Ja que el curs passat ens vam estrenar en aquest món dels Treballs per Projectes, venim amb una maleta de dubtes que ens calen resoldre:
* REUNIONS D´EXPERTS: l´any passat en vam fer dues cada semestre (a cada semestre es va treballar un projecte diferent). Vam constatar que hi havia càrrecs que tenien clar quina era la seva tasca principal dins del grup i d´altres que no tant. Generalment el càrrec de coordinador estava molt clar, el d´historiador no tant. Quan vam fer la segona reunió d´experts, vam treballar dinàmiques diverses amb cada grup d’experts precisament per millorar-ho, però va continuar costant.
Un altre tema que encara tenim pendent és decidir quins “experts” hi haurà dins de cada grup. Potser no seran els mateixos del curs passat.
* RÚBRIQUES D´AVALUACIÓ: el curs passat vam constatar que tot i que vam intentar redactar-les amb un vocabulari proper als alumnes, seguien sent massa denses i es perdien amb tanta lletra i tantes caselles. Caldrà veure de quina manera simplificar les rúbriques per tal que tots les tinguin clares.
Tanmateix, l´any passat vam establir un sistema per tal que les rúbriques arribessin a tothom. Les vam explicar a la primera reunió d´experts. A cada grup d´experts, es va comentar un parell de rúbriques, aquelles que tenien més a veure amb la tasca de cada expert. Però vam tenir un problema a l´hora que després això arribés a tots els grups. Hi havia experts que transmetien la informació bé, però d´altres que o no ho feien , o fins i tot que no havien vingut a classe, i per tant hi havia informació que no arribava. Com ho farem enguany?