Escoles viatgeres, dissabte 10!

Avui dissabte ha seguit la tònica d’ahir, pluja i més pluja! el matí a Saragossa ha estat passat per aigua. Malgrat això hem visitat l’Aljafería (el Parlament d’Arágó) i la Basílica del Pilar. Tambè els nens i nenes han pogut comprar records i es que els dies passen volant i el dilluns ja s’atansa.

Apa, un parell de fotos…

imgp0694.JPG

imgp0676.JPG

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Escoles viatgeres, dissabte 10!

  1. Mercè diu:

    Boones!
    Ja som dilluns i…avui cap a casa! Sniff oi?

    Tan sols volia agraïr a l’Albert que ens hagi tingut tan ben informats/-des aquests dies. Que ha estat genial poder veure diàriament com us anava per aquí i saber de vosaltres; compartir aquesta estona de curiositat davant l’ordinador amb la resta de la familia era fantàstic. Molt bona idea!

    Gràcies també a tots els que heu fet possible fer realitat l’escola viatgera aquest curs, de segur que pels nostres fills/-es ha estat una experiència inoblidable i enriquidora… d’aquelles que recordes per sempre més!
    Ens veiem aviat!
    Mercè

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà