Arxiu de la categoria: Medi

VISITA A L’AJUNTAMENT

Ahir vam anar a veure a l’alcalde que es deia Josep Antoni Blanco a l’ajuntament. Haviem anat al Saló de Plens. PAU Vam veure l’ajuntament i era molt bonic, hi havien moltes escales i vam veure els gegants. ONA Vam … Continua llegint

Publicat dins de General, Medi | 1 comentari

EL NOSTRE POBLE

A Medi estem estudiant alguns espais del nostre poble.

Publicat dins de Medi | Deixa un comentari

EXCURSIÓ AL CASTELL DE RIBES

Hem anat d’excursió al castell de Ribes. Hem anat amb la Imma, la mestra del costat, que ha viscut des de petita fins a gran. Teniem un mocador de l’escola. Vam veure el cementiri i estava ple de flors. El … Continua llegint

Publicat dins de General, Medi | Deixa un comentari