Carnaval a l’escola! Publicat el 17 febrer 2012 per Escola 1 Aquesta tarda hem fet tallers de carnaval a l’escola i ens ho hem passat molt bé! Tot seguit podeu veure les fotos, esperem que us agradin! Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes de Carnaval!