Nova adreça web del bloc de la biblioteca

L’Escola està traslladant tots els blocs al nou domini escolasantjordi.net. Com a conseqüència la nova adreça del bloc a partir del 12 de febrer de 2013 és:

blocbiblioteca.escolasantjordi.net

CONCURS DE DRACS

La biblitoeca de l’escola necessita una mascota o un símbol que la representi. Per aquest motiu, es va decidir d’organitzar un concurs de dracs per tal que fossin els/les mateixos/es alumnes  els autors de la mascota.

Un cop fets els dracs, tot l’alumnat de l’escola va poder escollir, mitjançant votació, el drac que més li agradava.

Després de fer l’escrutini dels vots, el drac guanyador és el que va fer Eva Gonzàlez de 5èB.

ELS/LES ALUMNES DE P-3 COL.LABOREN EN LA NOVA DECORACIÓ DE LA BIBLIOTECA

Els/les alumnes més menuts de l’escola han estat els escollits per a la decoració.  Aquesta estampació posa el punt i final al procés de remodelació de la nostra biblioteca. Vam comptar amb l’ajuda de pares i mares voluntaris que van pintar la biblioteca.

Gràcies a la col.laboració de tothom, tenim una biblioteca que espera rebre moltes visites.

BIBLIOPATI 2013

Tot l’alumnat de Primària de l’escola Sant Jordi pot gaudir d’una estona de lectura a les hores d’esbarjo. Tenen a la seva disposició llibres de lectura, còmics i revistes.
Hem distribuït l’alumnat per dies i els/les alumnes de cicle inicial i 3r poder estar a la biblioteca el dilluns i dimecres; d’altra banda, els /les alumnes de 4t i cicle superior tenen reservats els dimarts i dijous. Per als divendres tenim el projecte de dissenyar activitats més lúdiques.

Aquí us oferim unes quantes imatges de la nostra estona de bibliopati.

HORARI BIBLIOTECA

Us comuniquem que la setmana del 19 al 22 de desembre la biblioteca romandrà tancada en horari extraescolar. Es tornarà a obrir el 9 de gener de 2012.

Així que us desitgem unes BONES FESTES DE NADAL i un FELIÇ ANY NOU 2012 i  esperem retrobar-nos a la biblioteca l’any vinent, empatxats de torrons, polvorons i algun regalet que ens ompli el cor. Apa fins aviat!

SENSE TU (EN NADALA)

LA BÚSTIA DELS DESITJOS

Vine a la biblioteca i escriu el teu desig de cara l’any vinent.

Et convidem a venir a la biblioteca i escriure un desig de cara l’any vinent.

Només has de:

– venir

– agafar un full

– escriure el que desitges

– tirar-ho a la bústia

A partir del 12 de desembre podràs veure els desitjos de tots, juntament amb el teu.

UNA DE CONCURSOS

Ep, companys i companyes mestres, si us animeu el Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics  ja ha convocat el XVII CONCURS 2011-2012: EL GUST PER LA LECTURA.

Hi ha 5 categories diferents (A, B, C, D i E):

-la A correspon al Cicle Mitjà de Primària

-la B al Cicle Superior

Per a l’alumnat d’educació primària, s’estableix una única modalitat de treball en grup.

Dossiers didàctics

Inscripció: Del 3 d’octubre al 7 de novembre de 2011

Si cliqueu aquí en podreu veure les bases.

AU, LLEGIM! GUIES DE LECTURES ACTIVES

Guies per a la lectura activa de llibres, trobareu 10 títols diferents, entre ells un del Geronimo Stilton:

Au, llegim!

OBERTURA BIBLIOTECA

Ens és grat comunicar-vos que el proper dilluns 17 d’octubre la biblioteca escolar obrirà les seves portes.

L’horari serà de 16’30h a 17’30h de dilluns a dijous. US ESPEREM!!!

GERONIMO STILTON EL MUSICAL

Si us han agradat els llibres del Geronimo Stilton ara teniu l’oportunitat de veure’l en  persona els dies 17 i 18 de setembre al Teatre Fortuny de Reus.

Pàgina del Geronimo Stilton El Musical