Inici de curs 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Com cada any, tot i que ja fóssiu socis el curs passat, necessitem que cada família ompliu els full d’alta de soci per tal de renovar la fitxa anual. A més, necessitem tenir l’autorització d’imatge individual, per cada alumne.

Recordeu que per poder fer ús del menjador i realitzar extraescolars cal ser soci de l’AMPA. He de tenir en compte que en una escola petita com la nostra necessita tenir prou fons per costejar materials diversos (educatius i de les celebracions que es fan durant el curs i que repercuteixen en tots els nens i nenes de l’escola, no només en els socis).

És per aquest motiu que us demanem que ompliu el full d’alta que us han donat els vostres fills a través de l’escola. Si no disposeu d’aquest podeu descarregar-lo del grup de whatsapp de la classe dels vostres fills, del correu electrònic que us hem enviat o de l’apartat Alta soci d’aquest bloc.

Per tal de poder organitzar-nos en aquest inici de curs, us agrairíem que deixeu els impresos emplenats a la bústia que hi ha a fora de l’escola (carrer Reus) abans del 30/09/2018.

Bon inici de curs!!!

Sopar fi de curs 2017-2018

Des de l’AMPA Almoster, us animem a participar al sopar de fi de curs que tindrà lloc el proper divendres dia 22 de juny, després del festival al pati de l’escola.

Després del sopar podrem gaudir de Disco mòbil.

La venta de tiquet es dura a terme els dies 30, 31 de maig, 1 i 4 de juny, de 16:45 a 18:30 hores, al menjador de l’escola.
Preguem si hi ha algú amb alguna intolerància, ho faci saber en el moment d’adquirir el tiquet.
De ben segur que passarem una estona agradable per acomiadar aquest curs!

Festival extraescolars dissabte 2 de juny

Us convidem el proper dissabte 2 de juny al festival de les extraescolars.

La programació serà la següent:

10 h Representacions de teatre a càrrec del Grup Cocodrils de purpurina (petits) i del grup Pluja d’estrelles del mar (grans). Aquest esdeveniment tindrà lloc al teatre.
11 h A la pista de l’escola partit de futbol en què participaran els petits i seguidament partit de futbol en què participaran els més grans.
12 h A la pista de l’escola partit de bàsquet
13 h A la pista us convidem a un aperitiu per tots els participants

Us hi esperem a tots!!!

Junta AMPA Almoster

Let’s Clean up Europe

Us fem saber que Almoster s’ha sumat a la iniciativa de l’Agència Catalana de Residus “Let’s Clean up Europe”, amb la proposta de netejar la nostra ruta de l’Aigua Sana, el proper diumenge 13 de maig.

Us adjuntem el cartell per tal d’animar-vos a participar.

Quedarem a les 9:30 a la plaça Josep Roselló, per començar, i ens aturarem a agafar forces a les 10:30. L’Ajuntament s’encarregarà de l’avituallament, així com es facilitaran guants i sacs per les escombraries.

Us hi esperem a tots!

Festa de l’oli 2017

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el proper diumenge 3 de desembre es farà una nova edició de la Festa de l’Oli a Almoster. Com ja és habitual, l’AMPA hi participa activament com a entitat, amb una parada on entre d’altres coses s’hi podran degustar pastissos elaborats per les famílies, i comprar taronges i mandarines. A més, durant tot el matí, per tal d’entretenir a la canalla, al costat de la parada de l’AMPA, hi haurà un espai d’esbarjo i entreteniment on s’hi podran fer activitats.

Per tal que la Festa de l’Oli Nou 2017 sigui un èxit i entre tots i totes ho puguem fer possible, ens dirigim a vosaltres per demanar-vos la vostra col·laboració.

Així és com podeu participar a la festa i col·laborar amb l’AMPA de forma molt senzilla:

EL·LABORACIÓ DE PASTISSOS

Durant aquests propers dies: pensar en els ingredients del pastís o postra desitjat. Dissabte 2 de desembre: elaborar, amb la major participació familiar, el deliciós pastís i portar- lo al menjador de l’escola de 18:00 a 20:00h on els recollirem per tenir-los a punt per vendre’ls l’endemà . Recordeu que l’estil es lliure, però que els pastissos han d’aguantar sense problemes estar tot un dia fora del frigorífic

AJUDANT A LA PARADETA

També es demana la vostra col·laboració el dia de la festa a la paradeta per tal d’ajudar als petits a fer les diferents manualitats i per tal d’ajudar a vendre els pastissos, els que esteu disposats a ajudar-nos una estona podeu posar-vos en contacte amb l’AMPA .

I sobretot : diumenge 3 de desembre al matí, participar i gaudir de la festa de l’Oli a la Zona Esportiva de l’Aubareda. A la parada de l’AMPA tothom qui vulgui podrà degustar la venda de l’assortit de tots els pastissos de les famílies de l’AMPA.

Us hi esperem a tots i a tots!

Gràcies per la vostra col·laboració,
junta AMPA

PREINSCRIPCIÓ EXTRAESCOLARS

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar la nostra proposta d’ativitats extraescolars per a aquest curs.

Preguem que si esteu interessats ompliu el full adjunt i ens ho feu arribar a la bustia de l’AMPA. Com tots els anys, depenent de la demanda, es confirmarà quines de les propostes han sigut finalment escollides.

Preguem que ens feu arribar les vostres peticions durant la setmana, divendres 16 de setembre com a molt tard.

El dilluns dia 12 de setembre deixarem una copia en paper a cada alumne, de totes maneres si ho necessiteu també us la podeu descarregar aquí: FULL PREINSCRIPCIÓ 2016-17

Gràcies i salutacions,

Junta AMPA Almoster