ESCOLA DE VELA A BADALONA

Divendres vam anar al Club Nàutic Bétulo de Badalona. (Per cert, Bétulo era el nom de la ciutat de Badalona en l’època dels romans). Ens van posar armilles salvavides i vam fer tres activitats d’aigua: caiac, vela i big paddle surf. Va fer un dia d’estiu i ens vam llençar a l’aigua. Feia un ventet que hi va posar més emoció! Va ser una sortida fantàstica! En aquests enllaç podeu veure les fotos:

VISITA AL MUSEU MARÍTIM

Dimecres vam anar tots els alumnes del Cicle Superior al Museu Marítim de Barcelona. Vam fer una activitat que ens va permetre conèixer la important activitat comercial que hi ha al port de Barcelona. Després ens vam posar armilles salvavides i ens vam enfilar a un vaixell per veure en viu tot allò que ens havien explicat al taller. Va ser molt interessant i divertit.

VISITA AL MUSEU MARÍTIM 6è ESCOLA ELS ARENYS on PhotoPeach

BERENARS SOLIDARIS (últim dia)

L’últim dia de berenars solidaris els alumnes de Cicle Inicial van fer entrepans de mortadel·la, iogurts grecs i pa de pessic. Al llarg dels quatre dies s’han recollit 685€!!! 🙂  Aquesta quantitat es donarà a la ONG “Stop Mare Mortum”. Entre tots ho hem fet possible.IMG_1080

BERENARS SOLIDARIS (3r dia)

Un dia més, als nens i nenes de 6è els faltaven mans per vendre tot els que havien fet els seus companys i companyes de Cicle Mitjà. La gent feia cua per comprar creps, pa de pita i pizzes. Un dia més que no va quedar res per vendre. Tot un èxit!!!IMG_1055

BERENARS SOLIDARIS

Avui, el primer dia del berenars solidaris, aquests nois i noies de 6è han venut totes les broquetes de fruita que han preparat els alumnes d’Educació Infantil. S’han aconseguit 125€!!!

Moltes gràcies a tots i a totes!!!

IMG_0999 2IMG_0998 2

LA BICICLETADA

Com ja és tradicional cada curs els alumnes de 6è de totes les escoles de Castellbisbal fan una sortida amb bicicleta. Alguna caiguda i algun genoll o colze pelat, però res important. S’ho van passar molt bé, pero van arribar rebentats!

LA BICICLETADA 6È ESCOLA ELS ARENYS on PhotoPeach