El dia 8 de maig de 2007 vam anar a L’Espluga de Francolí a veure la cova de la Font Major.
Més tard vam visitar el monestir de Poblet.
El dia 8 de maig de 2007 vam anar a L’Espluga de Francolí a veure la cova de la Font Major.
Més tard vam visitar el monestir de Poblet.
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.