presentacio d’elefants
VALORANT BLOCS
Avui he mirat dos blocs del modul.
DE MAESTR@ A MAESTR@: m’agradat força ja que aconsegueix la missió que té (un lloc per penjar recursos i experiències). És molt complert i hi ha enllaços a webs molt interessants d’on es poden treure moltes idees i recursos,a més a més està actualitzat.
ESOS LOCOS BAJITOS: no m’ha convencut; com a eina de comunicació família-escola no crec que acompleixi la seva missió. El contingut és pobre,no s’ctualitza des de fa molt temps, els enllaços a wbs interessants són mínims i no he vist cap participació per part de les famílies.
música clasica
<object width=”353″ height=”132″><embed src=”http://www.goear.com/files/external.swf?file=0b5caf5” type=”application/x-shockwave-flash” wmode=”transparent” quality=”high” width=”353″ height=”132″></embed></object>
Aquí deixo un arxiu de so per a relaxar-nos
continuem amb les granotes
Les granotes
saturació de les aules
Les darreres notícies aparegudes als mitjans de comunicació sobre la saturació de les aules en molts indrets de Catalunya em porta a pensar en la realitat d’algunes escoles situades en barris desfavorits.
Arribaran també els CAEP a tenir 28 alumnes per aula? Suposo que sí, ja que els nostres dirigents no mostren gaire sensibilitat davant la realitat d’aquests tipus d’escoles; actualment el nº màxim d’alumnes per aula en un CAEP és de 25, com a les escoles ordinaries.
Em pregunto,és possible sommiar amb l’excel.lència educativa (comcepte molt de moda ara en alguns ambients de “mentes pensantes”) en escoles amb un 97% d’alumnat immigrant i 25 alumnes a cada aula ?
Es pot parlar d’integració per a uns nens/es que no tenen cap tipus de relació amb criatures autóctones?
Són conscients els dirigents del que significa fer de mestra en aquestes escoles?
Per què a la xarxa pública hi ha escoles de primera molt “mimades” i altres no ja de segona ,sinó de tercera categoria?
Podrem començar a parlar d’excel.lència educativa quan tinguem els mitjans per aconseguir-la i aquests mitjans em sembla que no cal dir qui els ha de proporcionar.
