De Laia C.
Aquest estiu m’ho he passat molt bé perquè he anat a molts llocs de vacances. He anat a Vilada amb la meva mare i uns amics, a Vera amb uns amics de Madrid, a Tarragona amb uns amics i al càmping de la meva tieta amb el meu cosí.
El que mes m’ha agradat de cada lloc es aixo:
A Vilada el que mes hem va agradar es que el menjar estava molt bo i que ens vam muntar en un patinet perquè hi havia un llac i ens va pillar un remoli i no podíem sortir d’allà.
A Vera hem va agradar molt perquè després de quatre anys vaig poder veure al meus tiets de part del meu pare i vam anar a Sorbas que estava allà al costat i ens vam escapar un moment per veure’ls, però també em va agradar perquè van néixer dos rucs un que es deia Daisy i l’altre es deia Negrita perquè era de color negre.
A Tarragona em va agradar perquè cada dia anàvem a la platja, perquè estàvem en un càmping que tenia sortida directament a la platja i ens emportàvem una barca i ens menjàvem les oles.
Al càmping de la meva tieta el que mes em va agradar va ser un dia que primer vam anar a la bolera, després vam anar a sopar al mcdonalds i després vam anar a una caminata y nomes vam quedar la meva tieta, l’Isa, la Laura i jo, vam fer 12km, que aixo per mi ja és molt, però el que no em va agradar de la caminata es que no hi havia premi i nomes ens van donar un tros de síndria i un aigua molt petita.