Eth dia 16 de Seteme es mainatges deth CEIP Sant Ròc inagurèrem era naua bibliotèca deth centre. Toti es mainatges anèrem tara bibliotèca a coneisher-la, escotèrem un conde e mos hègem eth carnet dera bibliotèca.
Mos shaute fòrça auer ua bibliotèca en centre entà poder liéger un pialer de condes.
Aquiu auetz ua presentacion dera nòsta bibliotèca.
[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/7ZBvmcYdNLU" width="425" height="350" wmode="transparent" /]