Autoavaluació

Al llarg de tot el projecte, els infants autoavaluen la seva  producció sobre el paper.

Per fer-ho, fan servir una base d´orientació que es va presentar a l´inici de curs i que fan servir habitualment.

bo

Després de fer una reflexió i valoració de la tasca realitzada, plasmen  sobre unes icones la seva satisfacció del resultat de la feina feta.

Aquesta autoavaluació forma part de la carpeta d’aprenentatge que anirem elaborant al llarg de tot el projecte.

caretes

Què sabem dels dofins?

Una vegada els/les alumnes han decidit el tema, anotem com a pluja d’idees els coneixements que tenen sobren els dofins. Aquesta activitat ens ajuda a saber els coneixements previs que tenen els alumnes  i així poder iniciar la carpeta d’aprenentatge.
A la pissarra digital anem escrivint en un document word, les idees que van explicant en veu alta.q sabemQ SABEM 2

TRIEM EL NOSTRE PROJECTE

Aquest projecte el realitzarem a través d’activitats experimentals, vivencials i significatives pels nens/es.  Majoritàriament emprarem la metodologia de treball cooperatiu  ja que creiem que serà  molt enriquidora pel grup classe.

Recollim les propostes dels temes que interessen als infants, i després d’unes votacions  que representem en una gràfica. L’ opció més votada pels nens/es han estat els dofins.

 

 

VOTACIÓ1