Dimecres? Fruita!
De fruita Administració
Categories
- 1r
- 2n
- 3r
- 4rt
- 5è
- 6è
- Activitats
- Anglès
- Apadrinament Lector
- Cantata
- Carnestoltes
- Castanyada
- Català
- CEIP Miret i Sans
- CEIP Sant Climent
- CEIP Sant Miquel
- Coll de Nargó
- Colònies
- COMENIUS
- COMENIUS ESLOVÈNIA
- COMENIUS ITÀLIA
- COMENIUS POLÒNIA
- Concurs Nadales
- conte
- CURS 2009-2010
- CURS 2010-2011
- Curs 2011-2012
- CURS 2012-2013
- Curs 2013 2014
- CURS 2014 2015
- Curs 2015 – 2016
- Curs 2016 – 2017
- DENIP
- El meu cap de setmana
- Entrevista
- Erasmus+
- Escola Folk
- Escola Miret i Sans
- Escola Sant Climent
- Escola Sant Miquel
- ESCOLA VERDA
- ESCOLES VIATGERES
- Esquí
- Festes tradicionals
- Festival
- Flabiol a l'Escola
- General
- Glosa
- HORT
- Jocs Florals
- Lectura
- LITUÀNIA
- Llegendes
- Matemàtiques
- Medi
- Mitjans
- Moixons
- Mona
- Música
- Nadal
- Notícies
- Organyà
- P3
- P4
- P5
- Països Baixos
- Pel·lícules d'animació
- Peramola
- Plàstica
- POLÒNIA
- Reivindicació
- Religió
- Revista
- ROMANIA
- Rutas
- Sant Jordi
- Sortides
- Tallers
- Text teatral
- Trobada
- ZER Narieda
Calendari
setembre 2025 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « juny 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 -
Articles recents
Pàgines
Llista de blocs
Arxius
- juny 2017
- maig 2017
- març 2017
- febrer 2017
- desembre 2016
- novembre 2016
- octubre 2016
- setembre 2016
- juliol 2016
- maig 2016
- març 2016
- febrer 2016
- gener 2016
- desembre 2015
- octubre 2015
- juliol 2015
- juny 2015
- maig 2015
- març 2015
- febrer 2015
- gener 2015
- desembre 2014
- novembre 2014
- octubre 2014
- maig 2014
- abril 2014
- febrer 2014
- gener 2014
- desembre 2013
- novembre 2013
- octubre 2013
- juliol 2013
- juny 2013
- maig 2013
- febrer 2013
- gener 2013
- desembre 2012
- novembre 2012
- octubre 2012
- setembre 2012
- juny 2012
- maig 2012
- abril 2012
- març 2012
- febrer 2012
- gener 2012
- desembre 2011
- novembre 2011
- octubre 2011
- setembre 2011
- juliol 2011
- juny 2011
- maig 2011
- abril 2011
- març 2011
- febrer 2011
- gener 2011
- desembre 2010
- novembre 2010
- octubre 2010
- juny 2010
- maig 2010
- abril 2010
- març 2010
- febrer 2010
- gener 2010
- desembre 2009
- novembre 2009
- octubre 2009
- setembre 2009
- juny 2009
- maig 2009
- abril 2009
- març 2009
- febrer 2009
- gener 2009
- desembre 2008
- novembre 2008
- octubre 2008
- setembre 2008
- juny 2008
- maig 2008
- abril 2008
Fotos des d’Eslovènia
Publicat dins de Activitats, Anglès, COMENIUS, Curs 2011-2012
Deixa un comentari
4th meeting – Slovenia
From the 10th to the 15th October, there will be the 4th Comenius meeting, this time in Slovenia.
The purpose of the forth metting is:
– Get to know Slovenian educative system
– Present the project “myths and legends”
– Exchange material
– Define a detailes plan of the activities in this school year.
Del 10 al 15 d’otubre es farà la quarta reunió Comenius, aquesta vegada a Eslovènia.
Els objectius a treballar aquesta vegada són
– Conèixer el sistema educatiu d’Eslovènia
– Presentar el projecte “mites i llegendes”
– Intercanviar material
– Definir les activitats a realitzar durant aquest curs escolar
Publicat dins de Activitats, Anglès, COMENIUS, Curs 2011-2012, ZER Narieda
Deixa un comentari
Llegenda dels manairons
Publicat dins de Activitats, Anglès, COMENIUS, Curs 2011-2012, ZER Narieda
Deixa un comentari
Sabeu quina Escola de la ZER és?
Aquí teniu unes imatges que han manipulat alguns alumnes de 4rt de la ZER. Sabeu quina Escola és la que surt a les imatges? Podeu contestar deixant un comentari! 😉
Publicat dins de 4rt, Activitats, Curs 2011-2012, Escola Miret i Sans
Deixa un comentari
Adhesió de la ZER al manifest de somescola.cat
Somescola.cat
El Tribunal Suprem espanyol ha dictat tres sentències que qüestionen el paper del català com a llengua vehicular de l’ensenyament a Catalunya. Aquest fet atempta clarament contra un dels elements bàsics de l’escola catalana, un model que ha funcionat amb èxit els darrers 30 anys i gràcies al qual la nostra societat gaudeix d’un bon nivell d’educació i cohesió social.
Davant d’això, les persones, entitats i centres educatius sotasignats.
AFIRMEM:
- Que l’escola catalana és un model educatiu consolidat, basat en la no separació dels infants i joves per raó de llengua i que fa possible el coneixement de les dues llengües oficials per part de l’alumnat en acabar l’ensenyament obligatori, tot afavorint la cohesió social i la igualtat d’oportunitats.
- Que la immersió lingüística i la consideració del català com a llengua vehicular han donat força i solidesa a aquest model, el qual ha estat objecte de reconeixement per part de diverses institucions internacionals, i és un referent com a model pedagògic eficient en el Marc Europeu de les Llengües.
- Que aquest model lingüístic ha contribuït de manera decisiva a pal•liar el greu desequilibri que viu el català, llengua pròpia de Catalunya, respecte al castellà, en diferents àmbits.
- Que l’actual model d’escola és el resultat dels esforços de tota la societat, especialment de la comunitat educativa, que amb un consens absolut entorn del model lingüístic, i amb la implicació de pares, mares i del professorat, ha treballat diàriament per tenir una escola catalana, democràtica i de qualitat.
- Que amb l’arribada d’un nombre important de famílies nouvingudes durant la primera dècada del segle XXI, aquest model d’escola ha ajudat a mantenir la cohesió social del país i s’ha demostrat eficaç en l’acollida i l’arrelament dels infants i joves de les darreres onades immigratòries. A més, situa un nou escenari de multilingüisme que afavoreix l’excel•lència en la competència comunicativa.
SUBRATLLEM:
- Que la immersió lingüística ha de continuar essent un dels principals actius per aconseguir una societat cohesionada, en què no hi hagi separació entre comunitats ni discriminacions de cap mena.
- Que les sentències del Tribunal Suprem espanyol amenacen aquest model d’escola i de societat i obren la porta a demandes interessades que poden posar en perill la cohesió social de Catalunya.
- Que cal actuar contra aquestes agressions de manera positiva, reforçant el model d’escola catalana i millorant la seva eficàcia per garantir un bon coneixement de les llengües oficials que possibiliti l’ús del català en els àmbits socials, econòmics i culturals.
EN CONSEQÜÈNCIA:
- Rebutgem les sentències del Tribunal Suprem espanyol contra l’escola catalana i les demandes que les han inspirades.
- Fem una crida a continuar reforçant el model d’escola catalana i a lluitar amb tots els mitjans democràtics per no posar en perill la nostra cultura i la nostra cohesió social.
- Animem les persones, les entitats i tota la comunitat educativa a comprometre’s de manera activa en suport d’una escola catalana en llengua i en continguts, que no separi els infants i joves per la seva llengua d’origen i que ajudi a construir una societat més cohesionada, democràtica i lliure.
Publicat dins de Activitats, Català, Curs 2011-2012, Reivindicació, ZER Narieda
Deixa un comentari
Iniciativa de somescola.cat
Somescola.cat convida tots els centres educatius a sumar-se a l’activitat “La paraula en català que més estimo” que celebrem en motiu del Dia Europeu de les Llengües, el 26 de setembre.
Consisteix a fer una crida a alumnes, professors i famílies per tal que ens facin arribar la seva paraula preferida en català. Poden fer-ho en el format que vulguin (a través d’un dibuix, un mural, una fotografia, un audiovisual…) i fer-ho arribar per correu electrònic a info@somescola.cat. Les aportacions es penjaran al web de Somescola.cat per tal de mostrar el suport dels participants als 30 anys del model d’escola catalana.
Publicat dins de Activitats, Català, Curs 2011-2012, Reivindicació, ZER Narieda
Deixa un comentari
TV3 Visita Peramola
Publicat dins de CEIP Sant Miquel, Curs 2011-2012, Escola Sant Miquel, General, Mitjans, ZER Narieda
Deixa un comentari
Benvinguts al nou curs!!
Publicat dins de General
Deixa un comentari