Al 6è Contacontes…La ratolina Fermina

Hola voleranys i voleranyes!

El passat divendres 16 de març vam gaudir d’un conte amb valors molt càlid! La Marta, mestra de la nostra escola, es va convertir amb la Ratolina Fermina i ens va recordar que tots som importants en aquest món.

Fins al proper contacontes! No hi podeu faltar!

Ja és aquí el 6è Concurs del Conte va, va de contes 2018

Hola comunitat!

Ja han sortit les bases de l’esperadíssim concurs, Conte Va, va de contes!

Aquest divendres no us perdeu el 5è contacontes!

Us esperem el proper divendres al 4t contacontes!

4t contacontes

Reobertura de la biblio!

torna la biblioca(1)(1)

Bon curs i bona lectura!

Hola voleranys i voleranyes!

Ja som aquí! Un curs que engeguem amb moltes imaginació, il·lusió i molta lectura!

La biblioteca escalfa motors per tal de que disposeu d’un fons adequat i unes activitats variades i engrescadores.

FullSizeRenderNotícia candent!

Enguany, l’eix transversal anirà de la mà del Projecte Erasmus +.

Què és? És un projecte internacional que es durà a terme conjuntament amb una escola de Dinamarca i de Rumania, on la nostra escola serà la coordinadora.

Es va iniciar l’any passat amb l’equip de mestres, on es va evocar molta dedicació i esforç per tal de que aquest any ens l’atorguessin, i així, gaudir tota la comunitat educativa.

Rep el nom de Diving into the sea with MEWE SPACE

Es faran activitats coordinades sobre el mar on el producte final serà el Mewe Space, una nova eina digital educativa. I des de la biblioteca ampliarem els “fons marí”!

Esteu preperats?

Bona lectura!

Balena Bruna

Aquest divendres 25 de maig el 3r contacontes!

3R CONTACONTES(2)-iloveimg-compressed

Els minis de la Bruna ja són aquí!

Voleranys i voleranyes,

El Sant Jordi ja és aquí i amb aquest els Jocs Florals i els esperadíssims Minis de la Bruna.

Cada alumne de primària ha editat el seu propi conte en versió “mini”. Han quedat fabulosos… Properament penjarem fotografies.

Tots els alumnes participaran en la 1a edició de Minis de la Bruna! Molt Bona sort a tothom!

IMG_3461S’exposaran tots el minis i en podreu gaudir de la seva lectura.

Els guanyadors es trobaran dins d’aquesta caixa…

Gimnàs de gom a gom al 2n contacontes del Volerany

javi-4El passat 10 de març vam gaudir del conte La vaca que va pondre un ou a càrrec del mestre de l’escola Javier Miranda.

Un granger molt familiar i divertit ens va explicar la història de la vaca Margarida.javi-3

La vaca Margarida estava molt trista i se sentia poc especial perquè no sabia anar amb bicicleta ni caminar només amb dues potes com les altres vaques. De nit, les gallines de la seva granja van tramar un pla perquè l’Elvira recuperés l’autoestima. I al matí l’Elvira havia post un ou!!! Ara ja era més especial que cap altre animal de la granja i, a més, tots els diaris parlaven d’ella. Això despertarà dubtes i enveges a tota la granja.

Aquesta és una preciosa, dolça i divertidíssima història sobre aconseguir el coratge necessari per a defensar les conviccions, fins a quan els altres dubten de tu.javi-1javi-2

Vam cantar al Karaoke, vam riure a petar i vam conèixer la gallina Lola.

Gracies a tothom i fins el 3r contacontes!

2n contacontes! Divendres 10 de març

Hola voleranys i voleranyes!

El proper divrendres podreu gaudir del divertit conte la vaca que va pondre un ou a càrrec del mestre de l’escola Javier Miranda.

Serà al menjador de l’escola a les 16:45h

No us el perdeu!