Monthly Archives: novembre 2010
L’ESCOLA
Les nenes i nens d’Infantil i Primer de l’Escola Sant Isidre de Gimenells, vam fer el projecte de l’Escola.
Fa cinquanta anys els nens i les nenes de l’escola anaven en classes separades. Ara, encara es conserva a l’escola dues plaques en les que hi posa : Escuela de niñas i Escuela de niños. Alguns de nosaltres no ho haviem vist mai.
Quin gust tenen ?
Els alumnes d’Infantil i Primer de Gimenells, vam fer un tastet de diferents fruits de la tardor.
Vam provar el codony i el vam trobar una mica aspre i àcid,també el moniato , que dolç i que bo ! També les magranes i un munt de castanyes torrades !
                                             
La Tardor i els Olivers
HOLA A TOTHOM!
LA CLASSE DELS PRÍNCEPS I PRINCESES DE L’ESCOLA INOCENCIO PARDOS DEL PLA DE LA FONT ESTEM TREBALLANT LA TARDOR A PARTIR DELS OLIVERS QUE EN AQUEST TEMPS ESTAN PLENS DE FRUITS: LES OLIVES
ENS VAM ADONAR QUE MOLTS ARBRES PERDEN LES SEVES FULLES, PERÒ ELS OLIVERS NO! AIXÍ VA SER QUE VAM ANAR A BUSCAR ARBRES OLIVERS PEL POBLE PER COMPROVAR-HO!
LA NOSTRA SORPRESA VA SER QUE EN LA MAJORIA DEL OLIVERS QUE VAM VEURE: JA NO HI HAVIA OLIVES!
JA LES HAVIEN COLLIT TOTES!
EL QUE ENS TOCA ARA ÉS INVESTIGAR ON HAN ANAT A PARAR AQUESTES OLIVES!!!!
JA US EXPLICAREM COM ENS VA LA RECERCA!!!!
A REVEURE!
