dos, en el cas de P3) plens d’emocions, diversió, confidències i col·laboració, en els que hem aprés a conviure i a fer màgia com a autèntics bruixes i bruixots.  La bruixa Serafina està molt orgullosa de nosaltres, ja que ens hem esforçat molt per a fer els millors encanteris, beuratges i varetes!!  Fins la propera!!

3R DIA DE COLÒNIES

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari