SORTIDA A SITGES 5è i 6è

4 thoughts on “SORTIDA A SITGES 5è i 6è

  1. MARIA GIMENO SIMEON Post author

    Comenteu les fotos i publicaré els vostres comentaris. Vigileu amb l’ortografia i poseu el vostre nom al final.

  2. Sofia

    esta salida fue
    muy chulaaa!
    y me lo pase muy bien!
    y me fui con muchas
    fotos en la camaraaa!!
    🙂 🙂 🙂

  3. Holly Tomlinson

    Crec que de moment aquella sortida era el mes chulu y mes divertit que mai.

    La part que m’havia agradat mes era quan vam jugar a la platja tots junts i quan vam veure aquells volcans explotar i quan van veure aquelles botelles amb la pilota de tennis i ens va mollar una miqueta!!!

  4. Clara

    m’encanten les fotos!!!! espero que en la pròxima sortida ens ho passem igual o millor de bé!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *