Visita a una vinya

Els alumnes i professors de l’escola de Blancafort vam efectuar una sortida per tal de visitar una vinya tot aprofitant els darrers dies de la campanya de la verema.
Aquesta sortida s’emmarcava en l’ampli conjunt d’activitats que tenim dissenyades per tal d’abastar el projecte interdisciplinar “LA VINYA” que ens hem proposat desenvolupar al llarg d’aquest curs escolar 2008/09.
Quant a la visita pròpiament dita destacar que ens vam desplaçar fins a la vinya en companyia del seu propietari que ens va servir d’impagable monitor a llarg de tota la sessió. Un cop al lloc vam gaudir del privilegi de collir els darrers raïms que quedaven i d’escoltar l’explicació que se’ns va fer “in situ” en relació al cep i a totes les seves característiques així com del procés específic de la verema. Vam recollir, a banda del raïm, un nombrós material gràfic que ens servirà per aprofundir i documentar el treball posterior a l’aula. De tornada al poble vam passar pel celler del monitor on vam arrodonir l’explicació, tanmateix i altra vegada “in situ”, d’aquest llarg procés que porta el raïm del cep a la taula.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà