Carnaval a l’escola!

Aquesta tarda hem fet tallers de carnaval a l’escola i ens ho hem passat molt bé!

Tot seguit podeu veure les fotos, esperem que us agradin!

Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes de Carnaval!