Archive for febrer, 2015
charlie chaplin
0per Paula Roldán
Avui farem una obra de Charlie Chaplin per acompanyar la interpretació d’unes bandes sonores.
Hem estat molt de temps assajant les bandes sonores originals(BSO),participarem tota la classe de 6eA. Tot això va sorgir gracies a una pel·lícula de cinema mut que vam veure.
L’actuació sertà per les nostres famílies i la farem a la biblioteca perquè hi ha més espai
BSO PER FAMÍLIES
1Per Mario
El dia 27 de febrer per les famílies tocarem algunes bandes sonores originals “BSO”, però només un fragment. Les BSO que tocarem són: Mago de Oz, Superman, Star Wars, Indiana Jones, La vida es bella, El rey leon i pirates del caribe.
Portem preparant això des d’ octubre quan la Yaiza ens va proposar que si volíem fer les BSO i vam dir que si.
Ens vam separar en grups que va decidir la Yaiza i ens va donar una partitura per estudiar-la.
Ara que ja sabem les BSO farem el concert pels pares.
Jo tinc moltes ganes de fer el concert i espero que a tots li agradi el concert.
PIANO NOU YAIZA
1Per Yoel
El mes passat la Yaiza ens va dir que com algunes persones de les B.S.O. volien tocar el piano, i estava ocupat per Va de Música. Va dir que ella portaria de la seva casa un piano que té ella molt antic de quan era petita. Al sentir-lo ens vam posar molt contents i agraïts perquè ella confia en nosaltres. Cada dia alguns, desprès d’esmorzar van corrents a tocar el piano, es posen els cascos (2) i es posen a tocar, Para Elisa (Mozart) i altres cançons per assajar per les B.S.O. o simplement per gaudir.
És molt maco (el piano) 😆 🙄 😀
començem les fraccions als racons de mates
0per Javier
El dimecres 4 de febrer a l’hora de mates mans vam fer a la classe uns exercicis per veure el nostre nivell amb aquest tema de les fraccions i una pluja d’idees del que sabem .El dia 18 començarem a fer les rondes. Ho fem per aprendre mates però més divertit que amb llibres com als altres col·legis.
l’Albert ens dona una carpeta i agafem les fitxes i a la següent setmana mirem la roda i agafem la carpeta que ens toqui i així successivament.
L’art de crear escola
1Per Carlos
Aquest curs la nostra escola celebra els 10 anys que porta oberta i per això estem fent tota l’escola un projecte titulat “L’art de crear Escola”.
En una reunió de taula rodona d’escola vam parlar d’això, que celebrem el 10è aniversari de l’escola i fem el projecte. Vam fer una mena de descripció de com era l’escola (oberta, per tothom etc…) i desprès a cada classe ens van donar un paper amb la paraula que hem de fer. En el nostre cas es Festa i Commemoració.
Vam fer una lectura que explicava que la instal·lació artística. Allà deia que es va inventar per a queixar-se de l’art venut, que si l’art es venia perdia el valor artístic i que si no tenia la firma d’un pintor famós, la gent no el volia veure. També explicava que una instal·lació artística es un espai on hi han objectes normalment quotidians que es fan servir d’una altra forma que no la que es faria servir normalment.
Hem fet algunes sortides per veure instal·lacions. Aquí teniu uns exemples de les que hem vist al MACBA i al caixa forum.
Amb les paraules que tenim hem de triar un poema per a les jornades poètiques, i fer una instal·lació a la porta de l’escola.
La instal·lació la farem el 18 de març i les jornades poètiques el 19 i el 20.
Si podeu veniu a veure-nos!!! EmojiEmoji
Allò que més estimes
2Per Carlos
Quant vam anar a Caixa Fòrum el dia 29 de gener, vam fer 2 activitats molt divertides:
Allò que mes estimes y distancia curta.
Explicaré allò que mes estimes, distancia curta es un tema apart.
Anava de una “Aventura” no gaire agradable.
Ens van dir que imaginéssim que havíem se fugir a un camp de refugiats i ens va preguntar que ens emportaríem, nomes 1 cosa (no valia una motxilla plena, a no ser que sigues aigua que ho has de portar en una garrafa).
Va sortir de tot ( mascotes, scooter, menjar, aigua, un cotxe, bici, diners…)
La majoria de persones van canviar d’opinió perquè si t’emportaves la mascota hauries de cuidar d’ella, el cotxe no ho podies conduir ( era una mica poc realista), els diners en un camp de refugiats no et serviria…
Desprès d’adonar-nos del que mes te valor per nosaltres (la família) vam fer una mena de joc, semblant a “Buscant a Wally”
Ens deien un objecte i ho havíem de buscar entre unes fotos. Quant el trobàvem llegíem l’explicació i omplíem una pissarra amb les dades ( l’objecte, qui el va agafar, si es un objecte funcional o simbòlic i on vivia).
Ho vam passar molt bé.
Campionat d’scrabble
0El primer dia de col·legi l’Albert ens va dir que aquest trimestre hi haurien dos novetats, un diari i l’scrabble. L’scrabble és un joc de mesa on l’objectiu és acumular la màxima puntuació possible formant paraules en una graella de 15×15 caselles, algunes d’elles bonificades. Però no anem a jugar a l’scrabble normal, anem a jugar a la nostra manera. Agafem el tauler de l’scrabble original, qui vulgui proposa una paraula formada amb les lletres que posa l’Albert i la paraula amb més punts guanya. El guanyador suma els punts de la paraula a la taula i segueix el campionat afegint tantes lletres com haguem utilitzat.
ordinadors nous
0Per Nadia
El dia 10 de desembre vam rebre mès ordinadors nous de la marca “lenovo”(ens els va portar la Yaiza, vam rebre 4 ordinadors a l’estanteria) i l’Albert va començar a fer les etiquetes dels ordinadors i quan les va acabar, les va imprimir.
Els van portar perquè no teníem suficients ordinadors i a partir d’ara, els utilitzarem quan els necessitem.
Una de probabilitat
0Ara que hem fet una mica de probabilitat, potser vols practicar i aprendre una mica més. Prova clicant aquí
i aquí més coses.
ordinadors nous
0Per Nadia
El dia 10 de desembre vam rebre mès ordinadors nous de la marca “lenovo”(ens els va portar la Yaiza, vam rebre 4 ordinadors a l’estanteria) i l’Albert va començar a fer les etiquetes dels ordinadors i quan les va acabar, les va imprimir.
Els van portar perquè no teníem suficients ordinadors i a partir d’ara, els utilitzarem quan els necessitem.
Comentaris recents